Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GT4Rulez Bekijk Berichten

Hallowkes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      Bi-turbo: twee turbo's, één voor elke 3 cilinders (bij een 6 cilinder). Bijvoorbeeld: Audi RS4, RS6, Mosselman Biturbo, etc.)

Twin-turbo: twee turbo's, één grote, één kleine (meestal), die in 'serie' staan, maw, de zes cilinders drijven de twee turbo's tegelijkertijd aan. De kleine vooral op lage toeren, de grote zorgt voor het grote debiet nodig op hoge toerentallen. (335i enzo)

ofzo.
      .35i zijn turbo's in parallel, niet in serie zoals bij de .35d
      Dus biturbo is correct:

edit: tekening toegevoegd

Bijgevoegde Bestanden
      Last edited by Wutputt; 04/07/2007, 19:54.
      The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• om eerlijk te zijn ik denk dat de alpine nu ook beter gaat verkopen omdat hij soberder is.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• deze staat te koop

Comment

• die facelift voorbumper van de E46 coupe
                        prefacelift E46 coupe alpina (als die bestaat) zou ik wel zien zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk Berichten
                          .35i zijn turbo's in parallel, niet in serie zoals bij de .35d
                          Dus biturbo is correct:

edit: tekening toegevoegd

Aaaah, oké.

Dat wist ik niet.

Oldskool. I like it.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            Aaaah, oké.

Dat wist ik niet.

Oldskool. I like it.
                            Dan maak ik een mooie tekening, en begrijpt hij het nòg niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                              Dan maak ik een mooie tekening, en begrijpt hij het nòg niet

Je tekening is toch duidelijk?

Ik dacht gewoon dat een 335i een twin-turbo was, opstelling zoals de 35d.

Comment

• Deze B3 staat nog altijd te koop.

BMW Alpina B3, 3,0 Switchtronic, 184 Kw, Ez.15.Januar 1996,erst 112276 Tkm, cosmosschwarzmet. , Ledersitze Montana schwarz, ABS, Klima, Airbags,elektrische Fensterheber, elektrisches Schiebedach, Mittelarmlehne vorne , Mittelarlehne hinten, original Alpina-Edelholz, und sehr sehr viele weitere Extras. Das Fahrzeug befindet sich in einem wirklich besonders gepflegtem Zustand!!! Der Wagen ist im Auftrag von Privat zu verkaufen. Absolute Rarität!!! Bei weiteren Fragen zu diesem Fahrzeug, rufen Sie ruhig an. Es lohnt sich wirklich!!!

Comment

• http://www.thealpinaregister.com/pho...tion=1&forsale=

Comment

• Wat een kot zeg die biturbo !!!

Comment

• b3 3.2 touring

Comment

Working...