Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
    E39 M5

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

ziet er een betrouwbaar type uit en prijs valt goe mee
    Lijkt sterk op die kar waarmee ze bij Matthi frieten gingen halen. Toeval ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten
      Ja, die had getinte ruiten en is nu in NL aan het rondbollen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten
        Die was dacht ik verkocht aan een Nederlander, en die had als ik mij niet vergis meer km en was van 2001 ipv 2000.

Comment

• Never mind dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            Die was dacht ik verkocht aan een Nederlander, en die had als ik mij niet vergis meer km en was van 2001 ipv 2000.
            Aan een broane Hollander

Comment

• Hoe komt het dat je op de Duitse configurator alleen nog maar M5's Touring kan configureren?

Comment

• Omdat de sedan niet meer verkocht wordt
                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                  Idd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                    E39 M5

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

ziet er een betrouwbaar type uit en prijs valt goe mee
                    De prijs komt omdat dit de oudere motor is, die meestal meer problemen geeft dan die vanaf 2001. Ook lijken de velgen mij niet origineel meer en zijn deze in gewoon alu kleur herspoten. Ongetwijfeld nog wel een prulletje hier en daar. De betere M5 koop je nu rond de 20k.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                      Hoe komt het dat je op de Duitse configurator alleen nog maar M5's Touring kan configureren?
                      Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                      Omdat de sedan niet meer verkocht wordt
                      Idd. E60 is uit productie.

Comment

• Comment

• Damn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Idd. E60 is uit productie.
                            Waarom kan je dan nog een normale E60 configen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                              Blondie mop.
                              -)Hello, roadassistance here, what seems to be the problem, miss?
                              -) Yeah, hello, I hear some serious rattling underneath the car.
                              -) Have you taken a look underneath the car?
                              -) how should i do that?
                              -) by the turning the car upside down of course...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                Waarom kan je dan nog een normale E60 configen?
                                Waar dan? Check eens bmw.de, daar is 't al de F10 hoor. De E61 uiteraard ook nog.

Misschien kijk jij op een nationale site die nog wat achter loopt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Waar dan? Check eens bmw.de, daar is 't al de F10 hoor. De E61 uiteraard ook nog.

Misschien kijk jij op een nationale site die nog wat achter loopt?
                                  Aha, nu zie ik het!

Als je in de configurator op "BMW Modellübersicht" klikt, dan staat er nog een foto van de E60 bij "5", maar eenmaal je er op klikt kom je inderdaad bij de F10 uit.

Comment

• Volgens autocar een M versie van de einser op komst. [Via autofans.be]

350pk , 3 liter twin turbo.

Comment

• ik denk dat ze 'M1' niet gaan gebruiken maar M135i bvb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        ik denk dat ze 'M1' niet gaan gebruiken maar M135i bvb
                                        Of gewoon 135si of 135is zoals bij de Z4

Comment

Working...
                                        X