Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Zo'n 1 M heb ik vorige week ook zien rijden op de E34 in Nederland. Ik ben er niet echt kapot van. Vond het een beetje een karikatuur van een gewone 1 coupe, die vind ik persoonlijk mooier.
Ik dacht als je PCCB remmen wil als optie, je dan ook velgen van ten minste 18 of 19" moet bij bestellen.
Zo lang het wintervelgen zijn stoort dat niet voor mij. En iedereen weet dat er op grotere (en dus bredere velgen) bredere banden moeten en die minder grip in de sneeuw of andere slechte omstandigheden gaan hebben.
Met deze MINI werd zowat de hele namiddag rond gereden, moest blijkbaar gezien worden. Ik geloof dat hij van een garage uit het Leuvense kwam. (Z-platen)
Vanamiddag op E40 in Drongen een Maybach Xenatech Coupé tegengekomen in tegengestelde richting
Het ging rap, maar aan de lengte van de nummerplaat te zien was het denk ik zelf een Belg...
Vanamiddag op E40 in Drongen een Maybach Xenatech Coupé tegengekomen in tegengestelde richting
Het ging rap, maar aan de lengte van de nummerplaat te zien was het denk ik zelf een Belg...
Met deze MINI werd zowat de hele namiddag rond gereden, moest blijkbaar gezien worden. Ik geloof dat hij van een garage uit het Leuvense kwam. (Z-platen)
is dat een R32?
mijn broer heeft er zo ene in zijn garage staan, een donkerkleurige; samen met een 997 S4
Comment