Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
X3 3.0d manueel en automaat wegen beiden evenveel: 1880kg.
Hoe komt dit? Een automaat weegt normaalgezien toch een stuk meer dan een manuele boite?
Of komt het doordat die manuele bak zodanig stevig gebouwd is om die 500nm aan te kunnen?
Thx!
Klopt niet, het leeggewicht (volgens BMW) van de X3 3.0d is 1.880 kg, en van de X3 3.0dA is dat 1.885 kg.
deze E46 kom ik nu dus dagelijks tegen , ik vind hem wel mooi maar waarschijnlijk vinden de echte BMW fans er weer niks aan
Gisteren of eergisteren tegengekomen in Izegem. Meneer kwam snel aangereden uit een straat (in 't centrum) waar 'ie voorrang moest verlenen, brak z'n rotvaart zeer abrupt af (om voorrang te verlenen) maar zette z'n kar toch méér dan de helft over de wegrand, waardoor 'ie zo goed als de volledige rijstrook versperde. En je moet niet denken dat 'ie achteruit reed daarna, hè, neen, iedereen mocht om 'm heen cirkelen, want meneer wou niet meer moven.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
BMW zal zich aangesproken gevoeld hebben omdat Roll-Royce nu een deel van hun is zeker?
OMG
Ik ga 't ni zeggen anders gaat 'ie zeggen "jamaar ik wist dat hoor maar ik zei het niet en ja ik ben een smiley vergeten erachter zetten de volgende keer ga ik dat wel moeten doen anders denkt iedereen dat ik het niet wist maar ik wist het wel".
Comment