Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LADA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• facelift is gewoon de achterlichten verticaal gezet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
      Is die auto krom, of ligt dat aan de foto?

Ik weet ook nog een Niva staan. Soms staan er zelfs twee Niva's (facelift en prefacelift of zoiets) op die plaats.
      ligt aan de foto

was de berg in Bassenge aan het opfietsen en had geen goesting om te stoppen --> snelheid van de fiets + gsm = kromme auto

hier in membruggen rijd er ook nog een donkerblauwe niva rond
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
        facelift is gewoon de achterlichten verticaal gezet

Euh ja, zoiets, geloof ik. Ik zou nog eens moeten kijken, want ik heb niet zo'n bijster goed fotografisch geheugen.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

Euh ja, zoiets, geloof ik. Ik zou nog eens moeten kijken, want ik heb niet zo'n bijster goed fotografisch geheugen.
          en een iets eigentijdser interieur ook! lees: van "jaren-70 look" naar "jaren-80 look" gegaan

en dat allemaal in 94-95 (of daar ergens)

zalig gewoon

Comment

een iets eigentijdser interieur ook (lees van jaren 70 look naar jaren 80 look gegaan )
            Fantastisch!
            120d Hatch Edition Sport

Comment

Fantastisch!
              Das écht... zo'n Lada Niva, hij staat nog altijd op 't lijstje

Comment

Das écht... zo'n Lada Niva, hij staat nog altijd op 't lijstje
                Het lijstje van wagens die enkel nog goed zijn om het zwijn mee uit te hangen op plaatsen waar het niet geasfalteerd is?
                120d Hatch Edition Sport

Comment

Het lijstje van wagens die enkel nog goed zijn om het zwijn mee uit te hangen op plaatsen waar het niet geasfalteerd is?
                  nee, gewoon als daily voor als er hier iets moest gebeuren met Tigra of 126

de Golf zou ik daar niet voor vervangen.

Comment

• Er lopen nog zotten rond op de wereld.

Nee, om mee te crossen zou ik zoiets ook nog willen, maar voor op de openbare weg? Nah, laat maar.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• oei e oei? zotten zegt em

is juist rijden in de puurste vorm en dit zonder veel centen op tafel te moeten leggen.

Comment

oei e oei? zotten zegt em

is juist rijden in de puurste vorm en dit zonder veel centen op tafel te moeten leggen.
                        Wel ja, 70 km/h in zo'n ding, voelt wellicht al redelijk snel aan, maar doe mij als daily car toch maar een iets sportievere wagent dan.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• eigelijk is de niva net zo legendarisch als de defender en de g

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            eigelijk is de niva net zo legendarisch als de defender en de g
                            Bijna toch, maar een Defender zou ik ook liever off-road dan on-road gebruiken. Een G ook, tenzij het een AMG is, doch als ik een AMG zou willen, zou het geen G zijn.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                              Lada ??? Is dat da merk dat ge veel zag tot aan de eind jaren tachtig ??? Nu, serieus, zijn er nog Lada-garages ???
                              Haha, kben der ni trots op ma bij mij op den hoek vant straat sta een Lada garage, kun je nagaan Garage Declerck (KIA's en LADA's)

PS: hoe zijn LADA's hier eigenlijk geraakt vanuit Rusland en hoe hebben wij dit zo ver kunnen laten komen?

Check(niet voor gevoelige LADA-liefhebbers):

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                                Haha, kben der ni trots op ma bij mij op den hoek vant straat sta een Lada garage, kun je nagaan Garage Declerck (KIA's en LADA's)

PS: hoe zijn LADA's hier eigenlijk geraakt vanuit Rusland en hoe hebben wij dit zo ver kunnen laten komen?

Check(niet voor gevoelige LADA-liefhebbers):

http://video.google.nl/videoplay?doc...arch&plindex=1
                                Zalig.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• mooie filmpjes:

niva:
                                  http://localcatala.ppcc.cat - The great film of that incredible car: LADA NIVA made in Igualada, Anoia a place of Catalonia, the great nation of the world

rally:

lada revolution:

nieuwe lada priora:
                                  Тест-драйв в Сочи.Юрий Гейко о Приоре: "Подводя итоги, я бы ВАЗ с «Приорой» поздравил. Но посоветовал бы все же ему изыскать внутренние резервы, подтянуть по...

Comment

• Nieuwe lada priora: ik vind het toch geslaagd als je vergelijkt met de vorige modellen.

Comment

Wel ja, 70 km/h in zo'n ding, voelt wellicht al redelijk snel aan, maar doe mij als daily car toch maar een iets sportievere wagent dan.
                                      ik denk niet dat dat in een Niva als snel overkomt.

Comment

ik denk niet dat dat in een Niva als snel overkomt.
                                        Dan rijdt een Niva stukken beter dan een Suzuki Samurai? Ik heb alleen ervaring met die laatste ...
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Goed rijden is iets van persoonlijke smaak, als je zo'n soort met mekaar gaat vergelijken, in mijn ogen.

Niva is wel wat zwaarder, logger. Dus ik denk niet dat 70 km/u snel overkomt in zo'n bak. Ik heb er geen ervaring mee, dat geef ik gerust toe.

Ik vind 70 km/u al niet meer snel overkomen in me fiatje... zodus

Comment

Working...
                                          X