Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik doel dan ook niet op 't feit dat dat normaal is of niet, maar gewoon dat ik 't knap vind.
Maar de uitlaten bij klassieke Ferrari's zijn quasi altijd knap, zoals ook -en vooral- die vier pijpjes bij de 250-varianten.
Ik doel dan ook niet op 't feit dat dat normaal is of niet, maar gewoon dat ik 't knap vind.
Maar de uitlaten bij klassieke Ferrari's zijn quasi altijd knap, zoals ook -en vooral- die vier pijpjes bij de 250-varianten.
niet alleen bij klassieke Ferrari's hoor
bji veel klassiekers is dat een feit, vooral pre-war's en zeker als ze special coachbuild zijn
een 275 heeft normaal ook de vier pijpjes zoals je zegt, deze staat heel lekker met de sidepipes, zijn zo'n schitterende wagens om te rijden, wil wel dolgraag met deze eens rijden gewoon voort geluid
Classic Ferrari, verlaten bergpas met wat sneeuw langs de kanten, V12 die tussen de bergwanden weerkaatst,...
Van PH geplukt
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Verscheidene albums. Ga eens naar http://www.swisscarsightings.com daar doorklikken naar 'Events & In depth' en dan 'Events' kiezen. Daar kan je per jaar zoeken naar een bepaald event, en er staat nog een heel stuk meer tussen dan louter Ferrari-gerelateerde zaken. Ook Villa d'Este, Tre Laghi, Coppa San Remo, Mille Miglia...
Een 275 GTB is thans ook zalig, iets minder knap.
Maar heeft wel zijn charmes, ik heb ook de indruk dat het meer een GT is dan de 250 ?
de 275 is dan ook een pure GT wagen waar ze mee geraced hebben in de GT klasse éh
en voor de 250 ga je toch wat duidelijk moeten zijn
daar zijn er zo veel modellen van
sommigen zijn pure GT's die ook konden racen, sommigen zijn pure racewagen waar je ook mee kon gaan GT rijden
en sommigen zijn meer "gewone" wagens die als GT's gebruikt werden
Comment