Oorspronkelijk geplaatst door Greg
Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo
Bekijk Berichten
Greg,ik was deze wat aan het volgen,maar zoals ik vreesde werd er hoger geboden dan hetgeen ik er aan wilde geven.Want met alle kosten erbij kwam deze al boven de 21000€(toch nog steeds een koopje),maar dan moet je nog op het zicht kopen,en nog thuiskrijgen ook.
Voor die prijs kan ik er ook een gaan zoeken in Italië of in de UK.
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
Bekijk Berichten
Klootzakske,maar toch niet echt de combinatie die ik op het oog heb,moest het er ooit van komen.

Liever zwart in combinatie met beige of rood leder,of een witte met beige,of een rode met zwart interieur.
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo
Bekijk Berichten

Ik heb reeds met de verschillende diesels gereden + enkele V6-en,en ik kan je verzekeren dat ze heerlijk rijden,het zijn geen Porsche´s qua prestaties,maar wel een fantastische GT-wagen,net zoals ie bedoeld is.
Een wagen die als één stuk op de weg staat.
Oorspronkelijk geplaatst door logic
Bekijk Berichten
Ik zie er naar uit om die nieuwe motoren uit te proberen,hopelijk binnenkort nog eens enkele experence days bij de dealers.
Al blijft de 2.4 Diesel met de heerlijk klinkende 5-cilinder momenteel nog steeds mijn eerste keuze.

Oorspronkelijk geplaatst door FeersumEndjinn
Bekijk Berichten
Long time no see,spijtig dat het met slecht nieuws is,al hangt het er natuurlijk van af wat de opvolger word.

Oorspronkelijk geplaatst door whispy
Bekijk Berichten
.
Comment