Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Corona en de gevolgen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
das ook niet echt efficient, ik wil niet negatief klinken...maar we moeten 5.5 miljoen mensen testen
Comment
-
Eugh , ken je geen italiaans .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
vooruit casanova, doe jij de vertaling dan
Ik had veel vrienden bij pirelli , maar mijn werk zit er nu op . Alfa gaat het wel vertalen voor je.
- Likes 1
Comment
-
Ik had veel vrienden bij pirelli
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenDenk niet dat jij weet hoe mensen hoesten en niezen in een supermarkt. Of zich nu zouden moeten gedragen in deze tijden. Je wil het feitelijk niet weten. Opvoeding is al lang ver zoek bij veel mensen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zowel nu sinds dit virus als ervoor heb ik nooit iemand zien niezen of hoesten zonder zijn neus en/of mond af te dekken.
Daarmee wil ik niet zeggen dat dat niet gebeurd, maar toch wel heel weinig.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
- Likes 1
Comment
-
Het Klinisch Labo van het Jan Yperman Ziekenhuis draait al sinds de start van de epidemie overuren en voerde al meer dan 1.300 tests uit om besmetting vast te stellen.
das ook niet echt efficient, ik wil niet negatief klinken...maar we moeten 5.5 miljoen mensen testen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Hier gaan ze wss zeggen 3 mei met een optie op 11 mei ... als meelopers
- Likes 1
Comment
-
Is dan wel Nederlands met haar op van Google, maar beter dan niets ... Engels geeft betere resultaten.Last edited by Its; 13/04/2020, 22:34.
Comment
-
Denk dat een fransman zich momenteel niet verder dan 2 km mag begeven van zijn woonst , zo’n meeloper zijn ze niet geweest hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk ga wekelijks naar de supermarkt, door dat hamsteren ben ik zelfs enkele weken naar meerdere winkels moeten gaan om alles te vinden.
Zowel nu sinds dit virus als ervoor heb ik nooit iemand zien niezen of hoesten zonder zijn neus en/of mond af te dekken.
Daarmee wil ik niet zeggen dat dat niet gebeurd, maar toch wel heel weinig.
Jij bent 1/2h in een supermarkt, zal inderdaad toeval zijn om het mee te maken maar geloof me, het komt véél meer voor dan je zou denken als je daar 8h te werk gesteld bent.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenHetzelfde hebben ze ook al gezegd over de behandeling met plasma van mensen die het virus al gehad hebben.
Komt er op neer dat immuunsysteem op hol slaat en ook je goede cellen aanvalt.
Komt alleen bij 'jongere' patiënten (40'ers en 50'ers) voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Its Bekijk Berichten
Op de CC icon duwen (onder rechts) voor ondertitels, dan op dat ernaast (tandwieltje) dan krijg je de settings. Op "subtitels/cc - italian autogenerated" klikken, dan krijg je een nieuw menu, daar op "autotranslate" klikken en je taal kiezen.
Is dan wel Nederlands met haar op van Google, maar beter dan niets ... Engels geeft betere resultaten.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Its Bekijk Berichten
Op de CC icon duwen (onder rechts) voor ondertitels, dan op dat ernaast (tandwieltje) dan krijg je de settings. Op "subtitels/cc - italian autogenerated" klikken, dan krijg je een nieuw menu, daar op "autotranslate" klikken en je taal kiezen.
Is dan wel Nederlands met haar op van Google, maar beter dan niets ... Engels geeft betere resultaten.
Comment
-
ik vind yt net ideaal om mijn talen een beetje te onderhouden, de vertalingen zijn ook te schabouwelijk om aan te nemen
ik heb goed aan het goegelen geweest op die madamme, op juiste tijdsraam, maar ik vind nergens een hit over dat filmpje met de uitleg in het engels
en voor een half uur medisch italiaans met engelse ondertiteling te moeten volgen, moet ik me te stevig concentreren om ontspannen te zijn
(maar behalve dat, is het wel een voordeel dat wij in be onze films en series niet dubben, imo)Last edited by bobo; 14/04/2020, 00:35.
- Likes 1
Comment
-
Ik snap ook wel waarom motor rijden niet mag.
Ik heb een boot, die mag niet het water in. Ook mag ik niet gaan suppen of surfen, terwijl ik,als ik in m'n eentje op het kanaal sup of met m'n gezin op de Maas vaar met de boot, 0% kans op besmetting heb, aangezien je niemand (dicht) tegen komt. De Maas is hier grensscheidend. De Nederlanders varen gewoon, wij mogen het niet.
Belachelijk? Als je naar de kans op besmetting kijkt wel. Net zoals motorrijden.
Begrijpelijk?
Ja.
Auto nemen enkel om naar de winkel te gaan. Da's makkelijk te snappen.
Als ik naar de boot mag rijden, mar de buurman ook met de auto naar het bos rijden, de buurman ernaast ook naar het strand, die daarnaast naar.... En zo krijg je weer 10000en mensen die naar 'eenzame' plaatsen gaan, waardoor het gewoon weer overal druk wordt, met alle gevolgen van dien. Dit is gewoon duidelijk. Enkel de auto nemen voor het werk of de winkel. Punt. Ben al blij dat we mogen wandelen/fietsen.
Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenAls jij dat normaal vind dat mensen nu in deze tijden in hun hand niezen en vervolgens het cash geld of hun klantenkaart kaart overhandigen aan de kassiersters.
Jij bent 1/2h in een supermarkt, zal inderdaad toeval zijn om het mee te maken maar geloof me, het komt véél meer voor dan je zou denken als je daar 8h te werk gesteld bent.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik ben idd maar korte tijd in de winkel, ik heb wel vrienden die in supermarkten werken (Colruyt, Carrefour, Spar en Aldi) en die zeggen exact hetzelfde als wat ik zeg.
Het maakt mij allemaal niks uit, moest het mij overkomen, dan zal de persoon in kwestie er niet goed van zijn.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
...maar behalve dat metalpe...macron slaagt zichzelf ook weer op de borst dat de maatregelen werken...doet nederland het niet slechter kwa opnames dagelijks gerefereerd naar bevolkingsaantal
blijft de vraag of het allemaal toegevoegde waarde bovenop handen wassen en afstandregel heeft
zou kunnen met genen te maken hebben natuurlijk, ook limburg heeft spijtig genoeg meer gevallen én latijnsere genen
Comment
-
ik hoor ook belachelijk weinig gekuch onder de mensen, lijkt alsof ze nog liever stikken en opsparen wanneer ze alleen zijn dan voor zieke mens aanzien te worden, ik denk dat we allemaal gevoeliger zijn voor dat geluidje
....ook als je er werkt natuurlijk en er langer inzit focus je erop, en elke kuch is een potentieel biologische aanval atm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenIk ga me zowieso nooit laten vaccineren tegen Covid19. Zoals geschreven is het risico van het vaccin te groot. Zeker omdat ik hopelijk niet tot de risicogroepen behoor.
Comment
Comment