Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas B. Bekijk Berichten
    Ik kwam toe met mijn superleggera en zag daar een toffe bmw staan. Even een fototje gemaakt :p

omg die bmw.

En laat me raden. t is wsch nog nen diesel ook !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
      uw SL? of die van de papa
      Zot, de bmw is de mijne eh...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas B. Bekijk Berichten
        Ik kwam toe met mijn superleggera en zag daar een toffe bmw staan. Even een fototje gemaakt :p

Is de Lambo van een kennis hier in Heule ( die dus ook Lotus rijdt en een TVR heeft + een 997 Turbo + een E92 M3 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door paac Bekijk Berichten
          Gisteren gespot op de E40 in Bertem, geen flauw idee wat het zou kunnen zijn eigenlijk..

Opel Flextreme concept?
          Of Insignia coupé?

"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Lijkt me eerder dit... (zoals anderen eerder aanhaalden)

Comment

• Idd, maar lijkt zeer sterk op die insignia
              "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Die Lambo ook tegengekomen daarjuist

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• - Opel Speedster Driver -
                    http://speedster1282.webs.com/

Comment

• die LAM 530 ook al tegengekomen. Wat een zalig machien en geluid dat daaruit komt! heerlijk

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                            Is de Lambo van een kennis hier in Heule ( die dus ook Lotus rijdt en een TVR heeft + een 997 Turbo + een E92 M3 )
                            Dat moet een briljant en comfortabel ritje geweest zijn van Heule tot daar
                            En ik heb nu nog altijd geen van die auto's gespot hé, damned, hoewel ik regelmatig door Heule en Kortrijk passeer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk Berichten
                              Dat moet een briljant en comfortabel ritje geweest zijn van Heule tot daar
                              En ik heb nu nog altijd geen van die auto's gespot hé, damned, hoewel ik regelmatig door Heule en Kortrijk passeer.
                              De Porsche en/of de Lambo staan regelmatig aan hun bedrijf .
                              De Lotus en de TVR alleen als hij gaat tanken daar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door canakris Bekijk Berichten
                                Er staat daar precies nog schoon materiaal op de achtergrond te blinken
                                Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sir.bongiovi Bekijk Berichten

Ik zou die plaat recht laten hangen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                                    Er staat daar precies nog schoon materiaal op de achtergrond te blinken
                                    Zie http://www.edo-competition.de/en/news.html
                                    Als je je Supercar nog niet snel genoeg vindt dan weten hun raad!

Soms komen ze op zondagochtend even spelen op de Ring met 2 van die zwart/gele 911's die in een truck met oplegger naar de Nürburgring vervoerd worden. Die 911's gaan wel "aardig vooruit"!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                                      Ik zou die plaat recht laten hangen!
                                      Ik zou ze zelf recht hangen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spark Bekijk Berichten
                                        Die dichtste is wel aartslelijk, mijn gedacht
                                        eh?

Comment

• check dit ! *love*
                                          Bijgevoegde Bestanden
                                          Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

Working...
                                          X