Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn moeder heeft een tijd terug een 120d cabrio gekocht bij een Belgische dealer. De auto komt echter uit Duitsland en heeft op papier dus 177 pk, is het nu nog mogelijk (na inschrijven dus), om naar BMW te gaan en te vragen of ze hem om 163 pk zetten en zo minder taks te betalen?
Mijn moeder heeft een tijd terug een 120d cabrio gekocht bij een Belgische dealer. De auto komt echter uit Duitsland en heeft op papier dus 177 pk, is het nu nog mogelijk (na inschrijven dus), om naar BMW te gaan en te vragen of ze hem om 163 pk zetten en zo minder taks te betalen?
Zijn garagist is een "oude" bmw dealer , en hij gaat ook naar M cartech met auto's
Voor de andere merken weet ik het niet , vraag het hem eens via mail anders ?
Ik ben zeker dat je een eerlijk antwoord zal krijgen
Als de wagen nieuw of 'bijna nieuw' is, heb je dan niet sowieso nog je merkgarantie (die je dan bij je dealer krijgt)? 't Is toch pas eens er iets gebeurt buiten de merkgarantie maar binnen de 12 maand garantie van de handelaar dat de factuur doorgegeven wordt aan de handelaar?
Of ben ik mis?
Kheb ondertussen contact gehad met Bavaria, Het is inderdaad zo dat de fabrieksgarantie bij BMW zelf blijft gelden. En als die afgelopen is, gaat hij ermee naar Mcartech. Geen slechte regeling imo.
Comment