Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is dat kardinaalrood? Damn... dan toont 't op de foto's helemaal niet zoals 't in 't echt is. Toont bijna bruin, hier.

Enfin.

- edit -

Ah, laatste foto's tonen 't al natuurgetrouwer. (die eerste niet)

Comment

• Een andere met kardinaalrood leder, en dan nog met de horizontale stikkingen, nog beter.

Lekker stuur ook

Comment

• Sorry maar, de horizontale grote zetelbanen passen niet met de deurbekledingen met horizontale kleine baantjes. Ofwel 't één, ofwel 't ander. (al vind je die andere deurbekledingen zo goed als nooit)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Sorry maar, de horizontale grote zetelbanen passen niet met de deurbekledingen met horizontale kleine baantjes. Ofwel 't één, ofwel 't ander. (al vind je die andere deurbekledingen zo goed als nooit)
          Dat is ook waar!

Welke bedoel jij, de diagonale? Of bestaan er nog andere?

edit:

Deze bedoel ik met diagonale:

Last edited by ; 30/08/2007, 04:11.

Comment

• Alpina...

Comment

• Alpina Identity Lavalina Vollleder interieur

Is dit nu alpina identity lavalina interieur I of II? Ik veronderstel II.

Verschil:

I:
              - Sitze vorne und hinten mit Keder- Sitzlehnenrückwand inklusive Taschen- Kopfstützen vorne und hinten mit Keder- Armauflagen in den Türen- Einsätze in den Türverkleidungen (Airbagabdeckung) vorne und hinten in Leder Dakota/Nasca

II:
              Sitze vorne und hinten mit Keder- Sitzlehnenrückwand inklusive Taschen- Kopfstützen vorne und hinten mit Keder- Sitzblenden- Türtafeloberteil, Türtafelunterteil mit Nähten, inklusive Taschen und Türzuziehgriffe- Einsätze in den Türverkleidungen (Airbagabdeckung) vorne und hinten in Leder / Nasca- Lautsprecherrahmen, Fensterheberblende und Türöffnerschale lackiert- Mittelkonsole mit Nähten- Oberteil iDrive Controller- Handbremshebelgriff und -balg mit Nähten- Wählhebelblende- Armauflage vorne mit Nähten- Armauflagen in den Türen- Instrumententafel Unter- und Oberteil in Leder schwarz (inklusive SA 442 Getränkehalter)- Dachhimmel, Sonnenblenden und Hutablage in ALCANTARA (erhältlich in den Farben Platin- d Anthrazit, Hutablage immer in Anthrazit)- Velours-Fußmatten und -Kofferraummatte mit Ledereinfassung- SWITCH-TRONIC Sportlederlenkrad mit Multifunktion im ALPINA Sonderdesign, handgenäht mit individueller- rbgestaltung der Nähte und SWITCH-TRONIC Symbole (SA 194B)-

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten
                Alpina Identity Lavalina Vollleder interieur

Is dit nu alpina identity lavalina interieur I of II? Ik veronderstel II.
                't Is de 1.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                  Dat is ook waar!

Welke bedoel jij, de diagonale? Of bestaan er nog andere?
                  Ja, deze.

Maar ... er bestonden er toch ook nog andere? Allez, 'k herinner me precies zoiets. Bij de M3 cabrio met volleder, misschien? Effe zoeken.

Comment

• Mneeh, 't zijn dees. Allez, dezelfde dus die jij ook al postte.

(alhoewel, ik herinner me precies nog andere ook )

Comment

Mneeh, 't zijn dees. Allez, dezelfde dus die jij ook al postte.

(alhoewel, ik herinner me precies nog andere ook )
                      De stoffen... ?

Comment

• Neenee, lederen. Maar 'k vind er geen foto van.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Neenee, lederen. Maar 'k vind er geen foto van.
                                check het topic van Andreas zijn Alpina. Die heeft er.
                                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                BMW F10 520da 2012
                                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Hier zie je het een beetje. Als je wil maak ik morgenvroeg (als ik het niet vergeet) een betere

The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                  BMW F10 520da 2012
                                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Comment

• je moet durven!

Comment

Working...
                                      X