Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tijd voor een beetje pr0n.

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• gvd waarom zit ik nu op small band

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        gvd waarom zit ik nu op small band
        GB'tje bijkopen eh
        1984 BMW M635CSi F u n
        1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• lol, we improved the dsc! en ondertussen krijg je beeld te zien van de EDC knop
          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Wil u wel eens zien rijden met die uitlaat op Zolder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Wil u wel eens zien rijden met die uitlaat op Zolder
              Ik vrees dat dat niet past op m'n 318is
              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Die video's van de GTS: super. Wat een beest!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                  Tijd voor een beetje pr0n.

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Knap, knap, knap,.. maar het dasboard(vooral zonder I-drive) is om te huilen.

Diene achterspoiler is ook mijn ding niet.

Comment

• Achterspoiler is ook m'n ding niet, het geluid daarentegen!
                    Knappe filmkes, cameraperspectief en shots!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      gvd waarom zit ik nu op small band
                      Omdat je datalimiet overschreden is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                        Knap, knap, knap,.. maar het dasboard(vooral zonder I-drive) is om te huilen.

Diene achterspoiler is ook mijn ding niet.
                        Een GTS met volledig ingericht interieur met GPS ed zou ik redelijk belachelijk gevonden hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                          Een GTS met volledig ingericht interieur met GPS ed zou ik redelijk belachelijk gevonden hebben...
                          Een boordcompter op die plaats zou toch niet verkeerd staan. Zo trekt dit interieur echt op niets. Het is niet saai, maar super saai!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                            Een boordcompter op die plaats zou toch niet verkeerd staan. Zo trekt dit interieur echt op niets. Het is niet saai, maar super saai!
                            Aja, da's natuurlijk het hoofddoel van de M3 GTS.

Comment

• ik zou een Idrive ook wel smaken. alleen al om te vermijden dat zo'n gpsblokje aan de voorruit bengelt.

Last edited by ; 14/05/2010, 19:50.

Comment

• Ik hou wel eens van een speciale kleur maar dat is er toch over..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Aja, da's natuurlijk het hoofddoel van de M3 GTS.
                                  Inderdaad. Ik snap het ook niet. Mij zou het geen moer kunnen schelen of daar nu een GPS of niet in zit. Kuipjes, carbon, 3-puntsgordels, rolkooi... het interieur is sowieso af!

Comment

Inderdaad. Ik snap het ook niet. Mij zou het geen moer kunnen schelen of daar nu een GPS of niet in zit. Kuipjes, carbon, 3-puntsgordels, rolkooi... het interieur is sowieso af!
                                    ²²²²²²²

Bij de lancering van de E92 M3 de commentaar dat hij te zwaar geworden is en blablabla...
                                    Nu komen ze met een lichtgewicht versie en nu missen ze hun comfort (Idrive, enz)
                                    Snappen wie snappen kan zeker

Comment

• Specs M3 GTS vrijgegeven, bmw.com
                                      4,4 seconden 0-100 en maar een 60liter tank.
                                      Last edited by ; 14/05/2010, 23:48.

Comment

Mij zou het wel kunnen schelen

Ik zou ook geen GT3(RS) moeten hebben zonder GPS.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                                          Sorry ik kon het niet laten

Deftig.

Heb 'm ook op de parking voor 't station in Kortrijk zien staan woensdagavond.
                                          Wanneer ik terug vertrok was ie al weg.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                          X