Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2004 BMW 318D (e46) M-pakket - origineel en zeldzaam - weinig km's
Ik dacht nu dat de kofferbekleding misschien mooier was afgewerkt of eventueel de handgrepen binnenin maar de sjorogen? Die hoor je nooit gezien te hebben!
Amai zo machtig dat de e46 is en toch hebben de meesten na hun e46 een e9? reeks gekocht .
Waarom blijven die mensen dan niet mooi met hun e46 rondkarren als ze toch beter afgewerkt zijn en leuker rijden als een nieuwere generatie .
Ik heb 7 jaar met die E46 gereden, ik wou wel eens iets anders. Na enkele jaren was ik die E90 harder beu gezien dan de E46. En fyi : ik heb nog steeds een E46, ok?
Een E46 zoals deze wordt steeds moeilijker te vinden, ook al is die idd wat aan de prijzige kant.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Ik rij nog altijd met mijn e46 coupe facelift . heb ook biedingen gehad . Gaat niet weg ... heb er mij gewoon een 530 d bijgekocht f10.. en ja hoor Mijn coupe heeft er nu 240 .000 en staat in goeie staat ... en bolt nog ...
Nooit discussueren met idioten, ze trekken u naar beneden op hun niveau en dan verslagen ze u.
Ik dacht nu dat de kofferbekleding misschien mooier was afgewerkt of eventueel de handgrepen binnenin maar de sjorogen? Die hoor je nooit gezien te hebben!
Als je de koffer van een E46 touring open doet vallen die dingen meteen op. Bij de E91 niet.
Zoals mijn vader altijd zegt: 'De auto is waard wat de zot ervoor wil geven. En er loopt altijd ne zot rond die het eraan geeft, enkel kwestie van die zot te vinden'.
Klopt van geen kanten... Een E46 is om te beginnen al veel tijdlozer vormgegeven dan een E90 (zeker PFL), E46 is imo véél leuker om mee te rijden, zelfs zonder sportophanging.
Mijn E46 zat boven de 210.000km en er rammelde niks aan, een kennis had een E90 320d met 150.000km en die rammelde alles bij mekaar, de GPS kreeg kuren en de radio veranderde plots van post...
Ben zelf ooit naar een sublieme E91 gaan zien, reed zeker goed, maar toen ik naar mijn E46 Qp ben gaan zien heb ik die direct gekocht, veel meer feeling en een aangenamer interieur.
Om van de looks maar te zwijgen... Een E46 is nog steeds prachtig, een E9x is nu al een ouwe bak imo...
Idd. Net nog een E46 sedan zien rijden. Ziet er nog steeds tijdloos goed uit, na al die jaren. (Herinner me ze ook nog goed van toen ik nog in de lagere school zat, en da's toch ook al een dikke 15j geleden. ) Was dan nog eentje met oranje pinkers (wel een facelift).
Een E90 pre-facelift ziet er ongelooflijk gedateerd uit. De facelift al wat minder, maar die auto ziet er plastiekerig uit..
Eigenlijk waren ze bij BMW beter gestopt na de E46. Enkel alle bugs (scheurende kas etc) eruit. Op een bepaald moment zit je op een hoogtepunt en dan beginnen ze maar allemaal extra electronca rommel toe te voegen omdat de economische molen moet blijven draaien.. Ik word oprecht triestig van het hedendaagse autolandschap.. Zo'n zielloze designs, verminderde materialen etc.. niet meer ontworpen om 'een leven lang' mee te gaan...
Ontopic: Vind de prijs ook wat hoog gegrepen om verschillende redenen die hier al aangehaald zijn. Toch succes met de verkoop.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Idd. Net nog een E46 sedan zien rijden. Ziet er nog steeds tijdloos goed uit, na al die jaren. (Herinner me ze ook nog goed van toen ik nog in de lagere school zat, en da's toch ook al een dikke 15j geleden. ) Was dan nog eentje met oranje pinkers (wel een facelift).
Een E90 pre-facelift ziet er ongelooflijk gedateerd uit. De facelift al wat minder, maar die auto ziet er plastiekerig uit..
Eigenlijk waren ze bij BMW beter gestopt na de E46. Enkel alle bugs (scheurende kas etc) eruit. Op een bepaald moment zit je op een hoogtepunt en dan beginnen ze maar allemaal extra electronca rommel toe te voegen omdat de economische molen moet blijven draaien.. Ik word oprecht triestig van het hedendaagse autolandschap.. Zo'n zielloze designs, verminderde materialen etc.. niet meer ontworpen om 'een leven lang' mee te gaan...
Ontopic: Vind de prijs ook wat hoog gegrepen om verschillende redenen die hier al aangehaald zijn. Toch succes met de verkoop.
Ik vind de E90 (vooral LCI) het best bewarende ontwerp dat rondrijdt. Die kan concurreren met de F30.
Ik vind de E90 (vooral LCI) het best bewarende ontwerp dat rondrijdt. Die kan concurreren met de F30.
Komt ook wel omdat de achterkant van een F30 erg veel weg heeft van de achterkant van een E90 LCI, en hij dus nog niet echt uit de mode is.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Exterieur
.
•M aerodynamicapakket met voorschort, zijdrempels en achterschort met diffusorinzet in Dark Shadow metallic
•BMW nieren met zeven exclusief vormgegeven spijltjes in Schwarz hochglänzend
•LED-mistlampen vooraan
•BMW M lichtmetalen velgen, dubbelspaak 400 M, 18" of BMW M lichtmetalen velgen, dubbelspaak 441 M, 18" in Ferricgrey, BMW M lichtmetalen velgen, dubbelspaak 403 M, 19" in Bicolor Ferricgrey, hoogglansgedraaid, BMW M lichtmetalen velgen, dubbelspaak 442 M, 19" in Bicolor Orbitgrau, hoogglansgedraaid
•M sportophanging, als alternatief standaardophanging of adaptieve M ophanging
•BMW Individual Shadow Line hochglänzend, als alternatief in gesatineerd aluminium
•M markering op de flanken
•Buitenspiegelbehuizingen in koetswerkkleur
•Eindpijp in hoogglanzend chroom
•Exclusieve M lak in Estoril Blau metallic, andere kleuren beschikbaar
Het model M Sport beschikt ook over de uitrustingen van het model Advantage:
•
Park Distance Control
(PDC) achteraan
Interieur
.
•M deurdrempels
•Sportzetels voor bestuurder en voorpassagier in stof-Alcantaracombinatie Hexagon Anthrazit met accent in Blau en M stiksel; andere bekledingen beschikbaar
•Multifunctioneel lederen M stuur
•BMW Individual hemelbekleding in Anthrazit
•Instrumentencombinatie met snelheidsmeter en toerenteller met rode chrono-schaalverdeling en rode contrastring
•Airco- en radiobedieningspaneel met chroomafwerking
•Decoratieve lijsten in Aluminium Hexagon met sierlijsten in Blau matt of Schwarz hochglänzend; deze sierlijst wordt in de deuren voortgezet; andere lijsten beschikbaar
•Kortere versnellingspook met M logo
•Driving Experience Control met extra modus SPORT+
•M voetsteun voor de bestuurder
•In de kleuren oranje of wit instelbare interieurverlichting
•Autosleutel met inleg in Blau
Het model M Sport beschikt ook over de uitrustingen van het model Advantage:
•Opbergpakket
•Cruise Control met remfunctie
Nu weet ik niet of er verschillen zijn tussen ACC en CC met remfunctie. Dacht dat da altijd 1 pakket was en ACC zit standaard op elke 3-reeks sinds half vorig jaar. Dat weet ik wel, vermits ik toen offertes liet maken.
Klopt van geen kanten... Een E46 is om te beginnen al veel tijdlozer vormgegeven dan een E90 (zeker PFL), E46 is imo véél leuker om mee te rijden, zelfs zonder sportophanging.
Mijn E46 zat boven de 210.000km en er rammelde niks aan, een kennis had een E90 320d met 150.000km en die rammelde alles bij mekaar, de GPS kreeg kuren en de radio veranderde plots van post. Om van de looks maar te zwijgen... Een E46 is nog steeds prachtig, een E9x is nu al een ouwe bak imo...
Volledig met eens. Ik heb mijn E92 er ook na een jaar uitgegooid. Qua gebruikte materialen qua interieur is de E92 een grote stap achteruit. Goedkope materialen, leder van slechtere kwaliteit, rammels, kwaliteit van de stoelen...
De E46 die hier te koop staat is misschien niet de goedkoopste maar ik denk wel dat er een liefhebber voor te vinden is.
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Volledig met eens. Ik heb mijn E92 er ook na een jaar uitgegooid. Qua gebruikte materialen qua interieur is de E92 een grote stap achteruit. Goedkope materialen, leder van slechtere kwaliteit, rammels, kwaliteit van de stoelen...
De E46 die hier te koop staat is misschien niet de goedkoopste maar ik denk wel dat er een liefhebber voor te vinden is.
Heb jij die E92 zo lang gehad? Ik dacht dat je hem maar een paar maand bijgehouden/uitgehouden had.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Interieur "beter" dan x, rijdt beter dan x, is allemaal subjectief.
Hoe 'meet' men kwaliteit van gebruikte materialen? Op welk vlak rijdt ene 'beter' dan ander?
Ene heeft nog altijd zelfde schokdempers na 200k km/x jaar, ander rijdt op 19" velgen, ene zijn interieur rammelt, maar andere met zelfde model weer niet, ..
Zelf heb ik al een F10 gezien die rammeltje had door iets in de middenconsole dat
Wat wel objectief is, is dat elke generatie vooruitgang is op de vorige, qua chassis stijfheid, luchtweerstand co-eff, lateraal g, betere 'cutoff' voor de lichten, nieuwer technologie, ..
Bijna alle pro-E46 argumenten die ik zie zijn gebaseerd over subjectieve zaken, zoals looks, 'rijdt beter', 'heb daar minder problemen mee gehad', 'x beter afgewerkt', ..
Comment