Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtengvd waarom zit ik nu op small band
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWil u wel eens zien rijden met die uitlaat op ZolderOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
Diene achterspoiler is ook mijn ding niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtengvd waarom zit ik nu op small band
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenKnap, knap, knap,.. maar het dasboard(vooral zonder I-drive) is om te huilen.
Diene achterspoiler is ook mijn ding niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenEen GTS met volledig ingericht interieur met GPS ed zou ik redelijk belachelijk gevonden hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenEen boordcompter op die plaats zou toch niet verkeerd staan. Zo trekt dit interieur echt op niets. Het is niet saai, maar super saai!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenAja, da's natuurlijk het hoofddoel van de M3 GTS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenInderdaad. Ik snap het ook niet. Mij zou het geen moer kunnen schelen of daar nu een GPS of niet in zit. Kuipjes, carbon, 3-puntsgordels, rolkooi... het interieur is sowieso af!
Bij de lancering van de E92 M3 de commentaar dat hij te zwaar geworden is en blablabla...
Nu komen ze met een lichtgewicht versie en nu missen ze hun comfort (Idrive, enz)
Snappen wie snappen kan zeker
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenInderdaad. Ik snap het ook niet. Mij zou het geen moer kunnen schelen of daar nu een GPS of niet in zit. Kuipjes, carbon, 3-puntsgordels, rolkooi... het interieur is sowieso af!
Ik zou ook geen GT3(RS) moeten hebben zonder GPS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenSorry ik kon het niet laten
Heb 'm ook op de parking voor 't station in Kortrijk zien staan woensdagavond.
Wanneer ik terug vertrok was ie al weg.
Comment
Comment