Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vage plannen om een BMW te kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
    E36 zit niet goed voor mij. Ik krijg daar rugpijn in .

@ kefkie: vertel eens meer

Die E92 zal wel serieus wat problemen hebben. Kan bijna niet anders... Het vrouwke is voorstander om een E46 coupe PFL te kopen met sportinterieur en open dak. Om dan na een jaar of max 2 jaar een F11 te kopen. Bij Jean Michel Martin staat al een betaalbare F11...

@ Jan: thanks! Eens lezen
    E53 X5 4.8
    BMW X5 45e

Comment

• yolo !

maar wat een dure auto te bezitten en mee te rijden...

Comment

Als het voor Timvan in orde is ga ik mogen de coupé bekijken. Die staat vlakbij mijn garagist. En anders heb ik grote interesse in de F10/11 die ook in de buurt staan. Wel wat buiten budget maar voor dit type auto kan erover gepraat worden met het vrouwke . Thanks patatke!!! Knap speurwerk.
        Die coupé is toch perfect voor jou!
        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Zou ook voor de coupe gaan.

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• De coupe is inderdaad perfect. Heb gevraagd of ik hem straks mag bekijken.

@ kefkie: Is dat er niet lichtjes over?
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Die coupe ziet er idd goed uit .

En das er wss wel wat over maar kan alleen maar meevallen denkik . Goed onderhouden exemplaar wel
              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                E53 X5 4.8
                Right, ge zit nu al te klagen dat ge diesel wilt omwille van uw km's, en dan gaat ge zoiets kopen.
                Tenzij ge dat ding op LPG gaat zetten, maar dan is ook alles gezegd.
                In een X5 hoort een 3.0 I6 diesel.

Comment

• Geen open dak maar wel een manuele

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Is zo een automaat aan te raden in de 320d of eerder af te raden? Heeft er iemand ervaringen mee? De manuele krijgen last van vliegwiel? Dure herstellingen...

Wel een mooike
                    Last edited by BEEMER; 20/03/2015, 09:35.

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Is zo een automaat aan te raden in de 320d of eerder af te raden? Heeft er iemand ervaringen mee? De manuele krijgen last van vliegwiel? Dure herstellingen...

Wel een mooike
                      http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...030?asrc=st|as
                      Nog nooit gehoord dat ge last zou krijgen van uw vliegwiel, als ge die correct gebruikt (dus niet chipt).
                      Automaat is traag voor sportief rijgedrag, voor uw rijstijl gaat die in orde zijn.

Comment

• Ik vermoed dat je dat rap beu gaat zijn zo een 3 coupé diesel ... is dat ook niet wat te klein qua zitruimte vanachter?

Beter een touring dan
                        De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Wat dacht je van een c-klasse touring:
                        De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Last edited by ; 20/03/2015, 10:49.

Comment

• Ah ik dacht dat 't over die e46 coupé ging. In geval van e46: coupé. In geval van e9x: touring?

Maar een S204 is ook knap idd.

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.
                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                            Right, ge zit nu al te klagen dat ge diesel wilt omwille van uw km's, en dan gaat ge zoiets kopen.
                            Tenzij ge dat ding op LPG gaat zetten, maar dan is ook alles gezegd.
                            In een X5 hoort een 3.0 I6 diesel.
                            Tis da.

Ik kan ook een 1.4 naftje kopen als volgende uiteraard ter vervanging van een zes-in-lijn.
                            Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                            Is zo een automaat aan te raden in de 320d of eerder af te raden? Heeft er iemand ervaringen mee? De manuele krijgen last van vliegwiel? Dure herstellingen...

Wel een mooike
                            http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...030?asrc=st|as
                            Als dat dezelfde automaat is als in de 335d valt dat wel goed mee om gewoon mee te rijden. Doet goed zijn ding. Maar vanaf dat je wat sportiever begint te rijden valt die wel wat door de mand
                            Last edited by kefkie; 20/03/2015, 11:26.
                            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              Tis da.

Ik kan ook een 1.4 naftje kopen als volgende uiteraard ter vervanging van een zes-in-lijn.

Als dat dezelfde automaat is als in de 335d valt dat wel goed mee om gewoon mee te rijden. Doet goed zijn ding. Maar vanaf dat je wat sportiever begint te rijden valt die wel wat door de mand
                              Koopt dan gewoon direct een M5 Touring he
                              Taksen en verbruik zijn toch ongeveer 't zelfde, en da's veel plezanter dan een lompe X5.

Comment

• Zalige V10 die M5!
                                Enkel spijtig dat het rotzooi is....

Comment

• Ik vind dat iedereen hier auto's post met hoge kilomterstanden. Ik zou persoonlijk al nooit over de 110k km gaan en dat is al veel... hangt er natuurljik vanaf wat voor soort kms het zijn maar toch... 12 a 15k met een wagen met 150dkm.. ik zou er niet aan beginnen

Comment

• Ik ben daarnet op autojacht geweest en heb een auto gekocht. Ik heb voorlopig geen vage plannen meer al heb ik nog een ideetje... Dikke merci aan iedereen die mee gezocht heeft. De voorstelling volgt straks nog of na het weekend want ik zal niet meer online geraken...

BMW E24 635csi 1985
                                    BMW F10 520da 2012
                                    MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Ik ben daarnet op autojacht geweest en heb een auto gekocht. Ik heb voorlopig geen vage plannen meer al heb ik nog een ideetje... Dikke merci aan iedereen die mee gezocht heeft. De voorstelling volgt straks nog of na het weekend want ik zal niet meer online geraken...
                                      Proficiat!

We kijken uit naar de voorstelling straks

Comment

Ik ben daarnet op autojacht geweest en heb een auto gekocht. Ik heb voorlopig geen vage plannen meer al heb ik nog een ideetje... Dikke merci aan iedereen die mee gezocht heeft. De voorstelling volgt straks nog of na het weekend want ik zal niet meer online geraken...
                                        Proficiat met je F10 M5!

Comment

Ik ben daarnet op autojacht geweest en heb een auto gekocht.

Proficiat! (indien het een BMW is)

Innige deelneming. (in het andere geval)

Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Working...