Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Uitlaatpositionering

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten

Uitlaatpositionering
      toch normaal

bij een racewagen
      en hij staat toch al in de paddock van Goodwood dus daar gaat ie geen klachten krijgen van geluidsoverlast

Comment

• Ik doel dan ook niet op 't feit dat dat normaal is of niet, maar gewoon dat ik 't knap vind.
        Maar de uitlaten bij klassieke Ferrari's zijn quasi altijd knap, zoals ook -en vooral- die vier pijpjes bij de 250-varianten.

Comment

• Inderdaad van de week nog aan gedacht hoe mooi die uitlaten zijn en hoe mooi ze gepositioneerd staan.
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

Ik doel dan ook niet op 't feit dat dat normaal is of niet, maar gewoon dat ik 't knap vind.
            Maar de uitlaten bij klassieke Ferrari's zijn quasi altijd knap, zoals ook -en vooral- die vier pijpjes bij de 250-varianten.
            niet alleen bij klassieke Ferrari's hoor
            bji veel klassiekers is dat een feit, vooral pre-war's en zeker als ze special coachbuild zijn

een 275 heeft normaal ook de vier pijpjes zoals je zegt, deze staat heel lekker met de sidepipes, zijn zo'n schitterende wagens om te rijden, wil wel dolgraag met deze eens rijden gewoon voort geluid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
              Dit lijkt me ook geen straf

Classic Ferrari, verlaten bergpas met wat sneeuw langs de kanten, V12 die tussen de bergwanden weerkaatst,...
              Van PH geplukt
              ----------------------------------------------------------------------------------
              2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
              2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
              Pictures here: BMW 7 Series
              1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
              Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
              It's like being in command of the Battlestar Galactica:
              It might need half a starsystem to turn around,
              but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
              Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Eeuwige favoriet, dat staat vast.

Comment

• Een 275 GTB is thans ook zalig, iets minder knap.
                  Maar heeft wel zijn charmes, ik heb ook de indruk dat het meer een GT is dan de 250 ?
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

• Some of you Fchatters inspired me to buy a slide scanner. After much ado I finally got it working correctly! Here are just two from my collection!...

Ongelooflijk topic om uit te pluizen, en erg leerrijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                      Van PH geplukt
                      Damn, busted

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=89883

Ongelooflijk topic om uit te pluizen, en erg leerrijk.
                        En vooral heerlijk fotomateriaal

Comment

• Comment

• Doe mij de 250 MM maar!

Comment

• Comment

• Dit zou een Tour de France moeten zijn?

Comment

• Fuuuuck, link mij eens naar dat album op die site.
                                  Heb geen zin om te zoeken.

Comment

• Nevermind, heb het reeds gevonden.

Comment

• Verscheidene albums. Ga eens naar http://www.swisscarsightings.com daar doorklikken naar 'Events & In depth' en dan 'Events' kiezen. Daar kan je per jaar zoeken naar een bepaald event, en er staat nog een heel stuk meer tussen dan louter Ferrari-gerelateerde zaken. Ook Villa d'Este, Tre Laghi, Coppa San Remo, Mille Miglia...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                        Een 275 GTB is thans ook zalig, iets minder knap.
                                        Maar heeft wel zijn charmes, ik heb ook de indruk dat het meer een GT is dan de 250 ?
                                        de 275 is dan ook een pure GT wagen waar ze mee geraced hebben in de GT klasse éh

en voor de 250 ga je toch wat duidelijk moeten zijn
                                        daar zijn er zo veel modellen van
                                        sommigen zijn pure GT's die ook konden racen, sommigen zijn pure racewagen waar je ook mee kon gaan GT rijden
                                        en sommigen zijn meer "gewone" wagens die als GT's gebruikt werden

Comment

Working...