Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's van bekende mensen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69

Ni echt nen auto, maar Cruise himself is wel ne fervente motard dus wrs wel de zijne
    ik had gehoord dat tom cruise speciaal motors voor hem laat ontwerpen.Al zijn motors zijn exclusief voor hem gemaakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
      ik had gehoord dat tom cruise speciaal motors voor hem laat ontwerpen.Al zijn motors zijn exclusief voor hem gemaakt

Comment

• man man.. heel de vorige pagina Oftopic over de inwoners van Monaco (en omstreken )

Ei'k zou ik wel is willen weten met wat voor een auto (of auto's) Dirk Bikkembergs rijdt.. Iemand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
          Wendy van Wanten reed vroeger met een Mercedes S-klasse

Nog altijd trouwens.. Zie die dikwijls rijden hier in de buurt. (een verre gebuur...)

Comment

• jaja, genoeg gezeverd, De man van Gina Lisa rijdt met een Honda Legend
            2008 Opel Corsa 1.7CDTI
            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Ok genoeg off topic nu! Of er snel geband wordt? Als het de spuigaten begint uit te lopen met off topic zit die kans er wel in ja!
              2014 Bmw 118d Estorill //M
              2000 Bmw 320d
              2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
              2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
              https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
              Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
              http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
              Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Topic is grotendeels opgekuist hou het nu een beetje on-topic aub!
                Last edited by Dragon; 06/11/2005, 21:35.
                2014 Bmw 118d Estorill //M
                2000 Bmw 320d
                2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Zal maar het goede voorbeeld geven

Gilles de bilde: Hummer H2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cold
                    Zal maar het goede voorbeeld geven

da betwijfel ik.Ik ben soms facteur bij hem in het straat.En ik heb daar nog nooit een hummer gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                      da betwijfel ik.Ik ben soms facteur bij hem in het straat.En ik heb daar nog nooit een hummer gezien
                      Twas maar van horen zeggen dus tkan zijn dat het niet klopt

Comment

• Weet iemand met wat armani rijd??

Ge vind wel foto's van een auto dat hem mee had ontworpen (mercedes benz met armani interieur) maar voor de rest?

Comment

Twas maar van horen zeggen dus tkan zijn dat het niet klopt
                          tzou ook kunnen van wel,maar kheb er nog nooit ene gezien
                          alleen een X5

Comment

Zal maar het goede voorbeeld geven

Die heeft nog een moment ( lees bij zijn re-debut bij rsca ) met een modena gereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                              Die heeft nog een moment ( lees bij zijn re-debut bij rsca ) met een modena gereden
                              Samen met zijn vriendje Frank VDB.

GDB-007
                              VDB-007
                              als ik me niet vergis...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
                                voor Lance Armstrong is er ook ene exclusief gemaakt, hier kan je het filmpje zien: http://team.discovery.com/videogalle...ppervideo.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                                  Weet iemand met wat armani rijd??

Ge vind wel foto's van een auto dat hem mee had ontworpen (mercedes benz met armani interieur) maar voor de rest?
                                  stond een tijdje terug in de weekend knack, morgen is zoeken of we hem nog hebben. Het waren in elk geval geen extremen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert
                                    jaja, genoeg gezeverd, De man van Gina Lisa rijdt met een Honda Legend
                                    En wie is da?? Koko Junior?

Comment

En wie is da?? Koko Junior?
                                      ja, dat is em
                                      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Ei'k zou ik wel is willen weten met wat voor een auto (of auto's) Dirk Bikkembergs rijdt.. Iemand?
                                        Ik weet in ieder geval dat hij onder andere ne Murcielago heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoDillen
                                          Ik weet in ieder geval dat hij onder andere ne Murcielago heeft.
                                          Ik had ni anders verwacht van iets in die stijl
                                          Weet ge ook de kleur..? Mss zo da Lime Green zoals zijn T-Shirtjes..

Comment

Working...
                                          X