Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
    Ik vind gewoon mijn dada niet meer.
    Dat geloof ik. Een mens wil al eens iets anders ook he. Momenteel hebben ze een Giulietta en een 159, daar waar ze vroeger een 147 en 156 hadden. En die 159 is eigenlijk nog niet zo heel oud (naar Alfa normen )... Maar ik snap dat dat niet je dada is. Enfin, die opvolger kan niet lang meer op zich laten wachten denk ik, want het platform van de Giulietta moet ook daarvoor dienen... en elke dag dat ze het nu niet kunnen gebruiken, is hun productiekost onnodig duurder.

Comment

• Nu is er geen 159 meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
        Nu is er geen 159 meer
        Wordt deze in de toekomst niet meer geproduceerd? Jammer, zo'n stijlvolle ent tijdloze verschijning....
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
          Dat dacht ik ook van de Giulietta, maar na wat gewenning (die koplampen)... en door wat rond te kijken naar de concurrentie, ben ik al van gedacht veranderd. Ik wil momenteel geen Golf, geen 1-serie, geen A3, geen weet ik veel wat nog allemaal binnen die klasse. Een Giulietta is voor mij de meest aantrekkelijke van allemaal. Ik vermoed dat ie vlot gaat verkopen, al heb ik er geen cijfers van. De nieuwe 1.4MA en 2.0JTDM zijn concurrentiele motoren. Het platform is nieuw. De auto is een beetje ruimer maar vooral veel veiliger geworden tov de 147. Comfortabeler ook, zonder dat het gewicht er onder geleden heeft. Alles bij mekaar genomen, kan ik enkel maar wat klagen over de knopjes en materiaalkeuzes hier en daar... meer negatieve punten kan ik niet vinden. Ligt dat nu aan mij?

En waarom een 147 ophemelen als een echte Alfa? Hij was bloedmooi, maar het was ook niet die ultieme drivers car. De Giulietta is het vervolg op hetzelfde thema, imho.
          Ophemelen doe ik zeker niet, ik rijd ermee, dus ik ken de zwakke punten even goed... En geloof me dat heeft hij ook. Maar ook bakken karakter. ik werk momenteel voor VW-Audi, een van onze nieuwe verkopers komt van Alfa-Fiat-Lancia... heeft daar een lange tijd voor gewerkt. Zelfs hij zegt over de Giulietta dat die helemaal niet rijdt zoals een 147 reed. En dat dat voornamelijk ligt aan het feit dat ze er meer een golf/astra/megane van hebben willen maken dan een alfa. En dat stoort me. Alfa's should be Alfa's. mooie wagens, met een sportieve inborst...

En dat ze het kwaliteitsgevoel willen opkrikken tot op de hoogte van VW vind ik een geweldig plan, maar dat betekent niet dat ze alles nu plots overboord moeten gooien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
            Enfin, die opvolger kan niet lang meer op zich laten wachten denk ik, want het platform van de Giulietta moet ook daarvoor dienen... en elke dag dat ze het nu niet kunnen gebruiken, is hun productiekost onnodig duurder.
            Ik heb het vandaag nog eens nagevraagd hoe het nu eigenlijk zit, om tot de conclusie te komen dat niemand bij Alfa weet hoe het nu zit. Ik hoor daarenboven van verschillende personen tegenstrijdige zaken.

Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
            Wordt deze in de toekomst niet meer geproduceerd? Jammer, zo'n stijlvolle ent tijdloze verschijning....
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
            Nu is er geen 159 meer
            Kaiser Chief heeft gelijk. Enkel nog stockmodellen te koop.

Comment

• Comment

• Zeer mooi kruisje

edit: ff copy-paste in adresbalk. Zeer mooie foto ook dus
                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• prachtige zeldzame Alfasud Valentino te koop tegen gekomen.
                  Vraag mij af of ze het speciaal ontworpen meegeleverde handtasje ook nog hebben
                  AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                  2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                  2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                  -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Iemand een garage kopen?

Comment

• Dat staat ondertussen al serieus lang leeg (muv een drietal van hun eigen wagens).
                      Denk dat wij maar 1 keertje in het oude gebouw geweest zijn, de rest van de keren altijd al in het nieuwe

Comment

• http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=195130319

Comment

• Anamera is the world's premium car portal. Your automobile deserves far better than a listing among the common offerings of the local classifieds. At Anamera, your vehicle shows class! It appears in the proper company of other exceptional cars - in front of an audience that truly appreciates its value. Anamera is where the premium car market is found.

Comment

• Vandaag in Zolder, alle karren nemen de Eerste Linkse normaal...met uitzondering van 1 aandachtshoer

Superzalig om te zien, just like the good old days

Comment

• Fakkin' zalig!

Comment

• Zonder de curbs mee te pakken.

En het TT'tje ervoor maakte regelmatig verdomd indrukwekkende vlammen.

Comment

• Foto vanop Spa 6 Hours 2009, de rode was vandaag opnieuw aanwezig.

Comment

• Best of Show by the Public op VIlla Erba is de Alfa Romeo Typo 33 Stradale

en opt gala dinner is de best of Show by the Jury van Villa d'Este ook de Stradale

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                                      Best of Show by the Public op VIlla Erba is de Alfa Romeo Typo 33 Stradale

en opt gala dinner is de best of Show by the Jury van Villa d'Este ook de Stradale
                                      Zijn 'r al wat van jouw foto's online Dirk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                        Zijn 'r al wat van jouw foto's online Dirk?
                                        nee
                                        ergens in de loop van de week
                                        en mischien dat RM eerst geplaatst word

Comment

Working...