Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat geloof ik. Een mens wil al eens iets anders ook he. Momenteel hebben ze een Giulietta en een 159, daar waar ze vroeger een 147 en 156 hadden. En die 159 is eigenlijk nog niet zo heel oud (naar Alfa normen )... Maar ik snap dat dat niet je dada is. Enfin, die opvolger kan niet lang meer op zich laten wachten denk ik, want het platform van de Giulietta moet ook daarvoor dienen... en elke dag dat ze het nu niet kunnen gebruiken, is hun productiekost onnodig duurder.
Dat dacht ik ook van de Giulietta, maar na wat gewenning (die koplampen)... en door wat rond te kijken naar de concurrentie, ben ik al van gedacht veranderd. Ik wil momenteel geen Golf, geen 1-serie, geen A3, geen weet ik veel wat nog allemaal binnen die klasse. Een Giulietta is voor mij de meest aantrekkelijke van allemaal. Ik vermoed dat ie vlot gaat verkopen, al heb ik er geen cijfers van. De nieuwe 1.4MA en 2.0JTDM zijn concurrentiele motoren. Het platform is nieuw. De auto is een beetje ruimer maar vooral veel veiliger geworden tov de 147. Comfortabeler ook, zonder dat het gewicht er onder geleden heeft. Alles bij mekaar genomen, kan ik enkel maar wat klagen over de knopjes en materiaalkeuzes hier en daar... meer negatieve punten kan ik niet vinden. Ligt dat nu aan mij?
En waarom een 147 ophemelen als een echte Alfa? Hij was bloedmooi, maar het was ook niet die ultieme drivers car. De Giulietta is het vervolg op hetzelfde thema, imho.
Ophemelen doe ik zeker niet, ik rijd ermee, dus ik ken de zwakke punten even goed... En geloof me dat heeft hij ook. Maar ook bakken karakter. ik werk momenteel voor VW-Audi, een van onze nieuwe verkopers komt van Alfa-Fiat-Lancia... heeft daar een lange tijd voor gewerkt. Zelfs hij zegt over de Giulietta dat die helemaal niet rijdt zoals een 147 reed. En dat dat voornamelijk ligt aan het feit dat ze er meer een golf/astra/megane van hebben willen maken dan een alfa. En dat stoort me. Alfa's should be Alfa's. mooie wagens, met een sportieve inborst...
En dat ze het kwaliteitsgevoel willen opkrikken tot op de hoogte van VW vind ik een geweldig plan, maar dat betekent niet dat ze alles nu plots overboord moeten gooien...
Enfin, die opvolger kan niet lang meer op zich laten wachten denk ik, want het platform van de Giulietta moet ook daarvoor dienen... en elke dag dat ze het nu niet kunnen gebruiken, is hun productiekost onnodig duurder.
Ik heb het vandaag nog eens nagevraagd hoe het nu eigenlijk zit, om tot de conclusie te komen dat niemand bij Alfa weet hoe het nu zit. Ik hoor daarenboven van verschillende personen tegenstrijdige zaken.
Dat staat ondertussen al serieus lang leeg (muv een drietal van hun eigen wagens).
Denk dat wij maar 1 keertje in het oude gebouw geweest zijn, de rest van de keren altijd al in het nieuwe
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Anamera is the world's premium car portal. Your automobile deserves far better than a listing among the common offerings of the local classifieds. At Anamera, your vehicle shows class! It appears in the proper company of other exceptional cars - in front of an audience that truly appreciates its value. Anamera is where the premium car market is found.
Comment