Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JAGUAR Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
    en het opschrift achteraan ("S-type" staat links vd nummerplaat ipv rechts).
    .. en de geheel andere achterklep. De face lift heeft een chromé lijst over de hele breedte en niet zo'n klein ingewerkte nummerplaathouder.

    Face lift is kwalitatief stukken beter dan de eerste. Ergens moet ik nog een vergelijk hebben, maar waar ..

    Ik elk geval eens mee proefrijden. Ik rijd regelmatig de 2.7D (laatste editie met grotere velgen etc.), maar hij is met name in de bochten gevoelig in de achterkant

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
      .. en de geheel andere achterklep. De face lift heeft een chromé lijst over de hele breedte en niet zo'n klein ingewerkte nummerplaathouder.

      Face lift is kwalitatief stukken beter dan de eerste. Ergens moet ik nog een vergelijk hebben, maar waar ..

      Ik elk geval eens mee proefrijden. Ik rijd regelmatig de 2.7D (laatste editie met grotere velgen etc.), maar hij is met name in de bochten gevoelig in de achterkant
      Neej je hebt 2 facelifts gehad op de Stype... In 2002 heeft ie voor de eerste keer een facelift gehad met het nieuwe interieur, 4.0 -> 4.2...

      De diesel is gekomen bij de 2de facelift.


      Probeer eentje te vinden met sportzetels.

      Comment


      • thx .. weer wat wijzer Welke facelift had dan de meeste technische verbeteringen ?

        Comment


        • mooie xfR

          Op achtergrond mijn baby jagske ;-)

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
            't Zijn goeie auto's maar apart qua rijsensatie .. nogal een sponzig rempedaal, vaag stuur, trage automaat, ..
            lol ik herken hierin het rijgedrag van onze oude xk8

            Comment



            • wat een heerlijke en knappe wagen
              2012 E92 Bmw 335i DKG
              1991 E30 320i

              Comment



              • Jaguar XJ220 sterft langzaam in Qatar


                Een kat heeft zeven levens, maar geldt dat ook voor deze Jaguar supercar.
                De auto werd in betere tijden gespot in Beirut nadat deze door een dealer in Dubai verkocht werd. Het LeMans blauwe exemplaar is nummer 132 van totaal slechts 281 geproduceerde exemplaren. De XJ220 kwam tijdens de supercar hausse in de jaren tachtig tot stand als een soort zaterdagmiddag project van Jaguar engineers. de 220 moest staan voor de topsnelheid van 220 mph (354 km/u), de hoogste snelheid die ooit werd gehaald bleef echter steken op 217 mph (347 km/u). De officiele top was zelfs “maar” 320 km/u.
                Nog steeds niet slecht, maar de beloftes die met de XJ220 waren gedaan zijn nooit helemaal ingewilligd. Oorspronkelijk zou de auto een 6,2 liter grote V12 en vierwielaandrijving krijgen, maar wegens emissie eisen moest dat toch veranderen. In plaats daarvan kwam er een 549 pk sterke V6 turbo. Ondanks deze verandering in aandrijflijn is de XJ220 helemaal een supercar. En die horen hun dagen in een verwarmde garage te slijten waaruit ze af en toe op een mooie weg worden uitgelaten. Dit exemplaar staat weg te kwijnen en heeft slechts 900 km gereden. Een absolute doodzonde. (via crankandpiston.com)

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichten

                  Jaguar XJ220 sterft langzaam in Qatar


                  Een kat heeft zeven levens, maar geldt dat ook voor deze Jaguar supercar.
                  De auto werd in betere tijden gespot in Beirut nadat deze door een dealer in Dubai verkocht werd. Het LeMans blauwe exemplaar is nummer 132 van totaal slechts 281 geproduceerde exemplaren. De XJ220 kwam tijdens de supercar hausse in de jaren tachtig tot stand als een soort zaterdagmiddag project van Jaguar engineers. de 220 moest staan voor de topsnelheid van 220 mph (354 km/u), de hoogste snelheid die ooit werd gehaald bleef echter steken op 217 mph (347 km/u). De officiele top was zelfs “maar” 320 km/u.
                  Nog steeds niet slecht, maar de beloftes die met de XJ220 waren gedaan zijn nooit helemaal ingewilligd. Oorspronkelijk zou de auto een 6,2 liter grote V12 en vierwielaandrijving krijgen, maar wegens emissie eisen moest dat toch veranderen. In plaats daarvan kwam er een 549 pk sterke V6 turbo. Ondanks deze verandering in aandrijflijn is de XJ220 helemaal een supercar. En die horen hun dagen in een verwarmde garage te slijten waaruit ze af en toe op een mooie weg worden uitgelaten. Dit exemplaar staat weg te kwijnen en heeft slechts 900 km gereden. Een absolute doodzonde. (via crankandpiston.com)


                  Ik zou persoonlijk naar Qatar vliegen om die te gaan halen. Sebiet is die mens content dat hij ervan af is.

                  Comment


                  • Op de één of andere manier vind ik deze velgen zo schitterend



                    Geconfigureerde prijs: €150.450

                    Comment


                    • zeer dikke velgen!!!

                      Comment


                      • D


                        E


                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten


                          E-type! .. eens mijn jeugdfoto's gaan zoeken. Opa en mijn ooms reden vroeger E-type (6 en 12 cilinders) en XK150 / MK2 (en 190SL), maar helaas was alles weg tegen dat ik 18 werd (wat ook alweer lang geleden is)

                          Comment


                          • Comment


                            • E-types zijn inderdaad wel Toen op de 6 Hours reden er letterlijk tientallen rond, coupé en roadster, 6 of 8, toeschouwer of racer,... Za-lig zicht om bijvoorbeeld 4 E-types naast mekaar op de parking te zien staan.

                              Dit was ook nog een mooi exemplaar van een XK




                              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                              Comment


                              • Quick Jag!

                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                Comment


                                • .....
                                  Last edited by ; 07/07/2010, 15:16.

                                  Comment


                                  • Interessant vergelijkingsmateriaal! (zie rode 997 Turbo Cab Tiptronic)

                                    Zelfde dag, zelfde condities alleen is het nu een manuele 997 Turbo (en geen cabrio)

                                    + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                    Comment


                                    • Vorige week in Gent gespot:







                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
                                        Daar ben ik al enkele dagen van "aan het dromen". De XKR (wel met de 20" kalimosvelgen) en natuurlijk de special edition. Volgende weekend eens gaan kijken dat daar de kids nog deftig in kunnen. Oorspronkelijk zou het de nieuwe porsche panamera gaan worden maar ik ben niet echt voor een 4-deurswagen (moet er elke dag toch met een beetje plezier mee rond rijden). En +500PK superdeluxe tegenover 400PK zal ook wel een verschil uitmaken (zelfde aankoopprijs).
                                        Zo'n XK is inderdaad een zeer mooie wagen. Spijtig is de zeer kleine achterbank. De kids zullen er zitten als sardienen in een blik, als ze er zelfs al kunnen zitten. Als je wat groot bent schuif je gemakkelijk de rug van de voorzetel tot tegen de zitting van de achterbank. Weg beenruimte dus...
                                        Ik ben benieuwd naar je bevindingen. Hou ons op de hoogte...
                                        OO 00 OO

                                        Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X