facelift is gewoon de achterlichten verticaal gezet
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LADA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenIs die auto krom, of ligt dat aan de foto?
Ik weet ook nog een Niva staan. Soms staan er zelfs twee Niva's (facelift en prefacelift of zoiets) op die plaats.
was de berg in Bassenge aan het opfietsen en had geen goesting om te stoppen --> snelheid van de fiets + gsm = kromme auto
hier in membruggen rijd er ook nog een donkerblauwe niva rond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenfacelift is gewoon de achterlichten verticaal gezet
Euh ja, zoiets, geloof ik. Ik zou nog eens moeten kijken, want ik heb niet zo'n bijster goed fotografisch geheugen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenEuh ja, zoiets, geloof ik. Ik zou nog eens moeten kijken, want ik heb niet zo'n bijster goed fotografisch geheugen.
en dat allemaal in 94-95 (of daar ergens)
zalig gewoon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichteneen iets eigentijdser interieur ook (lees van jaren 70 look naar jaren 80 look gegaan )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenFantastisch!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenDas écht... zo'n Lada Niva, hij staat nog altijd op 't lijstje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenHet lijstje van wagens die enkel nog goed zijn om het zwijn mee uit te hangen op plaatsen waar het niet geasfalteerd is?
de Golf zou ik daar niet voor vervangen.
Comment
-
Er lopen nog zotten rond op de wereld.
Nee, om mee te crossen zou ik zoiets ook nog willen, maar voor op de openbare weg? Nah, laat maar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenoei e oei? zotten zegt em
is juist rijden in de puurste vorm en dit zonder veel centen op tafel te moeten leggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneigelijk is de niva net zo legendarisch als de defender en de g
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenLada ??? Is dat da merk dat ge veel zag tot aan de eind jaren tachtig ??? Nu, serieus, zijn er nog Lada-garages ???
PS: hoe zijn LADA's hier eigenlijk geraakt vanuit Rusland en hoe hebben wij dit zo ver kunnen laten komen?
Check(niet voor gevoelige LADA-liefhebbers):
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenHaha, kben der ni trots op ma bij mij op den hoek vant straat sta een Lada garage, kun je nagaan Garage Declerck (KIA's en LADA's)
PS: hoe zijn LADA's hier eigenlijk geraakt vanuit Rusland en hoe hebben wij dit zo ver kunnen laten komen?
Check(niet voor gevoelige LADA-liefhebbers):
http://video.google.nl/videoplay?doc...arch&plindex=1
Comment
-
mooie filmpjes:
niva:
http://localcatala.ppcc.cat - The great film of that incredible car: LADA NIVA made in Igualada, Anoia a place of Catalonia, the great nation of the world
rally:
lada revolution:
nieuwe lada priora:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenWel ja, 70 km/h in zo'n ding, voelt wellicht al redelijk snel aan, maar doe mij als daily car toch maar een iets sportievere wagent dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenik denk niet dat dat in een Niva als snel overkomt.
Comment
-
Goed rijden is iets van persoonlijke smaak, als je zo'n soort met mekaar gaat vergelijken, in mijn ogen.
Niva is wel wat zwaarder, logger. Dus ik denk niet dat 70 km/u snel overkomt in zo'n bak. Ik heb er geen ervaring mee, dat geef ik gerust toe.
Ik vind 70 km/u al niet meer snel overkomen in me fiatje... zodus
Comment
Comment