Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
awel die heb ik gistere in Keerbergen gezien. Kwam juist achter den hoek gerede. Moest 2x zien, desondanks ik zelf met ne rode auto rijdt ben ik ni zo zot van die kleur (op ne auto). Ma die staat daar echt enorm knap mee!! En dan nog is zo laag en zo breed... pfew... echt
Vorige week zaterdag een bruine SLS op de a12 bij Aartselaar gezien.
Daarna een witte 1M voorbij gereden.
Vandaag dan een zwarte SLS op ongeveer dezelfde plek.
Vanmiddag bij de XL-carwash in Kontich, een oranje lp-560 spyder (LAM-560).
Gisteren dagje Knokke gedaan, pfffff, kheb last in mijne nek van om te kijken......
Oa
Lambo Avantador in soort parelmoer oranje en verschillende Gallardo's
porsche's alsof het Golfjes en Polokes zijn, ma toch ne grasgroene GT3-RS gezien en dozijn Panamera's
Ferrari's oa 355, Modena, F430 incl scuderia en een prachtige Dino 246
Aston Martin's vooral DB9
Een 4 tal Audi R8'en
...........
ik stond net geparkeerd achter die Avantador toen de eigenaar aankwam, man das echt kippenvel krijgen als dat start.
Gisteren dagje Knokke gedaan, pfffff, kheb last in mijne nek van om te kijken......
Oa
Lambo Avantador in soort parelmoer oranje en verschillende Gallardo's
porsche's alsof het Golfjes en Polokes zijn, ma toch ne grasgroene GT3-RS gezien en dozijn Panamera's
Ferrari's oa 355, Modena, F430 incl scuderia en een prachtige Dino 246
Aston Martin's vooral DB9
Een 4 tal Audi R8'en
...........
ik stond net geparkeerd achter die Avantador toen de eigenaar aankwam, man das echt kippenvel krijgen als dat start.
Comment