Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @ gTa

Mijne 328i is een M52B28 blok(singel VANOS). Deze zou volgens het oudere onderhousblokjessysteem van de E36 om de 12.500km nieuw olie nodig hebben. Maar die M52B28 was ook terug te vinden in een 7 Serie/E38 tot 1999. Was deze ook uitgerust met het blokjessysteem? Zo niet waren die onderhousintervals dan niet tot +/- 24.000 km?

Comment

• Op verzoek, de E92 van m'n vader, ondertussen 25.000km...

Opmerkingen:

- die rft's zijn toch een serieus stuk minder als normale banden
      - er zit soms een rammel links voor, geen idee wat het is, of wanneer het voor komt.
      - die lendensteun verstelling is super, zeker omdat die sportstoelen anders altijd te breed zijn (voor mij)
      - soms missen we een schuifdak
      - 2 van de 4 parkeersensoren zijn in een ander kleur!

Last edited by ; 04/07/2009, 14:08.

Comment

• Comment

• Is die buitenkleur Individual?

Comment

• Neen, das Tief Grun, maar dat zit nu niet meer in het kleurenpallet, vervangen door dat zilvergroen dacht ik.

Comment

• schitterende kleurensamenstelling lekker klassiek; volgens mij rijden er maar bitter weinig E92's in deze configuratie ..
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Sublieme Coupe Enkel ben ik niet zo voor 't hout, dan biedt BMW toch mooiere dingens aan, persoonlijk natuurlijk
                'k vind zo'n E92 echt knap zo'n sympathiek ogende wagen
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• We hebben idd getwijfeld maar de pianolak is bij betalen voor iets wat amper meerwaarde heeft, dan wordt het gelimiteerde (firmawagen) budget liever aan andere dingen gespendeerd.
                  Met alu zou 't al zeker niet gaan, en het blekere hout trekt op niets. De standaard zwarte latjes waren ook een optie, maar die houten zaten in een pakket voor zover ik me herinner.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                    We hebben idd getwijfeld maar de pianolak is bij betalen voor iets wat amper meerwaarde heeft, dan wordt het gelimiteerde (firmawagen) budget liever aan andere dingen gespendeerd.
                    Met alu zou 't al zeker niet gaan, en het blekere hout trekt op niets. De standaard zwarte latjes waren ook een optie, maar die houten zaten in een pakket voor zover ik me herinner.
                    Oh 't is een firmawagen. Nee, dan is het zeker "nutteloos" om er extra centen in te steken
                    't is ook geen lelijk hout, 't valt nog goed mee. subliem kleurtje ook nette wagen!
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Prachtige wagen Simoni.

Comment

• Mooi interieur ( - hout )

Comment

• Comment

• Dat is nu een deftige 6-serie, hangt hij er nog een M logootje aan. Dat maakt hem alleen maar belachelijk imo.

Comment

• Hoeveel taks moet je betalen voor 535d en hoeveel fiscale pk is dat ?

Comment

• 3 liter diesel 286 pk
                                goegel jezelf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                  Hoeveel taks moet je betalen voor 535d en hoeveel fiscale pk is dat ?

700€
                                  15 fiscale PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                    700€
                                    15 fiscale PK
                                    dus evenveel taks als een 530d met 211 pk ?

Enkel de BIV is dan hoger van de 35d ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                      dus evenveel taks als een 530d met 211 pk ?

Enkel de BIV is dan hoger van de 35d ?

taks is hetzelfde ja , enkel de BIV is verschillend ...
                                      indien nieuw is de 530d 2500€ BIV en de 535d 5000€ BIV .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                        taks is hetzelfde ja , enkel de BIV is verschillend ...
                                        indien nieuw is de 530d 2500€ BIV en de 535d 5000€ BIV .

ok thx

Comment

• Iemand foto's van een X5 met nummerplaat C.000.L ?

Comment

Working...
                                          X