Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op al die video's klinkt het inderdaad verschrikkelijk ... 'k heb de indruk dat die aftermarket uitlaten het nog verergeren. In realiteit valt dat goed mee, knap, kernig en zeer sportief geluid (past niet zo goed bij een SUV maar is zeker niet lelijk).
Kan me niet voorstellen dat je daar aan verslaafd geraakt, en als je dan zo'n kar hebt (wat op zich ook wel wat underwhelming is gezien het hoge boot-gehalte van die karren), is dat toch wel een ferme domper, me dunkt.
Lang leve de wailing banshee van de 6-in-line en zoals je zegt zo'n rijke bassige maar hoogtoerige V8 rumble!
Die V10's doen mij ook bitter weinig eigenlijk.
Hadden ze die M8 maar gemaakt hé, dat had ook nog eens wat geweest...V12'je met 550pk...
Neem dit niet verkeerd op, maar heb je überhaupt al 'es met een X5M of met een X5 met de gehele (optionele) ophangingswinkel gereden?
Da's zo typisch voor niet op praktijd gestoelde veronderstellingen, zeker als ze nog wat geaccentueerd zijn door de mening van sommige zéér franke forumleden: ze trekken bij momenten héél erg hard op niks.
Een gewone '5 met 18" (zoals er veel rondrijden) heeft veel meer een bootgevoel dat zo'n X5M, om maar iets te zeggen...
Voor de rest: ik vind ook dat een S62 of een AMG 6.2 knapper klinkt, don't be mistaken. Idem voor de V10 -> die klinkt ook vreemd, bij momenten zo gigantisch zalig dat je bijna uit je vel springt (zo mooi), maar vaak ook gewoon pissig.
Kan me niet voorstellen dat je daar aan verslaafd geraakt, en als je dan zo'n kar hebt (wat op zich ook wel wat underwhelming is gezien het hoge boot-gehalte van die karren), is dat toch wel een ferme domper, me dunkt.
Lang leve de wailing banshee van de 6-in-line en zoals je zegt zo'n rijke bassige maar hoogtoerige V8 rumble!
Die V10's doen mij ook bitter weinig eigenlijk.
Hadden ze die M8 maar gemaakt hé, dat had ook nog eens wat geweest...V12'je met 550pk...
Daar was jammer genoeg geen markt voor op dat moment
Ik bedoel daar niet mee dat zo'n X5M of X6M qua wegligging brol is want dat zal ongetwijfeld dik in orde zijn, gewoon dat dit mij niets doet, en het ziet er giganisch en totaal niet sportief uit (da's dan mijn idee ervan). Prestatiegewijs zal dat zeker in orde zijn maar ik kan mij niet voorstellen dat de beleving zo leuk en direct zal zijn als in mijn 26 jaar oude kar, waar je nog echt in de driver's seat zit, of een E39 M5, E36 M3 om maar iets te zeggen. Ergens versta ik de bestaansreden van zo'n gigantische bakken niet volledig. Ook al heeft dat beestige prestaties en wegligging, ik vind dat nog weinig met sportwagens te maken hebben.
Misschien ben ik mis hé want ik heb inderdaad geen basis van vergelijking, maar als ik zo'n bak zie staan, klopt mijn hart echt niet sneller.
Dat zo'n X6/X5 M hemels rijdt, daar twijfel ik geen seconde over. Enkel bevalt het concept mij niet. Ik ben sowieso al geen SUV-lover. Als het dan toch een SUV moet zijn, dan zou ik in zo'n BMW eerder de 3.0 biturbodiesel kiezen.
Net zoals bij Stoffie, gaat ook bij mij het hart niet sneller kloppen van deze M op hoge poten.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
En het grappige is ... ik ben juist helemaal fan de X5 4.6is, 4.8is, X5M, X6M, Cayenne Turbo, ... Veel plaats en heerlijk snel. We hebben thuis een performante X5 gehad en ik reed daar doodgraag mee. Wat een fantastische auto!
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Neem dit niet verkeerd op, maar heb je überhaupt al 'es met een X5M of met een X5 met de gehele (optionele) ophangingswinkel gereden?
Da's zo typisch voor niet op praktijd gestoelde veronderstellingen, zeker als ze nog wat geaccentueerd zijn door de mening van sommige zéér franke forumleden: ze trekken bij momenten héél erg hard op niks.
Een gewone '5 met 18" (zoals er veel rondrijden) heeft veel meer een bootgevoel dat zo'n X5M, om maar iets te zeggen...
Kan ik alleen maar beamen... Ik had ook eerst het gedacht dat hij als een boot ging rijden... Na mijn testrit kan ik alleen maar het tegenovergestelde zeggen. Heeft een geweldige wegligging als je in je achterhoofd houdt dat het een wagen van +2 ton is. Een 5 reeks op standaardophanging is pas een boot. Zelfs onze E60 met sportophanging op 18" vindt ik totaal niet vast op de baan liggen
Zo'n X5 ///M moet volgens mij een fantastische wagen zijn, Met mijn X5 heb ik me destijds rotgeamuseerd en dat ding lang bangelijk goed op de weg!
ringbuggy!!!
off road
on road
2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.) https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... " Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje... http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld Rekening nummer:Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.) https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... " Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje... http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld Rekening nummer:Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Comment