Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Neen, over BMW.

    Anders heeft de M5 een groot probleem
    't verschil is dat Sabine (of wie dan ook) daar echt aan het sturen is... als je met die playstation wil driften, dan druk je op een knopje en de auto doet het voor je!
    Ondertussen wordt op de voorruit geprojecteerd:
    -hoeveel G's je te verwerken krijgt,
    -hoe warm iedere band, olie, koelwater... heeft,
    -hoeveel procent je van het vermogen gebruikt,
    -hoeveel turboboost je gebruikt,
    -welke drifthoek je aangaat,
    -wat je tussentijd is,
    -welke passagier misselijk wordt,
    -hoeveel kms je nog mag rijden voor het volgende onderhoud,
    -welke auto's er allemaal voor én achter je rijden
    -hoeveel GT4 kost in de dichtst bijzijnde Dreamland shop
    -...

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
      't verschil is dat Sabine (of wie dan ook) daar echt aan het sturen is... als je met die playstation wil driften, dan druk je op een knopje en de auto doet het voor je!


      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


      Vanaf 1:40

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten


        Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


        Vanaf 1:40
        ?

        tjah, in welke sportauto kan je vandaag de dag niet kiezen welke afstelling je wil voor de veren of versnellingsbak?

        edit: en TG is nu ook niet echt een referentie: van zodra er een display aan te pas komt wordt het als 'too complicated' bestempeld (cfr de aflevering van gisteren op Canvas, waar men de afstelling van de veren voor de Q7 'too complicated' vond terwijl je door een simpele draai aan de knop de 5 opties kunt selecteren)
        Last edited by ; 12/08/2008, 15:38.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
          ?

          tjah, in welke sportauto kan je vandaag de dag niet kiezen welke afstelling je wil voor de veren of versnellingsbak?

          edit: en TG is nu ook niet echt een referentie: van zodra er een display aan te pas komt wordt het als 'too complicated' bestempeld (cfr de aflevering van gisteren op Canvas, waar men de afstelling van de veren voor de Q7 'too complicated' vond terwijl je door een simpele draai aan de knop de 5 opties kunt selecteren)


          Dat topgear-argument was zo voorspelbaar



          Het is gewoon belachelijk om een GT-R te bestempelen als een Playstation en dat in de M5 perfect normaal te vinden.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten


            Dat topgear-argument was zo voorspelbaar



            Het is gewoon belachelijk om een GT-R te bestempelen als een Playstation en dat in de M5 perfect normaal te vinden.
            Alsof ik de enige ben die een GTR als playstation bestempel. De boordcomputer is ontworpen door de makers van het Gran Turismo game, dus hij heeft zijn naam Playstation niet gestolen!

            Gilles heeft in één of ander topic perfect verwoord wat zo'n GT-R eigenlijk is... je moet het maar eens opzoeken!

            Daarenboven kan je de GT-R eigenlijk totaal niet vergelijken met een M5. Een M5 wil geen sportwagen zijn, de GT-R wel. (de GT-R wil eigenlijk vooral een racegame zijn )


            En betreffende dat TG-argument: tuurlijk is het voorspelbaar. Even voorspelbaar is de reactie van JC als hij een nieuwe Duitse (super) auto test. 'too complicated'

            Comment


            • Ik wil hier even nuanceren!

              M5 is een techno-showcase, akkoord, en ik moet 'm niet net om die reden, maar er is een verschil in 8 settings voor je schakeltijden, 3 voor je ophanging, etc... en een differentieel die je uit alle mogelijke situaties sleurt..

              Begrijp je? De ene blijft wel een achterwielaangedreven bitch die je kop eraf bijt als 't moet, de technologische toepassingen maken er geen foolproof ding van, terwijl de GT-R dat wel meer zal hebben...

              Dit staat los van mijn (en wss. ook Maxime's) bewondering voor het feit WAT die GT-R is, wat Nissan daarmee tentoonspreidt, daar kan je IMO enkel voor op je knieën gaan. Vooral omdat volgens elke test ik lees, de GT-R analoog aanvoelt, helemaal niet computergestuurd of wat dan ook, respect is dus dik op z'n plaats...

              Maarrr... waarom ik auto's als de GT-R liever niet op het toneel zie verschijnen... Zo'n kar luidt een nieuw tijdperk in, geen enkel merk kan nu achterblijven aangezien rondetijden e.d. marketinginstrumenten zijn geworden gaat Porsche een Turbo moeten ontwikkelen die hetzelfde doet (en dat kan niet met een zuiver "analoge" auto), dus de 99x Turbo gaat ook zo'n technologie-wonder worden, de F500 (of hoe het ook moge heten) gaat ook die kant op moeten, etc...

              Het tijdperk van wagens die je op de NS zélf onder de 8.00min moet zien te krijgen na 3jaar oefenen is voorbij, toch wat betreft de grote merken, en dat betreur ik...

              Plus een hele generatie rijders die zich Senna zullen wanen omdat ze een E30 M3, 964 RS zelfs een 997 GT2 voorbij vliegen op 't circuit zonder ook maar een spatje zweet te lossen, terwijl die andere gasten op 't scherp van de snee al hun talent aanspreken om hun kar zo efficiënt mogelijk rond 't circuit te jakkeren, dàt is pijnlijk...
              Last edited by ; 12/08/2008, 17:19.

              Comment


              • Amen.


                Nicely put, Porky.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  ja ford bv, maar bij bmw lijkt het me sterk.

                  sommigen kappen het ook in hun stuurbekrachtigingssyteem... miserie gegarandeerd
                  Mijn ford z'n servo draait op gedeeltelijk motorolie. Das allemaal zever dat er specifieke dingen in moeten...pfff

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                    Ik wil hier even nuanceren!

                    M5 is een techno-showcase, akkoord, en ik moet 'm niet net om die reden, maar er is een verschil in 8 settings voor je schakeltijden, 3 voor je ophanging, etc... en een differentieel die je uit alle mogelijke situaties sleurt..

                    Begrijp je? De ene blijft wel een achterwielaangedreven bitch die je kop eraf bijt als 't moet, de technologische toepassingen maken er geen foolproof ding van, terwijl de GT-R dat wel meer zal hebben...

                    Dit staat los van mijn (en wss. ook Maxime's) bewondering voor het feit WAT die GT-R is, wat Nissan daarmee tentoonspreidt, daar kan je IMO enkel voor op je knieën gaan. Vooral omdat volgens elke test ik lees, de GT-R analoog aanvoelt, helemaal niet computergestuurd of wat dan ook, respect is dus dik op z'n plaats...

                    Maarrr... waarom ik auto's als de GT-R liever niet op het toneel zie verschijnen... Zo'n kar luidt een nieuw tijdperk in, geen enkel merk kan nu achterblijven aangezien rondetijden e.d. marketinginstrumenten zijn geworden gaat Porsche een Turbo moeten ontwikkelen die hetzelfde doet (en dat kan niet met een zuiver "analoge" auto), dus de 99x Turbo gaat ook zo'n technologie-wonder worden, de F500 (of hoe het ook moge heten) gaat ook die kant op moeten, etc...

                    Het tijdperk van wagens die je op de NS zélf onder de 8.00min moet zien te krijgen na 3jaar oefenen is voorbij, toch wat betreft de grote merken, en dat betreur ik...

                    Plus een hele generatie rijders die zich Senna zullen wanen omdat ze een E30 M3, 964 RS zelfs een 997 GT2 voorbij vliegen op 't circuit zonder ook maar een spatje zweet te lossen, terwijl die andere gasten op 't scherp van de snee al hun talent aanspreken om hun kar zo efficiënt mogelijk rond 't circuit te jakkeren, dàt is pijnlijk...
                    Voila!

                    natuurlijk is het fenomenaal wat Nissan doet met de GT-R, dat heb ik nooit ontkend. Maar door de overdosis aan technologie en overbodige gadgets op het dashboard, bestempel ik de GT-R terecht als een rijdende playstation. 't Gaat allemaal vanzelf, nét zoals in een game, én net dat vind ik zo idioot!

                    Comment


                    • Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoeveel driver involvement een GT-R nog biedt?

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoeveel driver involvement een GT-R nog biedt?
                        speel snel eens Gran Turismo...

                        Comment


                        • als je met die playstation wil driften, dan druk je op een knopje en de auto doet het voor je!
                          Jongen toch
                          Als je bij de M5 zijn 'M-knopke' niet hebt aanstaan, dan kunt ge er ook amper mee driften!
                          't Gaat allemaal vanzelf
                          Aha, al met een GT-R gereden dan? Nee hé?
                          Topgear, autoblog.com en nog andere gerenomeerde bladen/website's hebben hem al verkondigd als 'de beste sportwagen ooit'...
                          speel snel eens Gran Turismo...
                          De 1 speelt Gran Turismo, de ander masturbeert op een poster van de M5...
                          Ieder zijn ding hé

                          Comment


                          • Mwah dat denk ik niet... bvb in een Ferrari Scuderia zit je ook tussen de computers voor de versnellingsbak, ophanging, throttle mapping, etc etc en daar voelt het geheel allemaal zeer 'echt' en harmonieus aan..

                            Ik geloof niet dat een GT-R als een Playstation rijdt. Het stuur is naar verluid zeer precies en communicatief, de remmen zijn super, de versnellingsbak is super, .. alles aan die kar is super. Het is gewoon allemaal super afgeregeld en alles is mooi pre-set voor je. De computers lossen het overstuur en onderstuur wel op, maar er zijn ook grenzen he.. het is gewoon niet meer zo'n beest gelijk de oude Skyline's..

                            Voor mij is de laatste echte de R34, gewoon rauwe bak en heerlijk tunebaar. De nieuwe heeft zelfs leder op het dash en een automaat.. ... maar is wel een pak sneller.

                            Enfin, hoe je het ook bekijkt 't is geen emotionele auto maar wel een auto met een karakter en een duidelijke filosofie. Het design heeft nu tenminste eens een persoonlijkheid gekregen, nothing on the road looks like a GT-R. Ik kan maar weinig andere Oosterse wagens bedenken die echt een ziel en een identiteit hebben.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                              Jongen toch
                              Als je bij de M5 zijn 'M-knopke' niet hebt aanstaan, dan kunt ge er ook amper mee driften!
                              Dat ging nochtans deftig de laatste keer

                              Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                              Aha, al met een GT-R gereden dan? Nee hé?
                              Topgear, autoblog.com en nog andere gerenomeerde bladen/website's hebben hem al verkondigd als 'de beste sportwagen ooit'...
                              "However, the suspicion rapidly snowballing into an accusation, is that the GT-R can do nothing more than impress velocity onto any given situation. That it does ‘fast’ and nothing more: that it is a device for forming speed and offers the operator little to savour. Absolute poppycock. There is as much to enjoy here as in any of the others – you simply have to adjust your antennae to appreciate what the car is doing."

                              Of vrij vertalen in 't Nederlands: de wagen rijdt super, in vergelijk met gelijk wat, zeker voor dat budget. Maar om er van te genieten moet je uw kijk op driving fun (volledig) veranderen.
                              Lees het drivers republic artikel. Maar natuurlijk zal jij je daar blind staren.


                              Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                              De 1 speelt Gran Turismo, de ander masturbeert op een poster van de M5...
                              Ieder zijn ding hé
                              Hiphoi, genomineerd als beste return ooit! Van iemand met als nick GT-R verwacht ik dan ook niet anders.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                Jongen toch
                                Als je bij de M5 zijn 'M-knopke' niet hebt aanstaan, dan kunt ge er ook amper mee driften!

                                Aha, al met een GT-R gereden dan? Nee hé?
                                Topgear, autoblog.com en nog andere gerenomeerde bladen/website's hebben hem al verkondigd als 'de beste sportwagen ooit'...

                                De 1 speelt Gran Turismo, de ander masturbeert op een poster van de M5...
                                Ieder zijn ding hé


                                Heb jij de GT-R persoonlijk ontworpen en gemaakt misschien? Het voelt aan alsof ieder punt van kritiek een aanval is op je persoonlijkheid...

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

                                  Plus een hele generatie rijders die zich Senna zullen wanen omdat ze een E30 M3, 964 RS zelfs een 997 GT2 voorbij vliegen op 't circuit zonder ook maar een spatje zweet te lossen, terwijl die andere gasten op 't scherp van de snee al hun talent aanspreken om hun kar zo efficiënt mogelijk rond 't circuit te jakkeren, dàt is pijnlijk...
                                  Onze generatie

                                  Comment




                                  • Heb jij de GT-R persoonlijk ontworpen en gemaakt misschien? Het voelt aan alsof ieder punt van kritiek een aanval is op je persoonlijkheid...
                                    Bij u anders ook als je over de M5 begint

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                      Onze generatie
                                      10 keer meer respect voor ne gast gelijk u, die zijn M Coupé bliksemsnel over de NS jaagt dan een klet met een GT-R die er een minuut minder over doet!

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                        Bij u anders ook als je over de M5 begint
                                        Totaal niet! Ik wou gewoon een punt duidelijk maken. Die M5 is een toevallig voorbeeld en kan perfect door een M3, GT3, F430, AMG of wat dan vervangen worden!

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                          10 keer meer respect voor ne gast gelijk u, die zijn M Coupé bliksemsnel over de NS jaagt dan een klet met een GT-R die er een minuut minder over doet!
                                          Je kunt ermee lachen, maar ik heb meer voldoening in de 320 dan in de ///M

                                          Dat ding wil/kan ik teminste op de limiet rijden zonder me echt zorgen te hoeven maken (financieel)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X