Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HONDA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn nieuwe vwatuur...civic Type S 1.8 vtec met advance pack en optionele 18" velgen.

Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
    Audi S3 '02 sold => topic
    Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
    Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
      Mijn nieuwe vwatuur...civic Type S 1.8 vtec met advance pack en optionele 18" velgen.

Very Nice.
      2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Idd, zeer geslaagd keurtje!
        Enjoy it.

Comment

• Knappe Civic!

Heb je niet meer foto's? En spec's?

Comment

• Momenteel nog niet echt meer foto's. Deze is met de gsm getrokken bij ophaling. Heb hem nog maar sinds vrijdag en de laatste dagen was het weer niet al te super
            Is dus een Civic type S 1800 vtec van 2009 met 30000km op de teller. Opties zijn het advance pack, 18" velgen, accessoire gps en nog wat details. Alles origineel van honda.
            Kleur is Deep Bronze Pearl. Het bronze valt enkel op als de zon er op staat.
            Gekocht van bij een dealer.

Comment

• Hier nog enkele foto's (spijtig genoeg wel allemaal gsm, heb geen fototoestel meer )

en 2 weken geleden volledig gedetailed incl polieren :

Comment

• Proficiat! Ziet er echt heel goed uit. Die velgen zijn echt prachtig derop!

Comment

• terug eens wat leven in het honda lovers topic blazen:

Comment

• Een mooie Civic FD2

Mugen Civic RR by e3lipse, on Flickr

Comment

• Hey iedereen!
                      Ik ben van plan een honda civic type r van 2003 aan te schaffen.
                      Iemand ervaring met deze auto's; heb je er gemakkelijk kosten aan zoals de motor, versnellingsbak, koppeling,... zijn de stukken duur?
                      Alvast bedankt!!

Comment

• Stukken van Honda zijn niet de goedkoopste maar ze zijn wel kwaliteit en gaan dus niet zo snel stuk.

Wat je vooral moet onthouden is: hoogtoerig blok, als je dus constant in vtec zit (en geloof me dat ga je willen doen) drinkt dat wel wat olie. Oliepeil dus regelmatig nakijken en altijd een litertje in de koffer hebben steken.

Voor de rest zijn die redelijk bulletproof, uiteraard is onderhoud super belangrijk, dus zoek eentje met een mooi ingevuld onderhoudsboekje!

Verder zou ik precies voor een 2004/2005 model gaan, ik dacht dat die wel airco hadden en de pfl niet.

De lichten zijn bij de pfl en fl wel wat anders, voor jou te bepalen welke je mooier vindt.

Succes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
                          Stukken van Honda zijn niet de goedkoopste maar ze zijn wel kwaliteit en gaan dus niet zo snel stuk.

Wat je vooral moet onthouden is: hoogtoerig blok, als je dus constant in vtec zit (en geloof me dat ga je willen doen) drinkt dat wel wat olie. Oliepeil dus regelmatig nakijken en altijd een litertje in de koffer hebben steken.

Voor de rest zijn die redelijk bulletproof, uiteraard is onderhoud super belangrijk, dus zoek eentje met een mooi ingevuld onderhoudsboekje!

Verder zou ik precies voor een 2004/2005 model gaan, ik dacht dat die wel airco hadden en de pfl niet.

De lichten zijn bij de pfl en fl wel wat anders, voor jou te bepalen welke je mooier vindt.

Succes!
                          ik heb 3jaar gereden met een 2004 civic type-r. en die verbruikte nix olie. het zijn meer de oudere b-series blokken zoals in de integra die al eens een beetje olie verbruiken. de k20 van de ctr als die goed verzorgd is heeft hier weinig last van.

Comment

• Als men olielampje aanging reed ik nog 10.000km verder......geen enkel probleem bij honda(k20 blok fn2 ctr)

Comment

• Rocked Bunny Honda NSX.

Comment

• Comment

• Rocket bunny is VET!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door __StEvEn__ Bekijk Berichten
                                    Hey iedereen!
                                    Ik ben van plan een honda civic type r van 2003 aan te schaffen.
                                    Iemand ervaring met deze auto's; heb je er gemakkelijk kosten aan zoals de motor, versnellingsbak, koppeling,... zijn de stukken duur?
                                    Alvast bedankt!!
                                    Doe je verzekering de groeten!

Je kan trouwens een klein beetje zeggen dat ik en mijn beste maten Honda liefhebbers zijn ^^

Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                                    Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                                    Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                                    Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Dit was mijne trots:

Comment

• En dit is wat er van over bleef.

Comment

• WHOW! En daar tegoei uitgekomen? Want amai, da ziet er nie gezond uit!!!?

(Zalige oldskool foto's wel )
                                          Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                                          Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                                          Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                                          Honda Del Sol - 120pk

Comment

Working...
                                          X