Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Electrische auto produceert evenveel CO2 als diesel of benzine!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
    Als men ook effectief de verantwoordelijkheid zou dragen misschien ja...
    Als er op dat niveau een fout gemaakt wordt, mag men vertrekken en krijgt men een heel mooi kadootje mee.

En daarnaast is het verschil echt gewoon belachelijk... En zeker de toename aan verschil :
    Snel opgezocht, eerste wat ik tegenkwam.

CEO compensation has grown 940% since 1978
    Typical worker compensation has risen only 12% during that time

Maar goed, is off-topic.
    Het is de wet van vraag en aanbod. Ik heb geen probleem met een hoog loon als ze hun belastingen ook betalen.
    En ik weet goed dat ik de job van onze CEO niet zou willen doen, maar ik weet ook dat ik er niet voor in aanmerking kom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
      Het is de wet van vraag en aanbod. Ik heb geen probleem met een hoog loon als ze hun belastingen ook betalen.
      En ik weet goed dat ik de job van onze CEO niet zou willen doen, maar ik weet ook dat ik er niet voor in aanmerking kom.

+1

Een CEO verdient wat de markt hem waard vindt. Precies zoals een werknemer ergens anders kan gaan werken als hij zich kan verbeteren.
      Het staat trouwens iedereen vrij om te proberen CEO te worden he... Het is hetzelfde om het over “rijke zelfstandigen” te hebben. Wie houdt er U tegen ?

Maar als je elk risico afgedekt wil en 100% zekerheid wil hebben wat er op het eind van de maand zal overschieten voor een exact omschreven prestatie dan gaat het moeilijk worden vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten

+1

Een CEO verdient wat de markt hem waard vindt. Precies zoals een werknemer ergens anders kan gaan werken als hij zich kan verbeteren.
        Het staat trouwens iedereen vrij om te proberen CEO te worden he... Het is hetzelfde om het over “rijke zelfstandigen” te hebben. Wie houdt er U tegen ?

Maar als je elk risico afgedekt wil en 100% zekerheid wil hebben wat er op het eind van de maand zal overschieten voor een exact omschreven prestatie dan gaat het moeilijk worden vrees ik.
        Zou ne schone wereld zijn, met 7 miljard CEO's...
        Maar zoals ik al zei, zeer off-topic. Wil er gerust elders dieper op in gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          musk had wrs al genoeg van ons belgen toen de eerste lading model 3 in zeebrugge toekwam en de nationale rode staking voor vertraging zorgde
          dat zou best kunnen,maar of hij zo blij is met de rechtzaak en de aangekondigde protesten van milieuactivisten in duitsland over de kaalkap dat betwijfel ik toch ook.
          hier zou nog wel eens een serieus staartje aan kunnen komen..........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
            ik kom niet in aanmerking ,maar wil ze ook niet,zij kiezen er wel voor,dus achteraf niet klagen,
            ceo van 80 jaar(en bij uitbreiding rijke zelfstandigen)lopen er genoeg rond,zo slecht zullen ze het dan wel niet hebben zeker?
            arbeiders daarentegen.......oja sorry die zijn lui
            over belastingen betalen zullen we het maar niet hebben zeker?
            Last edited by ; 23/02/2020, 14:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

dat zou best kunnen,maar of hij zo blij is met de rechtzaak en de aangekondigde protesten van milieuactivisten in duitsland over de kaalkap dat betwijfel ik toch ook.
              hier zou nog wel eens een serieus staartje aan kunnen komen..........
              Dat denk ik niet.
              Iedereen wist dat dit bos een tijdelijk bos was zonder speciale waarde voor de natuur.
              De aanklacht was er gekomen niet zozeer omdat men het bos ging kappen, maar omdat men niet alle voorgeschreven stappen zou doorlopen hebben en dat dit dan een precedent zou scheppen. De nationale groenen waren zelfs TEGEN de aanklacht!:
              “To turn a pine wood plantation into a battlefield is absurd. This has nothing to do with nature conservation! We need investment in sustainable infrastructure and future-proof industry and we must also make land available for this. We have an unprecedented extinction of species in Germany, but that has nothing to do with Tesla-Giga-Factories or wind energy. We need nature and species protection where it can make a difference and not proxy disputes based on pine plantations”.
              De "Grünen Liga" Brandenburg had eerst een klacht ingediend omdat ze vonden dat Tesla niet de juiste procedures had gevolgd. De VLAB steunde dan die klacht. Maar kennelijk is dat een organisatie die tegen windmolens en zonnepanelen is en klimaatverandering ontkent.
              Tesla kwam dan tot een akkoord met de Grünen Liga Brandenburg, maar VLAB bleeft weigeren, dus de rechtzaak bleef overeind. De GLB heeft zich gedistantieerd van de VLAB.
              Dus kennelijk is er geen enkele echt groene organisatie nog tegen de bouw van de fabriek.

The Berlin Higher Administrative Court (OVG Berlin-Brandenburg) has dismissed complaints against Tesla’s European Gigafactory construction project, Giga Berlin.  This means...

Two environmental associations have brought a case against the clearing of forests for a new Tesla factory in Brandenburg, saying they want to protect the environment. But is it possible that these associations are not seeing the bigger picture and are acting against their own cause? EURACTIV Germany reports.

Comment

• zoals steeds is het verhaal afhankelijk van de bron.
                een artikel in gva heeft het over activisten(milieuvereniging baumpirat) die bomen willen 'bezetten' voor onbepaalde tijd.........
                wat er ook van zij,musk geeft te tegenstanders weer voer.........................

Comment

• range extender via huurformule

www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                    Interessant concept wel!

Met de term "range extender" dacht ik eerst dat er een soort van generator ging inzitten. Maar deze vorm is ook wel interessant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten

Dat denk ik niet.
                      Iedereen wist dat dit bos een tijdelijk bos was zonder speciale waarde voor de natuur.

Het ene bos is het andere niet....

Comment

• Terugdringen van luchtvervuiling bemoeilijkt het behalen van de klimaatdoelstellingen.

Comment

• dus?
                          www.peugeotforum.be

Comment

dus?

Moet je klaarblijkelijk kiezen tussen de pest en de cholera... als ik dit allemaal lees.

“Terugdringen van luchtvervuiling bemoeilijkt het behalen van de klimaatdoelstellingen.”

Comment

• stofdeeltjes kost de EU in de gezondheidszorg rond de 360 miljard € per jaar. Als dat probleem is opgelost kan men dat geld gebruiken tegen de opwarming.
                              Stofdeeltjes tasten ook de hersenen aan volgens recent onderzoek.
                              't is niet kiezen. 't is gewoon beide dat men moet aanpakken.
                              www.peugeotforum.be

Comment

stofdeeltjes kost de EU in de gezondheidszorg rond de 360 miljard € per jaar. Als dat probleem is opgelost kan men dat geld gebruiken tegen de opwarming.
                                Stofdeeltjes tasten ook de hersenen aan volgens recent onderzoek.
                                't is niet kiezen. 't is gewoon beide dat men moet aanpakken.
                                Dank u dat stelt mij helemaal gerust.

Comment

• al last van misschien?
                                  www.peugeotforum.be

Comment

al last van misschien?
                                    Nog niet direct maar ik heb me voor alle zekerheid toch al een dakappartement gekocht met een buitenterras want ik vis graag.

Comment

• 'k had het eerder over het fijn stof en de gevolgen daarvan
                                      www.peugeotforum.be

Comment

'k had het eerder over het fijn stof en de gevolgen daarvan
                                        Nu je het zegt... Dat weet ik eigenlijk niet maar dat kan natuurlijk ook al door dat fijn stof komen...

Comment

• Zal het maar in dit topic zetten:

Uitzending gemist voor alle Nederlandse zenders. Meer dan 750.000 programma's online. Bekijk wat populair is of zoek naar oudere uitzendingen.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X