Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
m'n fietsen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenwat doen jullie anders nog met jullie fietsen behalve trainen ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenwat doen jullie anders nog met jullie fietsen behalve trainen ??
De fiets waarmee ik marathons ga rijden zoals de cristalp die heb ik liever inorde staan zodat ik 100% kan vertrouwen op de fiets over de ganse wedstrijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtendat ik het zie als pure trainings tool daar wil ik mee zeggen dat ik het niet erg zou vinden als ineens een shifter zou afbreken.
De fiets waarmee ik marathons ga rijden zoals de cristalp die heb ik liever inorde staan zodat ik 100% kan vertrouwen op de fiets over de ganse wedstrijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenNice, rij je competitief?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wattez79 Bekijk BerichtenNee ik ben gestopt sinds dit jaar. Ik moest de overstap maken naar de beloften en zag het niet echt zitten in combinatie met verder studeren.
Comment
-
Nice.
Hoe gebruikte je die fietsen? Was er eentje specifiek om te trainen en een andere om te koersen? Of was dat eender?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wattez79 Bekijk BerichtenNee ik ben gestopt sinds dit jaar. Ik moest de overstap maken naar de beloften en zag het niet echt zitten in combinatie met verder studeren.
Spijtig maar begrijpbaar Je haalde toch geen slechte resultaten zag ik.
Wat studeer je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenNice.
Hoe gebruikte je die fietsen? Was er eentje specifiek om te trainen en een andere om te koersen? Of was dat eender?2011 Opel Insignia 2.0 CDTI
2010 Opel Astra J 1.4I
1998 Opel Astra G 1.4I
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenSpijtig maar begrijpbaar Je haalde toch geen slechte resultaten zag ik.
Wat studeer je?2011 Opel Insignia 2.0 CDTI
2010 Opel Astra J 1.4I
1998 Opel Astra G 1.4I
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wattez79 Bekijk BerichtenDe fiets volledig uit carbon gebruikte ik vooral in de wedstrijden. De andere werd vooral gebruikt voor de duurtrainingen en rollentrainingen. De fiets volledig uit carbon (met carbon stuur, stuurpen en zadelpen) heb ik ook een jaar na de andere gekocht en omdat hij iets lichter was gaf me dat het mentale voordeel in de wedstrijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenEn welke van de twee is dat dan want voor mij zien ze er allebei, behalve de wielen, krék hetzelfde uit2011 Opel Insignia 2.0 CDTI
2010 Opel Astra J 1.4I
1998 Opel Astra G 1.4I
Comment
-
Thanks voor den uitleg. De frames lijken toch fel op mekaar , dus het links is alu en het rechtse carbon? Mooi in ieder geval, en nog een Belgisch merk (allez, wel gemaakt in Taiwan natuurlijk) op de koop toe. Knap.
Kwa wielen zijn die Eastons beter dan de Mavics voor u ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenThanks voor den uitleg. De frames lijken toch fel op mekaar , dus het links is alu en het rechtse carbon? Mooi in ieder geval, en nog een Belgisch merk (allez, wel gemaakt in Taiwan natuurlijk) op de koop toe. Knap.
Kwa wielen zijn die Eastons beter dan de Mavics voor u ?
Comment
Comment