Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Wat een raar geluid maakt dat blok toch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

Wat een raar geluid maakt dat blok toch.

²²²

En andere uitlaat of niet, het wordt er niet veel beter op...

Voor mij de AC Schnitzel...

Comment

• Dan vind ik mijn 740d nog beter klinken, zeker in het interieur.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Het doet mij erg aan een stofzuiger denken, of iets dergelijks. Definitely not very V8-like...
          1984 BMW M635CSi F u n
          1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• IRL klinkt het wel veel beter. Maar 't is echt een pisgeluid

Niks rijke bassige V8 rumble

Comment

• Op al die video's klinkt het inderdaad verschrikkelijk ... 'k heb de indruk dat die aftermarket uitlaten het nog verergeren. In realiteit valt dat goed mee, knap, kernig en zeer sportief geluid (past niet zo goed bij een SUV maar is zeker niet lelijk).

Comment

• Kan me niet voorstellen dat je daar aan verslaafd geraakt, en als je dan zo'n kar hebt (wat op zich ook wel wat underwhelming is gezien het hoge boot-gehalte van die karren), is dat toch wel een ferme domper, me dunkt.

Lang leve de wailing banshee van de 6-in-line en zoals je zegt zo'n rijke bassige maar hoogtoerige V8 rumble!

Die V10's doen mij ook bitter weinig eigenlijk.

Hadden ze die M8 maar gemaakt hé, dat had ook nog eens wat geweest...V12'je met 550pk...
                1984 BMW M635CSi F u n

Comment

• Neem dit niet verkeerd op, maar heb je überhaupt al 'es met een X5M of met een X5 met de gehele (optionele) ophangingswinkel gereden?

Da's zo typisch voor niet op praktijd gestoelde veronderstellingen, zeker als ze nog wat geaccentueerd zijn door de mening van sommige zéér franke forumleden: ze trekken bij momenten héél erg hard op niks.

Een gewone '5 met 18" (zoals er veel rondrijden) heeft veel meer een bootgevoel dat zo'n X5M, om maar iets te zeggen...

Voor de rest: ik vind ook dat een S62 of een AMG 6.2 knapper klinkt, don't be mistaken. Idem voor de V10 -> die klinkt ook vreemd, bij momenten zo gigantisch zalig dat je bijna uit je vel springt (zo mooi), maar vaak ook gewoon pissig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten
                    Kan me niet voorstellen dat je daar aan verslaafd geraakt, en als je dan zo'n kar hebt (wat op zich ook wel wat underwhelming is gezien het hoge boot-gehalte van die karren), is dat toch wel een ferme domper, me dunkt.

Lang leve de wailing banshee van de 6-in-line en zoals je zegt zo'n rijke bassige maar hoogtoerige V8 rumble!

Die V10's doen mij ook bitter weinig eigenlijk.

Hadden ze die M8 maar gemaakt hé, dat had ook nog eens wat geweest...V12'je met 550pk...
                    Daar was jammer genoeg geen markt voor op dat moment
                    U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• @gta:

Ik bedoel daar niet mee dat zo'n X5M of X6M qua wegligging brol is want dat zal ongetwijfeld dik in orde zijn, gewoon dat dit mij niets doet, en het ziet er giganisch en totaal niet sportief uit (da's dan mijn idee ervan). Prestatiegewijs zal dat zeker in orde zijn maar ik kan mij niet voorstellen dat de beleving zo leuk en direct zal zijn als in mijn 26 jaar oude kar, waar je nog echt in de driver's seat zit, of een E39 M5, E36 M3 om maar iets te zeggen. Ergens versta ik de bestaansreden van zo'n gigantische bakken niet volledig. Ook al heeft dat beestige prestaties en wegligging, ik vind dat nog weinig met sportwagens te maken hebben.

Misschien ben ik mis hé want ik heb inderdaad geen basis van vergelijking, maar als ik zo'n bak zie staan, klopt mijn hart echt niet sneller.
                      Last edited by Stoffie; 28/09/2010, 00:54.
                      1984 BMW M635CSi F u n

Comment

• Dat zo'n X6/X5 M hemels rijdt, daar twijfel ik geen seconde over. Enkel bevalt het concept mij niet. Ik ben sowieso al geen SUV-lover. Als het dan toch een SUV moet zijn, dan zou ik in zo'n BMW eerder de 3.0 biturbodiesel kiezen.

Net zoals bij Stoffie, gaat ook bij mij het hart niet sneller kloppen van deze M op hoge poten.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Als je een Astra OPC en een Mégane RS tegelijk een sprintje laat doen, klinkt dat juist hetzelfde (afgezien van enige piepende voorbanden)
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• En het grappige is ... ik ben juist helemaal fan de X5 4.6is, 4.8is, X5M, X6M, Cayenne Turbo, ... Veel plaats en heerlijk snel. We hebben thuis een performante X5 gehad en ik reed daar doodgraag mee. Wat een fantastische auto!
                            Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                            • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                            • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                            • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Neem dit niet verkeerd op, maar heb je überhaupt al 'es met een X5M of met een X5 met de gehele (optionele) ophangingswinkel gereden?

Da's zo typisch voor niet op praktijd gestoelde veronderstellingen, zeker als ze nog wat geaccentueerd zijn door de mening van sommige zéér franke forumleden: ze trekken bij momenten héél erg hard op niks.

Een gewone '5 met 18" (zoals er veel rondrijden) heeft veel meer een bootgevoel dat zo'n X5M, om maar iets te zeggen...
                              Kan ik alleen maar beamen... Ik had ook eerst het gedacht dat hij als een boot ging rijden... Na mijn testrit kan ik alleen maar het tegenovergestelde zeggen. Heeft een geweldige wegligging als je in je achterhoofd houdt dat het een wagen van +2 ton is. Een 5 reeks op standaardophanging is pas een boot. Zelfs onze E60 met sportophanging op 18" vindt ik totaal niet vast op de baan liggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                Zelfs onze E60 met sportophanging op 18" vind ik totaal niet vast op de baan liggen
                                Ik vind dat toch erg goed op de weg liggen, mag ook wel voor een redelijk hard geveerde auto.

Comment

• Zo'n X5 ///M moet volgens mij een fantastische wagen zijn, Met mijn X5 heb ik me destijds rotgeamuseerd en dat ding lang bangelijk goed op de weg!

ringbuggy!!!

off road

on road

2014 Bmw 118d Estorill //M
                                  2000 Bmw 320d
                                  2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                  2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                  https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                  Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                  http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                  Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Waar is den tijd...!

Comment

• + YouTube Video

Een van de lekkerste M5's van Nederland!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
                                        Zo'n X5 ///M moet volgens mij een fantastische wagen zijn, Met mijn X5 heb ik me destijds rotgeamuseerd en dat ding lang bangelijk goed op de weg!

ringbuggy!!!

off road

on road

Wat een belachelijk dikke kist was dat eigenlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                          Wat een belachelijk dikke kist was dat eigenlijk
                                          Ik had die nooit mogen wegdoen
                                          2014 Bmw 118d Estorill //M
                                          2000 Bmw 320d
                                          2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                          2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                          https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                          Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                          http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                          Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Working...
                                          X