Dat merk was idd lagonda. Maar ik denk niet dat aston een nieuwe lagonda gaat maken. autoblog.nl zevert wel eens.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenAls je een aston zou kopen (en hem enkel maar de zondag gebruikt, niet als daily) zou je een hangeschakelde nemen of die sportshift? En wrm?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk zou dan sowieso handgeschakeld nemen. De sportshift geeft een ambetante en overduidelijk voelbare schok bij het opschakelen. Als ik hem enkel in het weekend gebruik zou ik eventueel nog het sportpack overwegen (ligt dan een stuk harder op de baan, en heeft dan die 20" dubbele 5-spaaks velgen). Als daily zou ik dit dan weer nooit nemen, omdat het dan wel zeer hard is.
Weet jij toevallig ergens waar ik een optielijst kan vinden met bijhorende belgische prijzen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenthx m8
Weet jij toevallig ergens waar ik een optielijst kan vinden met bijhorende belgische prijzen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenZit er NOG een Aston aan te komen op het forum misschien?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenJa binne 4 jaar
Op kortere termijn bedoel ik eigenlijk ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenIk ben de V8 vantage al beu.
Jammer, was mijn favoriet vs de porsche.
Nu heeft het leven geen zin meer zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenArme jongen.
Nu heeft het leven geen zin meer zeker?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenkerl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenals ik de vantage niet mooi meer zou vinden, zou ik ook voor de rest van mijn leven onder ne steen willen leven. ocharme
ga je gang2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenArme jongen.
Nu heeft het leven geen zin meer zeker?
Comment
Comment