Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Misschien volgend jaar eens proberen een Voeren-rit te organiseren...al is mijn route-kennis aan die kant niet echt uitgebreid.
Ik heb er daar ooit eens eentje gedaan die ik van lotus-elise.be had gehaald... Van Haspengouw over Voeren naar het drielandenpunt... Daarna via de snelweg terug, want het was donker.
VOERSTREEK: 133 Km
Beautiful route. Prachtige route. St. Truiden to Tongeren via N79 till Rijkel and start at the old castle. Via Groot-Gelmen, Mettekoven,Gutsenhoven Vechmaal, St.Pieterskapel, Lauw, Rutten, Mal, Visé, Aubel, Fouron-le-Compte, 's Gravenvoeren, Vaals (Drielandenpunt) Epen, Slenaken, Noorbeek, Miheer, Mesch, Moelingen, Lixhe, Canne, Vroenhoven, Alden-Biezen
Deze ga ik ook eens proberen, ideaal om mijn uitlaat in te branden binnenkort. Komt vlakbij mij, door Wechelderzande, dus ik kan daar altijd starten of eindigen
Nog vlug ervan genieten, het weer is prachtig!!!! Spijtig van de nieuwe nummerplaatjjes op vierde of vijfde hands wrakken die gat-duwen spelletjes spelen ( zoals deze morgen)
Deze morgen richting Maastricht voor een Alfa-meet, kap naar beneden, ruiten idem, windnet idem...voor de zekerheid een sjaal in de auto gelegd.
Zelfs een hoere-saaie rechte steenweg is plots toffer dan anders
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Godver, gisteren was het rommelmarkt vlak voor onze poort, waardoor ik niet buiten kon met m'n Barchetta. En juist zo'n mooi weer... Heel de dag mottig rondgelopen...
Had nog gedacht om haar gisteren buiten te zetten, maar het was nog aan het regenen... Dan toch maar niet gedaan
Comment