Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FORD Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Comment

• Last edited by ; 31/12/2011, 16:19.

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• wtf, die noot is in vorm

Comment

• Zondag deze Ford GT gespot, van garage Matcars.
                Wat een hard geluid komt daaruit!

+ http://www.youtube.com/watch?v=IHjjCBVBNlY" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
                http://www.youtube.com/watch?v=IHjjCBVBNlY"> http://www.youtube.com/watch?v=IHjjCBVBNlY" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Op de Nordschleife doet hij het ook goed.

http://www.youtube.com/embed/64DCSK2cWv8#!

Comment

• Weet iemand een site waar je ford logo's kan kopen/bestellen?

Comment

• Comment

• Comment

• Benieuwd wat de levensduur is van dit blokje

BMW X5 45e

Comment

• Allersinds een knap motorblokje, en rijd ook echt wel goed voor een 1.0, ze mogen hem zeker voor mijn deur zetten (met de sleutels d'r op uiteraard)
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Mijn vrouw haar ford fiesta van 2008 (1.4 tdci) is op klein onderhoud geweest, en nu blijkt de alternator kapot te zijn. Kostprijs 600€ om te herstellen bij ford dealer..

Is dit een normale prijs? En is het normaal dat die al na 55.000km en bijna vier jaar oud kapot is?
                              BMW E61 525d LCI '09
                              Suzuki Bandit 1250NA /07
                              Fiesta Red Edition '16

Comment

• Mijn collega wilt haar titanium fiesta verkopen. 95pk, 2 jr oud, 25.000kms, zwart.

Ik dacht aan 9 a 10.000€. is da realistisch?
                                BMW X5 45e

Comment

• Lijkt mij een zeer correcte prijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                    Mijn vrouw haar ford fiesta van 2008 (1.4 tdci) is op klein onderhoud geweest, en nu blijkt de alternator kapot te zijn. Kostprijs 600€ om te herstellen bij ford dealer..

Is dit een normale prijs? En is het normaal dat die al na 55.000km en bijna vier jaar oud kapot is?

600€ lijkt me wat duur ,zeker voor herstellen , misschien heb je een nieuwe voor dat bedrag of zelfs minder bij Forddealer of Boschcenter .

55 000km lijkt ook vroeg , al hangt het natuurlijk ook af vh gebruik (bvb veel korte ritjes ,elektrisch zwaar belast door voor-en achterruitverwarming + zetelverwarming , lichten ruitenwissers ,kofiezet via aanstekerplug ,... )

oops aan datum gezien zal deze post wellicht veel te laat zijn
                                    Last edited by ; 17/08/2012, 00:16.

Comment

• Deze Ford GT40 Gulf P/1074 is begin deze week verkocht op RM auctions voor $1.100.000

BMW X5 45e

Comment

• Comment

• fotoke van mijne RS turbo

Comment

Working...
                                          X