Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Veel kans dat dat die gast is waar ik mijn gtt van aant kopen ben :d

Comment

• Ferrari 458 Italia black on black in Mechelen, eentje op Luxemburgse platen.
      Quite impressive.

Comment

• Gisteren dicht bij het station van Liedekerke een BMW Z1, speciaal.
        En enkele weken geleden een Rolce Royce Ghost in Afligem aan dat restaurant aan de lichten voor je de E40 oprijd, ben de naam vergeten...
        Last edited by C'Mon; 09/05/2011, 20:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
          Gisteren dicht bij het station van Liedekerke een BMW Z1, speciaal.
          En enkele weken geleden een Rolce Royce Ghost in Afligem aan dat restaurant aan de lichten voor je de E40 oprijd, ben de naam vergeten...
          Restaurant is Mie Katoen, komen regelmatig voetbal- en wielrennersploegen.

Vrouw van eigenaar van een bedrijf in Liedekerke rijdt met BMW Z1 rond, zal die wel geweest zijn.

Comment

• gisteren witte audi RS5 tegengekomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartjes Bekijk Berichten
              Restaurant is Mie Katoen, komen regelmatig voetbal- en wielrennersploegen.

Vrouw van eigenaar van een bedrijf in Liedekerke rijdt met BMW Z1 rond, zal die wel geweest zijn.
              Mie Katon, dat was het
              Ik passeer wekelijks in Liedekerke en het is de eerste keer dat ik die Z1 zie, stond op de parking aan het rondpunt aan de Pierrot.

Comment

• Vandaag in Antwerpen centrum:

AM DB9
                Ferrari 612
                Bentley GT
                Hummer
                SL 55 AMG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                  Ik passeer wekelijks in Liedekerke en het is de eerste keer dat ik die Z1 zie, stond op de parking aan het rondpunt aan de Pierrot.
                  Die Z1 is van de eigenares van het bedrijf dat aan die parking ligt

Comment

• donderdag ochtend een zwarte Aston Martin Rapide gezien in Schilde met nummerplaat 9-AMR-009

Comment

• Paar dagen geleden nog de roze maserati gespot opt zuid in antwerpen.

Comment

• gisteren een BMW B7Turbo e28 Alpina in Roeselare
                        jammer genoeg geen foto kunnen nemen
                        Last edited by ; 15/05/2011, 12:33.

Comment

• In Overpelt een Lancia Thema 8.32 . Nog even van de gelegenheid gebruik gemaakt om een stoplichtsprintje te doen en heb hem toch moeten teleurstellen met mijn dieseltje

Comment

• dan zal je geen "dieseltje" hebben, maar eerder een diesel!

Gisteren een Hyundai Genesis zien staan, een gele.
                            Maar het was al aan't schemeren, en mijn supersonische GSM (of ik) maakt geen goei foto's, dus geen foto.
                            Zag er wel mooi uit, enkel een gele auto, hoe snel ben je dat beu?

Comment

• Deze namiddag:
                              - Infiniti M (de eerste die ik zag)
                              - Porsche 968
                              - Mercedes SL63 AMG
                              - Mercedes SLS AMG (valt beter mee in het echt dan op foto. Was op de opendeur dag van Tessenderlo group chemie, heb in dat gedeelte niet echt opgelet )

Comment

• RS3 in Dresden ( DE )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                                  Zag er wel mooi uit, enkel een gele auto, hoe snel ben je dat beu?
                                  nooit!

Comment

• Gisteren in Antwaarpe, donderdag snob night

2 x e92 M3
                                    1x e46 M3
                                    sl 55 amg
                                    cayenne turbo
                                    panamera turbo
                                    996 turbo
                                    bentley gt
                                    s5
                                    audi r8
                                    M X6
                                    M X6 Hamann (geen id of het een echte is, wel de logo's met duitse nummerplaat)
                                    mat zwarte maserati 4porte

en nog een paar paupers met een carrera 4s en van die prullen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door samdds Bekijk Berichten
                                      gisteren een BMW B7Turbo e28 Alpina in Roeselare
                                      jammer genoeg geen foto kunnen nemen

Staat veel in het begin van de hoogledesteenweg in roeselare, is ne blauwen, niet????
                                      Zie deze regelmatig daar staan toch, enkele huizen verder vant benzinestation.

mvg

Comment

• Een hoop oude toyota landcruisers bijeen gezien vanmiddag in Veurne.
                                        Die 1e modellen (jaren 60-70) zijn echt wel
                                        Jammergenoeg niks bij om foto's te pakken

Comment

• - vanmorgen in Brasschaat een witte Ford Focus RS met een mindervalide-kaart achter de voorruit
                                          - gisteren in Ekeren een zilvere Porsche 928 S4 met nummerplaat "LOL 707"

Comment

Working...
                                          X