Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is een 75 een aanrader voor een jonge gast als ik die niet veel budget heeft? Ik vind het een leuk bakje, maar heb schrik van roest, duur onderhoud en veel mankementen
Is een 75 een aanrader voor een jonge gast als ik die niet veel budget heeft? Ik vind het een leuk bakje, maar heb schrik van roest, duur onderhoud en veel mankementen
Een 75 rijdt zalig, en is voor weinig geld te vinden. Mechanisch zijn ze betrouwbaar, maar je zoekt best wel een niet-officiële garage voor het onderhoud (of beter nog, zelf doen). Aan de mijne waren wel eens dingen kapot, maar ik heb daar zelden mee in panne gestaan, meestal was het de niet-noodzakelijke randapparatuur die voor troubles zorgde. Zoek wel een roestvrije (zeker in de basismotorisaties (1.6 en 1.8 ) zijn die nog betaalbaar), dat is op lange termijn goedkoper. Onderdelen zijn er genoeg te vinden tweedehands, via oa Jef75 of het Scarb-forum.
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Ik denk dat die technisch wel ok zijn... Alleen ook hier een hoogtoerig karakter en relatief weinig koppel. Gaat goed vooruit maar ik had nooit het gevoel dat 'ie vloog. Heeft iets minder dan 200 pk denk ik? Dus da's niet weinig maar nu ook weer niet om van omver te vallen... Maar het klinkt en ziet er natuurlijk wel uit zoals alleen een Alfa V6 dat kan
Ik denk dat die technisch wel ok zijn... Alleen ook hier een hoogtoerig karakter en relatief weinig koppel. Gaat goed vooruit maar ik had nooit het gevoel dat 'ie vloog. Heeft iets minder dan 200 pk denk ik? Dus da's niet weinig maar nu ook weer niet om van omver te vallen... Maar het klinkt en ziet er natuurlijk wel uit zoals alleen een Alfa V6 dat kan
En hij is rood , da's de enigste optie die ik zeker moet hebben
VERKOCHT
Te koop Alfa 75 2.0 TS
De wagen word verkocht wegens plaatsgebrek.
Technische gegevens.
208000 km
bakrubbers zijn goed
donuts alle drie goed
uitlaat in prima staat
koelsysteem,waterpomp ed in prima staat.
Uiterlijke gegevens
Lakwerk is in prima staat,hier en daar een licht krasje(niets ernstig)
geen roest onder de achterlichten
geen roest aan de draagarmen
geen roest aan de benzinetank,bevestegingen.
wieltoeren roestvrij,rechtsachter vertoont roest(miniem)
Persoonlijke belevenis van de wagen.
De 75 rijd zoals het hoort,geen vreemde dingen,motor draait zoals het hoor,alle vermogen aanwezig.
Kortom een prima 75 voor de beginnende Alfa 75 rijder?
Velgen,er zitten een soort van Ronal A1 velgen onder die ik tot op heden nog niet gezien heb.
Banden zijn in voorgeschreven en prima staat,meer dan voldoende profiel.
Comment