Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Knokke, zondag:

Foto-0039_2.jpg

Foto-0040_1.jpg

Foto-0041.jpg

Foto-0042_1.jpg

Sluis, zondag:

Foto-0043_1.jpg

In beide plaatsen wel meer prachtige wagens gezien, maar ik had m'n gsm niet steeds meteen bij de hand .
    BMW F10 535d
    Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Het ziet er echt prachtig uit, maar zo raar als je de vorige A klasses bekijkt , zeker die kont
      Die nieuwe A is wel ferm ding, ik hou er wel van. Mercedes heeft hier goed werk geleverd.

Comment

• Sluis staan soms ook dikke bakken, zoals een vrouw van redelijke leeftijd met een gele 458
        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
          Die nieuwe A is wel ferm ding, ik hou er wel van. Mercedes heeft hier goed werk geleverd.

idd, ideale opvolger voor mijn leon , ipv die saaie A3 en lelijk 1
          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
            idem ditto gevoel
            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              Het ziet er echt prachtig uit, maar zo raar als je de vorige A klasses bekijkt , zeker die kont
              Inderdaad knap, maar iets zegt me dat het model op de foto's NIET het instapmodel is .

Comment

• Neen, ik denk eerder het AMG pakket.

Comment

• Op de website van Mercedes Benz.de is er nog enkel sprake van een introductiepagina. Dus die foto's zijn redelijk exclusief.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                    Op de website van Mercedes Benz.de is er nog enkel sprake van een introductiepagina. Dus die foto's zijn redelijk exclusief.
                    hola , en wat heb ik dan gewonnen ...
                    TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Audi RS3

Comment

• Ik vroeg me eigenlijk af wat een nummerplaat die begint met 8-.... wilt betekenen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
                          Audi RS3

Waarschijnlijk deze dat ik ben tegengekomen en testje mee gedaan Was dezelfde kleur
                          Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                          2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                          2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                          2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                          2015 Golf 7 GTD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk Berichten
                            Ik vroeg me eigenlijk af wat een nummerplaat die begint met 8-.... wilt betekenen?
                            Dat zijn internationale platen, 'International plates, EUR and Eurocontrol'.

Zie punt 3.7 op deze pagina:
                            On 10 September 2010 the DIV has released a presentation about the ins and outs of the new Belgian licence plates which will use the Europea...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
                              Waarschijnlijk deze dat ik ben tegengekomen en testje mee gedaan Was dezelfde kleur
                              Hehe, de auto is nog maar een paar weken oud aan de nummerplaat te zien.

Comment

• Zo ben ik er pas ook nog eentje tegen gekomen.

Uploaded with ImageShack.us

Comment

• En nog een vrij "exclusieve" wagen.
                                  De Shuanghuan CEO

Comment

• lol BMW X5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                      760Li

Pfffff wat een baas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
                                        Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
                                        Hehe, de auto is nog maar een paar weken oud aan de nummerplaat te zien.
                                        Hopelijk was hij al gerodeerd toen hij tegen Frédéric trok.

Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                                        Zo ben ik er pas ook nog eentje tegen gekomen.
                                        Is dat ook niet dezelfde als in de vorige post?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                                          Dat zijn internationale platen, 'International plates, EUR and Eurocontrol'.

Zie punt 3.7 op deze pagina:
                                          http://belgianlicenceplates.blogspot...about-new.html
                                          Bedankt, dat weten we dan ook al weer.

Comment

Working...