Ik had deze auto een half jaar eerder verkocht aan en kennis. Hij reed met de auto op de Simonsebrug in Mol, richting Mol-Rauw in de prak. Een vrachtwagen kwam net uit het industriepark wou de ring oversteken om de andere kant (richting Mol dus) de ring op te rijden en reed vlak voor zijn neus de ring over. Hij kon de vrachtwagen niet meer ontwijken er reed in op de achterwielen van de trekker.
Je kunt zien dat niet elk ongeval lichaamlijk letsel oplevert. De gast, waaraan ik de CRX verkocht had en die het ongeval had is de gast op de foto. Hij kwam zijn plushe beestjes uit zijn verhakkeld CRX halen. Dit was enkele dagen na het ongeval. Hij had wel pijn aan zijn sleutelbeen (van de gordel) en 1 of 2 verstuikte pols(en).
Je kunt zien dat niet elk ongeval lichaamlijk letsel oplevert. De gast, waaraan ik de CRX verkocht had en die het ongeval had is de gast op de foto. Hij kwam zijn plushe beestjes uit zijn verhakkeld CRX halen. Dit was enkele dagen na het ongeval. Hij had wel pijn aan zijn sleutelbeen (van de gordel) en 1 of 2 verstuikte pols(en).
Comment