Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke break?
Collapse
X
-
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichtenals je een Berlingo hebt voor je werk, zou ik die gebruiken voor privé ook, dan spaar je pas geld uit, al de rest dat hier besproken wordt gaat niet veel leuker zijn dan een Berlingo
Maar NO WAY dat ik daar langer als 2 maand mee ga bollen voor m'n privé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenGoh, ik gebruik GPS niet echt vaak. Enkel in de Berlingo voor het werk, maar daar gebruik ik de iPhone met TomTom op voor.
Feitelijk moet zo'n GPS me gewoon de weg tonen, verder moet ik daar geen extra toeters en bellen voor hebben.
En kan je die kaarten bij Volvo bv jaarlijks updaten?
Of zou je toch een aparte TomTom aanraden?
Ik vind het natuurlijk handiger en mooier als het in de wagen zelf weggewerkt zit.
En aparte TomTom: da's te zien he. Ik gebruik m'n gps voor elke werkverplaatsing. Eindbestemming weet ik meestal liggen, maar stel ze (via spraakbesturing) elke keer in; dan toont hij alle incidenten op de route en houdt hij er rekening mee. En elke dag een losse gps wegsteken en terug monteren is te veel overlast voor mij.
Een losse laten hangen is te diefstalgevoelig. Dus een vaste is me meer waar dan bedieningsgemak alleen.
Een auto zonder gps is een beetje als een Ikeameubel zonder handleiding. 't Lukt wel, maar niet altijd zo goed__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichtenals je een Berlingo hebt voor je werk, zou ik die gebruiken voor privé ook, dan spaar je pas geld uit, al de rest dat hier besproken wordt gaat niet veel leuker zijn dan een Berlingo
Maar snap wel dat je dan op je honger blijft zitten, Berlingo als daily en een oldtimer funcar ware eigenlijk een betere keuze. Maar niet iedereen is oldtimerfanaat natuurlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk BerichtenEigenlijk heeft deze meneer overschot van gelijk
Maar snap wel dat je dan op je honger blijft zitten, Berlingo als daily en een oldtimer funcar ware eigenlijk een betere keuze. Maar niet iedereen is oldtimerfanaat natuurlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenJa, ik snap het punt maar dan kunnen we beter allemaal een Dacia aanschaffen als we de wagen puur als vervoer gaan zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichtenvoor je werk: Berlingo
voor praktische zaken (zoals shopping en als je uitgaat en zij wellicht toch Bob is): de auto van je vriendin
voor de fun en ego: oldtimer?
We hebben sowieso 2 'betrouwbare' dailies nodig.
Comment
-
Koopt u ook nen amerikaanse pickup, dan kan die berlingo buiteeeej !Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI) voor mijn vrouwke en Audi A4
voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenToch iemand die het voor de Hyundai opneemt zie ik!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenOoh, ik wist niet dat een V60 al voor onder de 15k ging?!...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk BerichtenToch gene saaie Volvo hé man...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenMet een dacia zal je e-penis op het forum er maar klein en slap bijhangen.
Ik denk dat ik nog altijd de enige ben hier op het forum, die een paar jaar heel veel plezier heeft gehad met een simpele Logan Pick-Up...
Heel veel spijt dat ik hem indertijd verkocht heb, want nu was het voor ons een ideale 2de auto geweest.King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenIs een C220 dan zoveel spannender misschien?
Merc = comfy bompakar
Eerlijk gezegd rijdt de 300d het spannendst.
Comment
Comment