Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autosalon 2018

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Was leuk op het salon, paleis 12 was superdruk en warm da was minder verder viel ook op hoe weinig tesla in een stand geïnvesteerd had. Beste standen waren ford, mercedes, bmw en audi. Vrouwelijk schoon is me niet echt opgevallen...

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nexusduck Bekijk Berichten

Ik heb een offerte voor een Ferrari gevraagd, laten vallen dat ik op het autosalon zal zijn, en ben uitgenodigd op de Ferrari stand daar :-D
      Tof... Ze gaven toch kaarten voor het salon mee ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Idd mooi! Met een klare kijk op de auto's, lijkt wel professioneel!

Ik heb hier zo'n verzameling van salon Genève uit het pre-digitale tijdperk met de auto's half erop en overal volk dat in de weg loopt
        Zijn thans gewoon met iPhone getrokken, maar die doet dat goed! Foto's zijn snel genomen ook, maar heb wel al wa ervaring en wacht de juiste moment af, ik probeer elk jaar naar het salon te gaan, de eerste keer dat ik de foto's met de smartphone trek, sneller en mijn handen vrij na het fotograferen.
        Is trouwens de eerste keer dat ik ze op pc kijk en idd, mooie duidelijke foto's, de belichting is daar wel ideaal!

Moet wel zeggen dat fotograferen een beetje een hobby is van mij.
        Heb mijn vriendin 1 foto laten trekken toen ik in de Mazda zat en laat die nu net mislukt zijn!

Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
        Ik vind die foto van de Mazda wel grappig. Die man daar in kijkt precies naar zijn vrouw, waarbij de vrouw zoiets heeft van "allé frank, kom door."
        Haha diene vent heeft daar redelijk lang gezeten en terwijl ik dan toch moest wachten enkele foto's getrokken.

Moet zeggen dat die Recaro zetels wel goed zitten, idem de Honda Type R en Audi RS5 zetels zaten super!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Mijn vriendin had horen zeggen van iemand die vroeg of em op de stand van Ferrari binnen mocht dat enkel klanten dat mogen.
          Ik denk dat het de eerste keer is da bij Porsche iedereen binnen mag, ze kijken wel en je moet toestemming krijgen, maar deden daar niet moeilijk over, daar stond wel enkel een Panamera, Boxster en 2 Cayenne's. De andere modellen waren niet zomaar toegankelijk.

Die Porsche Boxster cabrio (soft top) vond ik wel een ferm baksken! Echt nice interieur ook! Die Porsche Cayenne of was het ne Macan? Geen idee eigenlijk, heb daar ook geen foto's van jammer genoeg. Die vond ik binnenin zeer klein voor zo een grote wagen, ook wel prachtig afgewerkt en goeie sportzetels, prijskaartje + 100 000€. Die Boxster zat rond de 75 000€.
          Last edited by ; 17/01/2018, 21:21.

Comment

Net is gezocht naar ne foto van die Porsche, maar nergens te vinden, iemand die toevallig getrokken? Was geen gewoon model in ieder geval, enige nadeel, geen metallic kleur en stond vol krasjes. Iets waar ik mij enorm aan stoorde op het salon, mensen die naar niets kijken met hun vesten en kabassen... Sommige auto's zagen er dan ook lief uit...

Comment

Ik heb er al, dus daar heb ik niet veel aan :-)

Comment

Ergste was bij de AMG modellen van mercedes, in 3 auto's met een mes een snee in de achterbank getrokken. Daarom mocht vandaag niemand meer in de S 63s amg kruipen..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert
                  Net is gezocht naar ne foto van die Porsche, maar nergens te vinden, iemand die toevallig getrokken? Was geen gewoon model in ieder geval, enige nadeel, geen metallic kleur en stond vol krasjes. Iets waar ik mij enorm aan stoorde op het salon, mensen die naar niets kijken met hun vesten en kabassen... Sommige auto's zagen er dan ook lief uit...
                  Bij veel stands werden de auto’s dan ook met een plumeau en een droge doek van stof en vette vingers ontdaan.
                  Recipe for disaster . Nog nooit zoveel swirls (fijne krasjes) gezien als gisteren.
                  Ergst van al was de Maybach 6 Vision: die motorkap was pure horror (en die stond achter een afsluiting).
                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Ik heb me geamuseerd maar toch vond ik het niet speciaal...

Verstuurd vanaf mijn FEVER met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                      Ergste was bij de AMG modellen van mercedes, in 3 auto's met een mes een snee in de achterbank getrokken. Daarom mocht vandaag niemand meer in de S 63s amg kruipen..
                      Hopelijk hebben ze er heel veel plezier van gehad .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy
                        Wa ze daar in vinden... en wie heeft het gedaan? Nobody knows!

Oorspronkelijk geplaatst door A160

Bij veel stands werden de auto’s dan ook met een plumeau en een droge doek van stof en vette vingers ontdaan.
                        Recipe for disaster . Nog nooit zoveel swirls (fijne krasjes) gezien als gisteren.
                        Ergst van al was de Maybach 6 Vision: die motorkap was pure horror (en die stond achter een afsluiting).
                        Ge kunt da zelf goed zien op de foto hierboven van die Maybach.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke
                          Ik heb me geamuseerd maar toch vond ik het niet speciaal...

Verstuurd vanaf mijn FEVER met Tapatalk
                          Baja, ik vond net dat er veel speciaal stond. Al mijn goesting stond er! Ging eerst ni gaan, maar die film’kes hierboven hebben mij overtuigd.

Jammer van het vele en ambetante volk altijd. De volgende keer toch is kijken voor vip tickets.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Baja, ik vond net dat er veel speciaal stond. Al mijn goesting stond er! Ging eerst ni gaan, maar die film’kes hierboven hebben mij overtuigd.

Jammer van het vele en ambetante volk altijd. De volgende keer toch is kijken voor vip tickets.
                            Bestaat dat ? Maar da's enkel de eerste avond of zo ?

Comment

Bestaat dat ? Maar da's enkel de eerste avond of zo ?
                              Kan het niet meer terugvinden, de eerste avond denk ik ja. De prijs weet ik wel nog, was rond de 35€.

Comment

Ah verklaar, miserie gehad?

Ik niks ondervonden.

Comment

Kan het niet meer terugvinden, de eerste avond denk ik ja. De prijs weet ik wel nog, was rond de 35€.

Comment

Navenand dat hier zoveel autofreaks zitten, verschijnen hier wel zeer weinig foto's

Comment

ik ben zelfs ni geweest
                                      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                        ik ben zelfs ni geweest
                                        Ik heb zelfs gene tijd om te gaan. Madam wil nen bureau en wil die 'nu' Ben er thans 4 jaar geleden aan begonnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

Ah verklaar, miserie gehad?

Ik niks ondervonden.
                                          Miserie ni nee, maar gewoon teveel volk, drummen voor in de wagens te kunnen zitten,... Ik kan ni zo goed tegen drukke plaatsen.

Comment

Working...
                                          X