Mededeling

Collapse
No announcement yet.

m'n fietsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
    kader is opnieuw gespoten.
    alleen de onderdelen zijn aan het verslijten. Pa rijd normaal maar 3000-4000 km per jaar maar op al die tijd telt het wel op natuurlijk.
    derailleurs doen het nog perfect maar mijn recht "shifter" is er toch bena aan vrees ik.
    ik ga er igg geen geld in steken. This pure trainings tool....
    Begrijpelijk. Ik heb er hier ook zoeentje staan. Een oude racefiets die enkel als "training tool" dient, bedoel ik. Hij is wel iets recenter.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• wat doen jullie anders nog met jullie fietsen behalve trainen ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
        wat doen jullie anders nog met jullie fietsen behalve trainen ??
        Jij alvast foto's van nemen, upgraden, naar kijken, poetsen,....

Comment

wat doen jullie anders nog met jullie fietsen behalve trainen ??
          dat ik het zie als pure trainings tool daar wil ik mee zeggen dat ik het niet erg zou vinden als ineens een shifter zou afbreken.
          De fiets waarmee ik marathons ga rijden zoals de cristalp die heb ik liever inorde staan zodat ik 100% kan vertrouwen op de fiets over de ganse wedstrijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
            dat ik het zie als pure trainings tool daar wil ik mee zeggen dat ik het niet erg zou vinden als ineens een shifter zou afbreken.
            De fiets waarmee ik marathons ga rijden zoals de cristalp die heb ik liever inorde staan zodat ik 100% kan vertrouwen op de fiets over de ganse wedstrijd.
            Idem hier. Dient ook voor vuil weer of om te fietsen als er op de wegen gestrooid geweest is. Die oude koersfiets moet niet perfect in orde zijn, hoewel hij dat wel redelijk is. Toen ik hem als reservefiets begon te gebruiken, heb ik andere shifters gemonteerd (tweedehands, maar nog niet oud), nieuwe kabels, een nieuwe achterderrailleur die ik nog liggen had en een nieuw balhoofdstel. Alles Ultegra, balhoofdstel van Dura Ace. Had dat laatste kunnen kopen voor 25 € van een maat die een volledige groep gekocht had, maar niets kon aanvangen met het balhoofdstel (dat ding is nog gewoon threaded).
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Hier zijn mijn fietsen:

Last edited by Sphere; 16/04/2009, 15:56.
              2011 Opel Insignia 2.0 CDTI
              2010 Opel Astra J 1.4I
              1998 Opel Astra G 1.4I

Comment

• Nice, rij je competitief?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                  Nice, rij je competitief?
                  Ik denk het wel.

Webs.com has been shut down on the 31st of August 2023. Find out what that means for your site and how to move it to another provider.

Comment

• lijkt me ook de enige reden om twee kwasi dezelfde fietsen te hebben

Comment

• Nee ik ben gestopt sinds dit jaar. Ik moest de overstap maken naar de beloften en zag het niet echt zitten in combinatie met verder studeren.
                      2010 Opel Astra J 1.4I
                      1998 Opel Astra G 1.4I

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wattez79 Bekijk Berichten
                        Nee ik ben gestopt sinds dit jaar. Ik moest de overstap maken naar de beloften en zag het niet echt zitten in combinatie met verder studeren.
                        Spijtig dat je moet kiezen, maar allicht de verstandigste beslissing. Mooie fietsen..

Comment

• Nice.

Hoe gebruikte je die fietsen? Was er eentje specifiek om te trainen en een andere om te koersen? Of was dat eender?
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Nee ik ben gestopt sinds dit jaar. Ik moest de overstap maken naar de beloften en zag het niet echt zitten in combinatie met verder studeren.

Spijtig maar begrijpbaar Je haalde toch geen slechte resultaten zag ik.
                            Wat studeer je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                              Nice.

Hoe gebruikte je die fietsen? Was er eentje specifiek om te trainen en een andere om te koersen? Of was dat eender?
                              De fiets volledig uit carbon gebruikte ik vooral in de wedstrijden. De andere werd vooral gebruikt voor de duurtrainingen en rollentrainingen. De fiets volledig uit carbon (met carbon stuur, stuurpen en zadelpen) heb ik ook een jaar na de andere gekocht en omdat hij iets lichter was gaf me dat het mentale voordeel in de wedstrijd.
                              2010 Opel Astra J 1.4I
                              1998 Opel Astra G 1.4I

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                                Spijtig maar begrijpbaar Je haalde toch geen slechte resultaten zag ik.
                                Wat studeer je?
                                Mijn resultaten vond ik toch ook niet zo slecht maar het laatste jaar kende ik zoveel pech waardoor de resultaten wegbleven. Dat gaf me ook niet echt de moed om dat te gaan combineren met verdere studies. Ik studeer toegepaste informatica. Ik heb maar 3 dagen les per week wat me wel toelaat om af en toe nog eens te gaan trainen
                                2010 Opel Astra J 1.4I
                                1998 Opel Astra G 1.4I

Comment

De fiets volledig uit carbon gebruikte ik vooral in de wedstrijden. De andere werd vooral gebruikt voor de duurtrainingen en rollentrainingen. De fiets volledig uit carbon (met carbon stuur, stuurpen en zadelpen) heb ik ook een jaar na de andere gekocht en omdat hij iets lichter was gaf me dat het mentale voordeel in de wedstrijd.
                                  En welke van de twee is dat dan want voor mij zien ze er allebei, behalve de wielen, krék hetzelfde uit

Comment

En welke van de twee is dat dan want voor mij zien ze er allebei, behalve de wielen, krék hetzelfde uit
                                    De rechtste bij het vooraanzicht die zijn stuur, stuurpen en zadelpen is afgemonteerd met pro plt carbon en bij de andere is het met ritchey wcs (aluminium). Dat zijn dan ook de enige verschillen tussen beide fietsen. De wielen dat ik gebruikte kon variëren.
                                    2010 Opel Astra J 1.4I
                                    1998 Opel Astra G 1.4I

Comment

• Thanks voor den uitleg. De frames lijken toch fel op mekaar , dus het links is alu en het rechtse carbon? Mooi in ieder geval, en nog een Belgisch merk (allez, wel gemaakt in Taiwan natuurlijk) op de koop toe. Knap.
                                      Kwa wielen zijn die Eastons beter dan de Mavics voor u ?

Comment

• Op een dag vind je de job van je leven

Nee, beiden knappe fietsen. Leuk om er hier nog iemand erbij te hebben van dergelijk hoog niveau, welkom !

Comment

Thanks voor den uitleg. De frames lijken toch fel op mekaar , dus het links is alu en het rechtse carbon? Mooi in ieder geval, en nog een Belgisch merk (allez, wel gemaakt in Taiwan natuurlijk) op de koop toe. Knap.
                                          Kwa wielen zijn die Eastons beter dan de Mavics voor u ?
                                          Ik denk dat hij bedoelt dat ze wel beiden een carbon frame hebben, maar dat de ene alu onderdelen heeft en de andere een pak meer carbon stuks. Toch?
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X