Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autosalon 2018

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
    Navenand dat hier zoveel autofreaks zitten, verschijnen hier wel zeer weinig foto's
    Ik heb mijn part al gedaan e.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Ik heb zelfs gene tijd om te gaan. Madam wil nen bureau en wil die 'nu' Ben er thans 4 jaar geleden aan begonnen
      ge kunt dat 'laten' maken hé
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Teveel volk?
        De Lexus stand kan je vanuit je luie zetel ook in 360° bezoeken.

A propos, voor de liefhebbers die toch naar het salon komen en die 'exclusiviteit achter glazen panelen' wil vermijden: de LC 500h staat gewoon vrij toegankelijk open op de Lexus stand.

Comment

• Wel zonde van al die sportwagens met hun automatische versnellingsbak, als ik in een wagen ga zitten en ik zie 2 pedalen is die al meteen afgeschreven voor mij.
          Renault Alpine ook heb ik achteraf gelezen, zonde!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd
            Navenand dat hier zoveel autofreaks zitten, verschijnen hier wel zeer weinig foto's
            Ik neem geen foto’s op zo’n evenementen. Op de sites van de constructeurs en op de diverse media vind je veel mooiere dan die die ik kan maken
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert
              Wel zonde van al die sportwagens met hun automatische versnellingsbak, als ik in een wagen ga zitten en ik zie 2 pedalen is die al meteen afgeschreven voor mij.
              Renault Alpine ook heb ik achteraf gelezen, zonde!
              Kweenie... een Ferrari heeft al een tijd een automatische bak.
              Ik denk dat zelf schakelen stilaan ofwel een budgetoplossing ofwel iets uit nostalgie wordt
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                Teveel volk?
                De Lexus stand kan je vanuit je luie zetel ook in 360° bezoeken.

A propos, voor de liefhebbers die toch naar het salon komen en die 'exclusiviteit achter glazen panelen' wil vermijden: de LC 500h staat gewoon vrij toegankelijk open op de Lexus stand.
                Ja, heb ik even staan aanschouwen en vond het geen knappe sportwagen.

: ik was ook tegen automatische bakken maar doordat er geen manuele meer op de markt waren voor mijn laatste aankopen was ik verplicht om toch automatische te nemen maar de flip-flaps aan het stuur maken het allemaal goed voor mij, heb m'n pookje nog geen seconde gemist en ik schakel altijd zelf.
                Last edited by Schnippy; 18/01/2018, 20:20.

Comment

• Heb hier al vaak gediscussieerd over automaat of manueel, maar mijn gedacht ga je niet kunnen veranderen. Schakelen is voor mij een deel van het plezier aan het autorijden. En sinds ik die MX-5 heb zou ik die manuele bak voor geen geld willen ruilen voor een automatische. Is dan ook een van de beste die ik ooit gereden heb. Al een geluk dat Mazda hun MX-5'jes van een manuele blijft voorzien!

De MX-5 blijft toch nog altijd een van de enige betaalbare sportwagentjes, die prijzen die ik daar gezien heb... Daar heb je al snel 2 MX-5'jes voor.

De 160 edition heb je voor 32000€, maw het topmodel! Bij andere merken heb je daarvoor nog maar of nog niet het standaard model.

Al dienen automatischen brol zorgt er ook voor dat die auto's zo duur worden, voor mij zijn ze daar echt in het overdrijven tegenwoordig, we zijn nog ni lui genoeg.

Het grappige van al is da ik dagelijks mensen zie in hun peperdure SUV die met de smartphone in de hand aan het bellen zijn...
                  Last edited by ; 18/01/2018, 21:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Miserie ni nee, maar gewoon teveel volk, drummen voor in de wagens te kunnen zitten,... Ik kan ni zo goed tegen drukke plaatsen.
                    Ik ken dadde Da's gelijk of al die mensen op u afkomen .

Had ook graag geweest, maar die drukte.. da lukt niet. Maar die VIP avond, dat zou 'k er wel voor over hebben eigenlijk. Als je dan ruimte hebt tenminste. Zag wel niet waar je die kaarten kan kopen.

Comment

• Geert, de MX-5 160 Edition heb je al voor 27600€.

Op zoek naar een tweedehands Mazda MX-5? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                        Geert, de MX-5 160 Edition heb je al voor 27600€.

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...8c1c?cldtidx=7
                        Amai... uitrusting eens bekeken en da's wel de moeite voor die prijs. Toffe wagentjes die MX5. Van toen ze uitkwamen al eigenlijk... Maar denk niet dat ze toen in verhouding zo goedkoop waren als hetgene je nu krijgt voor je geld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Ik ken dadde Da's gelijk of al die mensen op u afkomen .

Had ook graag geweest, maar die drukte.. da lukt niet. Maar die VIP avond, dat zou 'k er wel voor over hebben eigenlijk. Als je dan ruimte hebt tenminste. Zag wel niet waar je die kaarten kan kopen.
                          Idem gevoel hier. Laatste salon vond ik bij momenten echt claustrofobisch. Dat en de absoluut abominabele mobililteitssituatie rond de paleizen, heeft mij deze keer ook doen afzien van een bezoek. Ik vind het echt schandalig dat je door het slijk moet baggeren om tot ons grootste beurs complex van het land te komen.

Ben trouwens een paar jaar geleden eens naar zo'n VIP avond geweest. Veel beter natuurlijk, maar toen moest ik er eerst een lezing van leaseplan vooraf voor over hebben LOL.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Idem gevoel hier. Laatste salon vond ik bij momenten echt claustrofobisch. Dat en de absoluut abominabele mobililteitssituatie rond de paleizen, heeft mij deze keer ook doen afzien van een bezoek. Ik vind het echt schandalig dat je door het slijk moet baggeren om tot ons grootste beurs complex van het land te komen.

Ben trouwens een paar jaar geleden eens naar zo'n VIP avond geweest. Veel beter natuurlijk, maar toen moest ik er eerst een lezing van leaseplan vooraf voor over hebben LOL.
                            Maar dan was je er op uitnodiging van Leaseplan ? Kan je die kaarten zelf kopen of moet je uitgenodigd worden ?

Comment

• Geen idee, toen was ik er idd op uitnodiging.

Comment

• Ge kunt die kaarten kopen voor 35€.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                  Ge kunt die kaarten kopen voor 35€.
                                  Ah ok, ik vond dat niet terug op de link ivm kaarten die je hier plaatste. Geert had het ook al eens vernoemd inderdaad... Maar omdat ik niet direct die kaarten ertussen zag staan, twijfelde ik of je ze wel zo als particulier kon kopen.
                                  Dat aantal is wellicht beperkt zodat het niet druk is die avond ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Amai... uitrusting eens bekeken en da's wel de moeite voor die prijs. Toffe wagentjes die MX5. Van toen ze uitkwamen al eigenlijk... Maar denk niet dat ze toen in verhouding zo goedkoop waren als hetgene je nu krijgt voor je geld.
                                    Ik heb net eens ene geconfigureerd zoals de mijne. De prijs van de 2.0 Skycruise is nog steeds hetzelfde als 2 jaar geleden, 28.200. De 160 Edition is wel degelijk 32.000. Die in Brussel zal er van afmoeten, wel een mooie kans en mooi bedrag :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten

Ik heb net eens ene geconfigureerd zoals de mijne. De prijs van de 2.0 Skycruise is nog steeds hetzelfde als 2 jaar geleden, 28.200. De 160 Edition is wel degelijk 32.000. Die in Brussel zal er van afmoeten, wel een mooie kans en mooi bedrag :-)
                                      Zou het niet kunnen dat die in Brussel al gewoon aan de nettoprijs nu met het salon staat ? Of geven ze zoveel korting niet ?

Comment

• Ik dacht ergens gelezen te hebben dat die speciale serie van de MX-5 geprijsd is op 28900€ wegens autosalon.

Comment

• Ja, er zal wel wat salonkorting inzitten. En die in Brussel staat misschien al maanden in hun showroom en zit daardoor al vol met krassen vanbinnen en vanbuiten :-)

Comment

Working...
                                          X