Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bumper toekomstige BMW 7-Serie te koop

Op eBay staat een voorbumper te koop van de BMW 7-Serie. Niets bijzonders, ware het niet dat het een exemplaar is van de toekomstige 7-Serie. Die wordt pas in oktober voorgesteld. Nog tot 4 mei kan je op eBay Duitsland bieden op een voorbumper die afkomstig is van een prototype. Gezien de kleur is het wellicht een onderdeel van een gecrashte testwagen. Twee foto's moeten duidelijk maken dat het geen grap is. Er staat ook nog een exterieurafbeelding van de auto bij, wellicht een computerimpressie. Ofwel krijgt een BMW-medewerker binnenkort een C4 in de bus (niet de Citroën) ofwel heeft München weer eens een leuke marketingstunt bedacht.

De nieuwe 7-Serie debuteert dit najaar op de autoshow van Parijs. Vorige week lekte ook al een interieurfoto uit. Daarop is te zien dat de schakelhendel aan het stuur vervangen wordt door een conventioneel exemplaar op de middentunnel. Het centrale scherm van de iDrive (met nog slechts vier menu's) zit niet meer in een tweede nis maar is vlak in de boordplank verwerkt. ( www.autoscoops.eu )

Comment

• Kleur = af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten

Op eBay staat een voorbumper te koop van de BMW 7-Serie. Niets bijzonders, ware het niet dat het een exemplaar is van de toekomstige 7-Serie. Die wordt pas in oktober voorgesteld.
        Wat mag dit in godsnaam voorstellen ?

"Schat, ik heb de voorbumper van de toekomstige 7 gekocht ! "
        "Das goe bezeke, waar ga je hem zetten ?"

Die interieurfoto is wel knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Kleur = af
          Een kleur die op foto dan nog niet eens weergeeft hoe prachtig het is.
          Naast zwart mijn favoriete kleur voor een E91

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            Een 4.4 met evt. een Eisenmann zal ook wel ok klinken.

Alles beter dan de 3.0 diesel sound.
            dit is wel een 4.6 but still
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• 4.6iS is quasi niet sneller als een 4.4i, IRL getest.

Comment

• Zit er een i-pod aansluiting standaard bij een 3 coupé of is het een aparte optie of hoort hij samen met een andere optie ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                  Zit er een i-pod aansluiting standaard bij een 3 coupé of is het een aparte optie of hoort hij samen met een andere optie ?
                  Standaard zit er een AUX-aansluiting in, daarop kan je in principe een iPod aansluiten maar dan moet je de iPod nog altijd manueel bedienen, wat niet erg handig is als je aan het rijden bent. Om een iPod te kunnen aansluiten en te integreren in de radio moet je de optie USB-aansluiting aanvinken, die hangt niet samen met een bepaalde andere optie. Kost rond de 250 EUR dacht ik.
                  Last edited by ; 30/04/2008, 09:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                    4.6iS is quasi niet sneller als een 4.4i, IRL getest.
                    als de 4.4i FL niet nee, maar 't scheelt wel een stukje met de pre FL 4.4i hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                      Standaard zit er een AUX-aansluiting in. Voor een iPod te kunnen aansluiten moet je de optie USB-aansluiting aanvinken, die hangt niet samen met een bepaalde optie.
                      en kan je dit nog aanpassen als je wagen hebt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                        en kan je dit nog aanpassen als je wagen hebt ?
                        nope, heb dat ook eens nagevraagd ...

Comment

• Volgens mij gaat dit wel.
                          Ik heb geen usb aansluiting in mijn e90 maar ik heb het zelf in september laten doen. De ipod ligt dan in het handschoenenvakje en men kan de ipod gewoon bedienen via het stuur of de radio.
                          Was idd rond de 250€.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            als de 4.4i FL niet nee, maar 't scheelt wel een stukje met de pre FL 4.4i hoor
                            IRL getest hoor, meerdere malen. kon geen afstand nemen.

Comment

• Mijn E92 wordt normaal deze of begin volgende week geleverd. Ik heb op het laatste moment nog een usb-aansluiting bijgenomen. De verkoper zei dat het geen probleem was om die bij hun in de garage te plaatsen.

Het is dus mogelijk om deze achteraf te laten plaatsen al zal ik wat laten weten als ik hem heb om zeker te zijn.

Comment

• Dynamic drive, is dit hetzelfde als edc?

EDC was toch dat je verschillende standen kon kiezen (comfort, sport...) of was het enkel tegen overhellen in de bochten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ndagh Bekijk Berichten
                                  Volgens mij gaat dit wel.
                                  Ik heb geen usb aansluiting in mijn e90 maar ik heb het zelf in september laten doen. De ipod ligt dan in het handschoenenvakje en men kan de ipod gewoon bedienen via het stuur of de radio.
                                  Was idd rond de 250€.
                                  dubbele post

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ndagh Bekijk Berichten
                                    Volgens mij gaat dit wel.
                                    Was idd rond de 250€.
                                    welke dealer ? Want dan mag die dat direct in de mijne ook doen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten
                                      Dynamic drive, is dit hetzelfde als edc?

EDC was toch dat je verschillende standen kon kiezen (comfort, sport...) of was het enkel tegen overhellen in de bochten?
                                      Efkes zelf opgezocht:

Dynamic Drive.

Supreme agility, unwavering stability and unmatched comfort on bends: the active chassis control system Dynamic Drive minimises body roll and distributes it between both axles, ensuring a comfortable ride for all occupants.

Dynamic Drive uses active stabilisers on the front and rear axles to counteract the vehicle's tendency to roll in a corner. Working together with acceleration and position sensors, a management system and other components, such as a compensation tank for sound control, the system ensures supreme agility at all speeds, balanced reactions to load changes and remarkably precise steering.
                                      The stabilisers continually adapt to suit the driving situation and the changes to the vehicle's self-steering behaviour. For example, when driving on the straight, Dynamic Drive reduces the pressure of the stabilisers, treating them individually, so allowing for a highly comfortable ride - a particular benefit for rear-seat passengers.
                                      When cornering or making sudden changes of direction, a "sportier" setting will see the stabilisers increase the rigidity of the suspension relevant to the intensity of the lateral forces to prevent bodyroll. Roll distribution between the front and back axles also helps in difficult situations.
                                      Dynamic Drive ensures that the vehicle literally hugs the road, under or oversteering is reduced - resulting in enhanced safety, greater comfort and an impressively dynamic driving experience.

Toepasbaar op:
                                      5, 6, 7 serie en x5

Electronic Damper Control (EDC).

Electronic Damper Control (EDC) reduces variations in wheel load, ensures tyres have excellent traction and counteracts bodyshell movement regardless of the weight your automobile may be carrying - and regardless of the state of the road's surface. EDC can even help shorten braking distances, meaning you enjoy outstanding comfort along with the best in BMW on-road safety.

Sensitive sensors constantly monitor all factors influencing the vehicle's behaviour and occupants’ comfort, including road conditions, load changes and vehicle speed. In a fraction of a second, the signals are analysed by the EDC microprocessor and orders are sent to the actuators on the shock absorbers, which, with the help of magnetic valves, are variably adjusted to provide optimal suspension.
                                      Thanks to Electronic Damper Control, the tendency for the nose to dip when braking is practically eliminated. The influence of potholes and unevenness on the road surface are reduced to minimum. Whether you're behind the wheel or relaxing in the rear of the cabin, EDC delivers a remarkably smooth and comfortable ride.

Toepasbaar op:

7 serie, x5, m3, m5, m6

Comment

• 540i sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                          IRL getest hoor, meerdere malen. kon geen afstand nemen.
                                          ja zou kunnen hoor, maar 'k verschiet er wel een beetje van

Comment

Working...