Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze heb ik nog niet gezien in dit topic, dacht ik. Mijn eerste bijdrage hier...
Trouwens, die kleine boomkes die je ziet oprijzen... Ze groeien uit het motorcompartiment
wie durft er nu nog beweren dat het geen milieuvriendelijke auto's zijn?
Deze heb ik nog niet gezien in dit topic, dacht ik. Mijn eerste bijdrage hier...
Trouwens, die kleine boomkes die je ziet oprijzen... Ze groeien uit het motorcompartiment
Spectaculair zomaar langs de weg in een bebouwde kom
nog wat coordinatie gevraagd: moet ik zuidwaarts (Aarschot) of noordwaarts (Herentals) vanuit Hulshout wandelen over dat fietspad?
ik ga te voet
Richting Herentals vanaf grote baan in Hulshout, op het eerste stuk route links
Klein stuk route
En dacht dat er iets verder rechts in iemand zijn tuin ook nog stonden, vroeger prosche (paar 924) en nu een busje "stripteam" ofzo . Dat is het baantje dat naast dat stuk route loopt
En tijdens de terugrit vol in de remmen moeten gaan en de Golf 180° rondgezwierd
Ik heb een donor gevonden !!! Morgen eens horen naar de prijs, want vndg neemt em nie op
Op de foto niet zichtbaar, maar het bakje is ellendig rot ideaal voor stukken dus.
Wie merkt er ng iets speciaals aan het Dettje?
Een complete standaard, met achteraf opgezette sr-velgen met sierringen en donkere plaat rond de achterlichten En toen was de kodak volledig plat
Comment