Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is een 75 een aanrader voor een jonge gast als ik die niet veel budget heeft? Ik vind het een leuk bakje, maar heb schrik van roest, duur onderhoud en veel mankementen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Is een 75 een aanrader voor een jonge gast als ik die niet veel budget heeft? Ik vind het een leuk bakje, maar heb schrik van roest, duur onderhoud en veel mankementen
      Een 75 rijdt zalig, en is voor weinig geld te vinden. Mechanisch zijn ze betrouwbaar, maar je zoekt best wel een niet-officiële garage voor het onderhoud (of beter nog, zelf doen). Aan de mijne waren wel eens dingen kapot, maar ik heb daar zelden mee in panne gestaan, meestal was het de niet-noodzakelijke randapparatuur die voor troubles zorgde. Zoek wel een roestvrije (zeker in de basismotorisaties (1.6 en 1.8 ) zijn die nog betaalbaar), dat is op lange termijn goedkoper. Onderdelen zijn er genoeg te vinden tweedehands, via oa Jef75 of het Scarb-forum.
      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Zo spijtig dat dit niet in lichte vracht te krijgen is

Wat een wagen

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Weet iemand de specs van deze wagen? Goede motor, die 2.5 v6?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
            Weet iemand de specs van deze wagen? Goede motor, die 2.5 v6?

http://www.gta-italiancars.be/index....detail&auto=74
            Ik denk dat die technisch wel ok zijn... Alleen ook hier een hoogtoerig karakter en relatief weinig koppel. Gaat goed vooruit maar ik had nooit het gevoel dat 'ie vloog. Heeft iets minder dan 200 pk denk ik? Dus da's niet weinig maar nu ook weer niet om van omver te vallen... Maar het klinkt en ziet er natuurlijk wel uit zoals alleen een Alfa V6 dat kan

Comment

Weet iemand de specs van deze wagen? Goede motor, die 2.5 v6?

http://www.gta-italiancars.be/index....detail&auto=74
              Gewoon eens naar gaan kijken Steve . En zeker Ronny de groeten doen van Manu en Kristal .

Pas wel op . Want als je daar binnenstapt , is er een zeer groot risico dat je met meer dan één Alfa naar buiten rijdt .

Het zijn zeer kundige en sympathieke Alfisten in hart en nieren dus .

Ronny racet zelf trouwens met een 156 .

Last edited by SPIDERVELOCE1750; 31/01/2009, 18:41.
              Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                Ik denk dat die technisch wel ok zijn... Alleen ook hier een hoogtoerig karakter en relatief weinig koppel. Gaat goed vooruit maar ik had nooit het gevoel dat 'ie vloog. Heeft iets minder dan 200 pk denk ik? Dus da's niet weinig maar nu ook weer niet om van omver te vallen... Maar het klinkt en ziet er natuurlijk wel uit zoals alleen een Alfa V6 dat kan

En hij is rood , da's de enigste optie die ik zeker moet hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                  Gewoon eens naar gaan kijken Steve . En zeker Ronny de groeten doen van Manu en Kristal .

Krijg ik dan korting?

Comment

Krijg ik dan korting?

Je kan altijd proberen natuurlijk . Maar onze naam zal wel het ijs breken , veronderstel ik .

Ron is trouwens ook gene misse gast , maar daar heb jij uiteraard niets aan .
                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Je kan altijd proberen natuurlijk . Maar onze naam zal wel het ijs breken , veronderstel ik .

Ron is trouwens ook gene misse gast , maar daar heb jij uiteraard niets aan .

Ik zal het hem zeggen dat je stiekem verliefd op hem bent.

Comment

Ik zal het hem zeggen dat je stiekem verliefd op hem bent.
                        Kieken .

Ben jij verliefd op elke vrouw die je mooi vindt ? En ik heb het niet over al die Alfa Bella's waar je tegenwoordig mee flirt hé .
                        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Kieken .

Ben jij verliefd op elke vrouw die je mooi vindt ? En ik heb het niet over al die Alfa Bella's waar je tegenwoordig mee flirt hé .

Comment

• + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Deze brult veel mooier .

Zeker met haar nieuwe Laser Inox einddemper .
                              Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Comment

• Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• VERKOCHT
                                    Te koop Alfa 75 2.0 TS
                                    De wagen word verkocht wegens plaatsgebrek.
                                    Technische gegevens.
                                    208000 km
                                    bakrubbers zijn goed
                                    donuts alle drie goed
                                    uitlaat in prima staat
                                    koelsysteem,waterpomp ed in prima staat.
                                    Uiterlijke gegevens
                                    Lakwerk is in prima staat,hier en daar een licht krasje(niets ernstig)
                                    geen roest onder de achterlichten
                                    geen roest aan de draagarmen
                                    geen roest aan de benzinetank,bevestegingen.
                                    wieltoeren roestvrij,rechtsachter vertoont roest(miniem)
                                    Persoonlijke belevenis van de wagen.
                                    De 75 rijd zoals het hoort,geen vreemde dingen,motor draait zoals het hoor,alle vermogen aanwezig.
                                    Kortom een prima 75 voor de beginnende Alfa 75 rijder?
                                    Velgen,er zitten een soort van Ronal A1 velgen onder die ik tot op heden nog niet gezien heb.
                                    Banden zijn in voorgeschreven en prima staat,meer dan voldoende profiel.

VERKOCHT
                                    Last edited by ; 01/02/2009, 12:38.

Comment

• Weet er iemand waar de claxon zit op een 147?

Comment

• Nummer 1 is de claxon
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Super, thx

Comment

Working...
                                          X