jammer dat interieurindeling niet zichtbaar is
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy Bekijk BerichtenDe verkoper zei dat op mijn V50 automatische lichten en een regensensor staat. De regensensor heb ik onder de knie maar van die lichten heb ik nog geen enkel teken van auto. werking gezien. Na het lezen van de Quickguide en manual snap ik er nog geen botten van. In een gedownloade pdf-file van MY 08 en 09 zie ik geen optie staan die automatische lichten bevat, maar wel dat standaard volvo Safety lights gemonteerd zijn...
Het is te lang geleden dat ik zelf nog met een V50 reed om me dat precies te herinneren, maar er zat effectief een lichtsensor opVW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk BerichtenLichtsensor was wel degelijk een bestaande optie op Volvo V50's (of beter gezegd: standaard afhankelijk van de uitvoering, als ik me goed herinner). Check gewoon eens welke standen je hebt aan je lichtknop: ofwel is er een tussenstand waarbij de lichten enkel op sensor werken, ofwel heb je enkel uit - standlichten - lichten aan, waarbij de sensor dan sowieso werkt.
Het is te lang geleden dat ik zelf nog met een V50 reed om me dat precies te herinneren, maar er zat effectief een lichtsensor op
Nochtans in de catalogus (2009 NL) is zowel bij de standaarduitrusting als bij de opties en optiepaketten niets te vinden dat "Lichtsenor" vermeldt. (idem MY2012 BE)
Ik denk dat in MY 2009 werd verondersteld met de "volvo safety lights" dat de rijlichten zoals in zweden ook overdag moeten branden. Wat bijgevolg een lichtsensor overbodig maakt.
De middelste stand van de dimlichten heeft wel een groen lampje, wat kan duiden op automatische dimlichten. (In MY 2012 BE staat volvo saftey lights ook beschreven als auto. dimlichten, maar wat heb je daar aan?)
Comment
-
V50's met lichtsensor hebben nog een bijkomende stand rechts van de standen op jouw foto: een "A"-stand.
Deze hebben sowieso de DRL in de "mistlampen" met de 4 led's.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Hallo Volvo vrienden,
Is er iemand geinteresseeerd in de aankoop van mijn NJORD velgen (S60 na 2010) met zomerbanden 235/55/17).
Banden : Continental Sportcontact 3, 2 vrijwel aan vervanging toe, 2 nog met ruim 5 mm profiel.
Hoef geen geld voor de banden, wel graag degelijke prijs voor de 4 velgen (banden krijg je erbij)
Reden : inch-maat in combinatie met bandbreedte is voor mij persoonlijk net iets te stug.
Bedoeling is dat ik overstap naar de standaard 16 inch velg.
Ben geen sportieve rijder, en doe vrij veel km. Vandaar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dewae Bekijk BerichtenHallo Volvo vrienden,
Is er iemand geinteresseeerd in de aankoop van mijn NJORD velgen (S60 na 2010) met zomerbanden 235/55/17).
Banden : Continental Sportcontact 3, 2 vrijwel aan vervanging toe, 2 nog met ruim 5 mm profiel.
Hoef geen geld voor de banden, wel graag degelijke prijs voor de 4 velgen (banden krijg je erbij)
Reden : inch-maat in combinatie met bandbreedte is voor mij persoonlijk net iets te stug.
Bedoeling is dat ik overstap naar de standaard 16 inch velg.
Ben geen sportieve rijder, en doe vrij veel km. Vandaar...mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Bedankt voor de tip Philken.
Gewoon de ODEN velgen, standaard geleverd dacht ik, in de maat 205/55/16. Is voldoende voor me. Ik ben niet echt een velgen-freak wat uiterlijk betreft, mijn rijcomfort primeert. Ik rij graag wat zachter....
Nog wel een foutje rechtzetten ivm de bandenmaat van de NJOrd velg : deze is 235/45/17.
Als er liefhebbers zijn, hoor ik het graag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk BerichtenVerwacht binnen korte tijd nieuwe schijven te moeten steken vooraan. Is het de moeite/toegelaten voor de keuring om andere (Brembo bv.) schijven te steken?
Ik dacht dat de grootte niet mocht veranderen, maar de V50 is geleverd met kleine en grotere remschijven. Waarschijnlijk afhankelijk van motor? Stel je steekt grotere, maar wel van Volvo. Zullen ze zagen op de keuring?
en hij heeft ze alle 3 liggen met klauwen(dus kompleet plug en play)mijn autootjes:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichteneens uitleg gevraagd bij CS: er zijn 3 groottes van schijven: de kleinste,gebruikt op de 1.6D, de middelste zoals op een 2.0D en de grootste gebruikt op een D5en T5
en hij heeft ze alle 3 liggen met klauwen(dus kompleet plug en play)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenGatver
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenKben zo blij dat er zo eentje op de oprit staat nu wel zonder de strijkplank vanboven op & de spiegelkappen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenKben zo blij dat er zo eentje op de oprit staat nu wel zonder de strijkplank vanboven op & de spiegelkappen
foundmijn autootjes:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenWelke velgen stonden daar op? Heico?
waren van een maat van mij, eens geprobeerd maar op een V50 een beetje teveel van 't goede(zeker omdat 't de auto van het vrouwke was, zij vond zelfs 18" te hard)mijn autootjes:
Comment
Comment