Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja, Toerke, t'is een kwestie van smaak eh.

Ik vind hem alvast veel te laag liggen en die velgen zijn toch ook niet echt volledig mijn ding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
      Ik weet niet of als 'echte' BMW-fan qualificeer, maar ik vind 'm niet mooi
      okidoki

Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
      Ja, Toerke, t'is een kwestie van smaak eh.

Ik vind hem alvast veel te laag liggen en die velgen zijn toch ook niet echt volledig mijn ding

en ik moet nog altijd veel leren , maar ik vind ook dat hij te laag hangt ...
      is al een begin he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
        Als je maar geld hebt, is alles beschikbaar, zelfs deze platgeduwde X5
        De BMW X6 staat vanaf mei 2008 in de Nederlandse showroom.
        Ja, is nu niet zo spectaculair eigenlijk, de "platgedrukte X5" is al al vanaf mei in Nederland beschikbaar. In Belgie weet ik het niet precies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
          deze E46 kom ik nu dus dagelijks tegen , ik vind hem wel mooi maar waarschijnlijk vinden de echte BMW fans er weer niks aan

Tuurlijk is dit niet mooi! Zo stijlloos...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
            Vraagje:

X3 3.0d manueel en automaat wegen beiden evenveel: 1880kg.
            Hoe komt dit? Een automaat weegt normaalgezien toch een stuk meer dan een manuele boite?
            Of komt het doordat die manuele bak zodanig stevig gebouwd is om die 500nm aan te kunnen?

Thx!
            Klopt niet, het leeggewicht (volgens BMW) van de X3 3.0d is 1.880 kg, en van de X3 3.0dA is dat 1.885 kg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
              deze E46 kom ik nu dus dagelijks tegen , ik vind hem wel mooi maar waarschijnlijk vinden de echte BMW fans er weer niks aan

Gisteren of eergisteren tegengekomen in Izegem. Meneer kwam snel aangereden uit een straat (in 't centrum) waar 'ie voorrang moest verlenen, brak z'n rotvaart zeer abrupt af (om voorrang te verlenen) maar zette z'n kar toch méér dan de helft over de wegrand, waardoor 'ie zo goed als de volledige rijstrook versperde. En je moet niet denken dat 'ie achteruit reed daarna, hè, neen, iedereen mocht om 'm heen cirkelen, want meneer wou niet meer moven.

Comment

• Ach toerke, 't is moeilijk hé om van die foute smaak af te raken

Nee, elk zijn goesting, persoonlijk vind ik het mega Johnny ogen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Klopt niet, het leeggewicht (volgens BMW) van de X3 3.0d is 1.880 kg, en van de X3 3.0dA is dat 1.885 kg.
                  Ah oké, 5kg verschil...
                  Normaalgezien zouden we toch verwachten dat die 3.0dA een stuk meer weegt dan een manuele? Bv 50 kg ofzo?

Of is het met de nieuwste generatie automaten normaal dat die evenveel wegen als een manuele versnellingsbak?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                    Ach toerke, 't is moeilijk hé om van die foute smaak af te raken

Nee, elk zijn goesting, persoonlijk vind ik het mega Johnny ogen...

haha ja tis niet te onderschatten zunne

en hij noemt geen johnny maar EVA , check zijn nr plaat

maar ik heb al zeer veel geleerd ...

denk ik toch

Comment

• maar godverdomme

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
                      2015 BMW F11 520dA
                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                        knap interieur

Comment

• Leuk: bmw commercial
                          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• rarara?

Comment

• Comment

• BMW zal zich aangesproken gevoeld hebben omdat Roll-Royce nu een deel van hun is zeker?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  rarara?

Ze hebben nooit vliegtuigen gebouwd, wel motoren voor vliegtuigen en schepen

Comment

• Is dat gene Fokker? Die hadden wel BMW motoren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                      Ze hebben nooit vliegtuigen gebouwd, wel motoren voor vliegtuigen en schepen

Waar heb ik geschreven dat ze vliegtuigen gebouwd hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                        BMW zal zich aangesproken gevoeld hebben omdat Roll-Royce nu een deel van hun is zeker?
                                        OMG

Ik ga 't ni zeggen anders gaat 'ie zeggen "jamaar ik wist dat hoor maar ik zei het niet en ja ik ben een smiley vergeten erachter zetten de volgende keer ga ik dat wel moeten doen anders denkt iedereen dat ik het niet wist maar ik wist het wel".

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                        Is dat gene Fokker? Die hadden wel BMW motoren
                                        Er staan JU-Air op, ik denk dan meteen aan Junkers. Maar ik heb er totaal geen idee van.

Comment

• Hier, Spillies.

De rest laat ik aan jou over om uit te vogelen.

En jaaaa, we weten 't al, je wist het wel je wist het wel.

Comment

Working...