Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk BerichtenLijkt sterk op die kar waarmee ze bij Matthi frieten gingen halen. Toeval ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk BerichtenLijkt sterk op die kar waarmee ze bij Matthi frieten gingen halen. Toeval ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDie was dacht ik verkocht aan een Nederlander, en die had als ik mij niet vergis meer km en was van 2001 ipv 2000.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDie was dacht ik verkocht aan een Nederlander, en die had als ik mij niet vergis meer km en was van 2001 ipv 2000.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenHoe komt het dat je op de Duitse configurator alleen nog maar M5's Touring kan configureren?Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenOmdat de sedan niet meer verkocht wordt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIdd. E60 is uit productie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
-)Hello, roadassistance here, what seems to be the problem, miss?
-) Yeah, hello, I hear some serious rattling underneath the car.
-) Have you taken a look underneath the car?
-) how should i do that?
-) by the turning the car upside down of course...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenWaarom kan je dan nog een normale E60 configen?
Misschien kijk jij op een nationale site die nog wat achter loopt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWaar dan? Check eens bmw.de, daar is 't al de F10 hoor. De E61 uiteraard ook nog.
Misschien kijk jij op een nationale site die nog wat achter loopt?
Als je in de configurator op "BMW Modellübersicht" klikt, dan staat er nog een foto van de E60 bij "5", maar eenmaal je er op klikt kom je inderdaad bij de F10 uit.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik denk dat ze 'M1' niet gaan gebruiken maar M135i bvb
Comment
Comment