Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heeft Saab ook zo een soort "Premium selection" ofzo?
Dealer geselecteerde 2e hands dus?
Want een 9-3 sport hatch kost al bijna evenveel als een Renault Espace
saab heeft ook zoiets, noemt Certified user cars. je krijgt wel maar 1 jaar garantie ipv 2 jaar zoals bmw. maar misschien heeft saab op andere punten een voordeel...
voor een espace die even snel is als een 9-3 betaal je toch meer
ze...
Heel mooi! Alleen jammer van de automaat... . Was daar een specifieke reden voor?
't was een 'full' option demo model.
Ik heb er een uurtje mee meegereden (kan momenteel zelf niet rijden). De wagen zit veel steviger in mekaar gestoken in vergelijking met zijn vorige saab cabrio. De diesel is discreet maar voor mij niet discreet genoeg. De 6-traps automaat schakelt heel comfortabel.
't was een 'full' option demo model.
Ik heb er een uurtje mee meegereden (kan momenteel zelf niet rijden). De wagen zit veel steviger in mekaar gestoken in vergelijking met zijn vorige saab cabrio. De diesel is discreet maar voor mij niet discreet genoeg. De 6-traps automaat schakelt heel comfortabel.
Ik vind de materialen in de vorige saabs (ook de cabrio) veel beter aanvoelen dan de nieuwere, hij heeft nog geluk dat hij het préfacelift model heeft met de leuke (mooie) knopjes.
Het dashboard van de nieuwe saabs en zeker de tellers vind ik zo goedkoop (ogen).
Comment