Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super 95 verdwijnt aan de pomp

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
    Die leaf? Of die hots? Welke mazoutstoof?
    Mijne 316d

Comment

• Een 330d kan idd wel een Clio rske of stock golf gti aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
        Een automaat is voor mannen die niet kunnen rijden, wist je dat nog niet?
        Haha, kameraad vorige week ook. Manuele is rapper, zonder meer. Tjien, nochtans melden alle constructeurs die ook een deftige automaat hebben in hun gamma dat die versies altijd sneller & zuiniger zijn dan hun handbakken.
        Geloof daar niets van was zijn antwoord. Ik zeg, zal toch getest worden door prof.chauffeurs van't fabriek die niets anders doen misschien, staat zo in hun specs...Ja, door wie? Dat zullen toch geen professionals zijn...elke deftige autobestuurder/liefhebber doet dat sneller...einde discussie.
        Heeft nog nooit van zijn leven met een deftige nieuwe automaat gereden.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Lol kijk maar es eender welke drag, auto wins, zo erg zelfs dat je snel 30-40 pk meer moet hebben manueel om de auto soms bij te houden. Enkele vb: golf r dsg wint tegen focus rs mt nochtans 50pk meer. Leon cupra dsg 280 vs Civic type r, nochtans 30pk verschil.

Comment

• Als ik zie hoe snel mijn automaat schakelt, ben ik er zeker van dat ik het met een manuele niet sneller kan.

Comment

• Toen ik zij dat ik het spijtig vond dat de 997 gt3 niet met pdk geleverd werd lachten ze mij ook. Nu lach ik die mensen uit .

Manueel sucks in deze tijden . Je kunt u beter concentreren op de baan en het nemen van bochten dan u te laten afleiden door te schakelen.

Comment

• Schakelen wordt zo jaren 2000 lol... Alles evolueert.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                  Haha, kameraad vorige week ook. Manuele is rapper, zonder meer. Tjien, nochtans melden alle constructeurs die ook een deftige automaat hebben in hun gamma dat die versies altijd sneller & zuiniger zijn dan hun handbakken.
                  Geloof daar niets van was zijn antwoord. Ik zeg, zal toch getest worden door prof.chauffeurs van't fabriek die niets anders doen misschien, staat zo in hun specs...Ja, door wie? Dat zullen toch geen professionals zijn...elke deftige autobestuurder/liefhebber doet dat sneller...einde discussie.
                  Heeft nog nooit van zijn leven met een deftige nieuwe automaat gereden.
                  Auto Motor und Sport heeft in een ver verleden eens de test gedaan omdat ze het gezaag van hun klanten beu waren die een automaat in een 911 (993 destijds) heiligschennis vonden. Hebben een hoop klanten uitgenodigd om met beide versies acceleratiemetingen te doen. Bleek dat 70% niet aan de tijd van de automaat kwam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                    Ik hoop dat vrouwlief haar Golf het lang genoeg uitzingt om die te kunnen vervangen door een 2de hands Leaf met nieuw batterijpack voor een aannemelijke prijs. Want dat zal de volgende stap worden in het elektrische verhaal : verbeterde batterij pakken voor bestaande wagens aan betaalbare prijzen.
                    Alleen te hopen dat de wetgeving in België ofwel mee zal kunnen, ofwel hopeloos achter zal lopen, zodat er daar geen papier problemen van komen.
                    Eerst een Berlingo, nu een Leaf.. Waar gaat dat heen... waar gaat dat heen...

Nee serieus, er zijn toch knappere elektrische wagens? Oké, een Tesla is helaas wat duur.

Ik haat dat ze bij elektrische auto's altijd zo speciaal willen doen, om het lelijkst qua design (het oog wil ook wat). De Tesla Model S ziet er tenminste nog knap uit. Een Chevy Volt/Opel Ampera ziet er ook nog toonbaar uit, maar gaat alweer meer richting dat speciaal willen doen.

Spijtig dat ze in BE (alweer) niet toelaten om bvb een auto om te bouwen naar elektrisch. Zoals fcapri van plan was.

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.
                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                      Manueel sucks in deze tijden . Je kunt u beter concentreren op de baan en het nemen van bochten dan u te laten afleiden door te schakelen.
                      Als jij je moet concentreren om te schakelen ben je inderdaad beter af met een automaat .. :-S

Ik snap niet dat wanneer het over manueel vs automaat gaat er telkens die acceleratie wordt bij gehaald. Who cares ?
                      Wat maakt het mij uit of een automaat 7.0 doet van 0 naar 100 en een manuele 7.2 ?
                      Hoe dikwijls doen jullie dagelijks dan een 0-100 ? 0 keer ? Dat is dan 0 keer 0.2 seconden sneller op uw bestemming, proficiat.

Comment

• Wel waar ik woon, kan ik het meerdere malen per dag doen

Comment

• Pak 5 keer dan. Da's een volle seconde, knap :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                            Als jij je moet concentreren om te schakelen ben je inderdaad beter af met een automaat .. :-S

Ik snap niet dat wanneer het over manueel vs automaat gaat er telkens die acceleratie wordt bij gehaald. Who cares ?
                            Wat maakt het mij uit of een automaat 7.0 doet van 0 naar 100 en een manuele 7.2 ?
                            Hoe dikwijls doen jullie dagelijks dan een 0-100 ? 0 keer ? Dat is dan 0 keer 0.2 seconden sneller op uw bestemming, proficiat.
                            Met een automaat haal je die cijfers easy terwijl je bij een manuele al moet gaan clutch dumpen en als een gek moet gaan schakelen.
                            En ja ik plank altijd aan de lichten .
                            Last edited by ; 25/08/2016, 19:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                              Schakelen wordt zo jaren 2000 lol... Alles evolueert.
                              Toeval, ik heb een automaat voor het eerst leren kennen & appreciëren in een Opel Omega 3.0L en dat was in 2000.
                              2 jaar later mijn eerste automaat besteld in een MB E220 cDi. Das niet het neusje van de zalm maar terug gaan naar manu hebben we nooit meer gedaan.
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Auto Motor und Sport heeft in een ver verleden eens de test gedaan omdat ze het gezaag van hun klanten beu waren die een automaat in een 911 (993 destijds) heiligschennis vonden. Hebben een hoop klanten uitgenodigd om met beide versies acceleratiemetingen te doen. Bleek dat 70% niet aan de tijd van de automaat kwam.
                                Verbaast me niets. Hij heeft nog een Porsche 924 in zijn garage staan die hij nog één keer per jaar opstart. Voor de rest Alfa's met handbak en nu zijn eerst met TcT? of hoe noemen ze die daar. Vind het maar niets...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                  7,8? M'n dieselstoof is nog rapper
                                  Duuh de mijne ook maar voor nen bak van 25j oud is dat toch nog een actuele acceleratie.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
                                  Exactly
                                  Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• En ik maar denken dat het hier een topic was over het verdwijnen van super 95.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                      En ik maar denken dat het hier een topic was over het verdwijnen van super 95.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
                                      Op AF is niets wat het lijkt.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Wij willen tetten zien!
                                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
                                          En als ge een manuele bak nodig hebt om u ne echte man te voelen ben je toch maar een watje hoor

Comment

Working...
                                          X