Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoslalom

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C
    ² that. Als ik in België ben kom ik zeker eens kijken.

Is er parking voor bezoekers voorzien? En zo ja waar? Want de smurven van Aarschot zijn niet mijn beste vrienden
    De straat is toch afgesloten, dus kan je tussen de afsluiting van de straat en die van het parkoers je wagen wel kwijtgeraken. Meestal is dat geen probleem, zelfs in Aarschot.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Duindistelslalom Oudenaarde 3 september

Komen jullie ook naar de Slalom in Oudenaarde op 3 september?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Filip
        Komen jullie ook naar de Slalom in Oudenaarde op 3 september?
        http://www.vtm.be/auto/forum/showthr...ghlight=slalom
        Wat had je gedacht?

Ik kom altijd in de hoedanigheid van fotograaf voor Turbo-Magazine, als webmaster/fotograaf van de officiële VAS-website ( www.vas.be ), VASNews en als verantwoordelijke voor de vergunningen.

Mij ga je zeker tegenkomen.

Comment

• [QUOTE=Atenza]
          als verantwoordelijke voor de vergunningen.
          [QUOTE]

ahh, dan ga jij ons een de dagvergunning mogen geven, allé, ik hoop toch dat we die gaan krijgen
          'k heb net nog een (tweedehands) wiellager geplaatst op onze auto.
          'k heb er al zin in

Comment

• [quote=Filip][quote=Atenza]
            als verantwoordelijke voor de vergunningen.

ahh, dan ga jij ons een de dagvergunning mogen geven, allé, ik hoop toch dat we die gaan krijgen
            'k heb net nog een (tweedehands) wiellager geplaatst op onze auto.
            'k heb er al zin in
            Dat is werk voor de sportcommissaris van dienst, ik kom altijd wel eens een kijkje nemen of bij twijfel mijn zege geven.

Stelt eigenlijk niet veel voor hoor. Gewoon een papiertje invullen, doktersbewijs mee afgeven (kopie volstaat) en 20 euro betalen.
            Daarna je deelnamerecht aan de organisatie betalen en zorgen dat je wagen door de technisch conrole geraakt ).

Formulier voor een dagvergunning kan je trouwens op voorhand downloaden, invullen en de dag zelf meebrengen. DOWNLOAD

btw. Je weet toch dat je met 4 man/vrouw met één en dezelfde wagen mag rijden.
            Al een idee met welk nummer je gaat rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
              btw. Je weet toch dat je met 4 man/vrouw met één en dezelfde wagen mag rijden.
              Al een idee met welk nummer je gaat rijden?
              We zijn (tot nu toe) met 3 piloten. Een 4e vriend weet nog niet zeker of hij mee komt maar dan probeer ik wel iemand anders.

Geen idee welk nummer wij gaan rijden, maakt eigenlijk niet veel uit voor mij. En als we met verschillende piloten rijden dan hebben we verschillende nummers zeker. Laat dan de organisatie zelf maar kiezen.

Morgen gaan we eens (ergens op een parking) een testrit maken, en een beetje oefenen. Heb jij soms geen tips om snel(ler) te slalommen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Filip
                We zijn (tot nu toe) met 3 piloten. Een 4e vriend weet nog niet zeker of hij mee komt maar dan probeer ik wel iemand anders.

Geen idee welk nummer wij gaan rijden, maakt eigenlijk niet veel uit voor mij. En als we met verschillende piloten rijden dan hebben we verschillende nummers zeker. Laat dan de organisatie zelf maar kiezen.

Morgen gaan we eens (ergens op een parking) een testrit maken, en een beetje oefenen. Heb jij soms geen tips om snel(ler) te slalommen?
                Nummers best op voorhand wat uitkiezen, zeker als je met meerdere op één wagen zit. Vergeet echter niet dat de vast slalompiloten een vast nummer hebben. Kijk eens op een uitslagenlijst, zodat je een idee hebt wat mogelijk is.

Met drie piloten kan je bv. 34 - 134 - 341 nemen, kwestie van niet te veel te moeten herplakken tussen de reeksen.

Tussen 60 en 90 zitten de grote kanonnen, blijf daar zeker tussen weg.

Een goede tip: héél belangrijk is je bandenspanning. Banden harder oppompen om de druk op de flanken van je banden te verminderen. Verder zorgen dat je goed kan tellen, geen nummers (poorten) overslaat. Parkoers voor en tussen de reeksen, te voet, aflopen. Zeker raad vragen aan de anciens, ze zullen u zeker verder helpen.

Comment

• 't zal een andere keer worden.

Blijkbaar is er ergens een rallycross afgelast en die semi-wrc's komen nu hier in st lenaerts door het zand crossen. Wsl gaan we daar naar kijken.

Comment

• Ik ben er toch geraakt, ook al was het maar eventjes.

Wel niemand tegengekomen die hey Jupke riep dus atenza was er niet?

Foto's: http://jupke.ringmeetings.be/images/slalom/

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• De rest van de foto's dus hier: http://jupke.ringmeetings.be/images/slalom/

Comment

• Filmpje!

Comment

Working...
                                          X