Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BUGATTI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenIn zo'n saai zwart interieur met opvallend alu-middenconsole heb je toch niet 't gevoel in de duurste wagen ter wereld te zitten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Deze ook van een firma
fak maat wat een afschrijvingen moeten dat zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenAfschrijving op 4 jaar voor een bedrag van 2.000.000 euro---->500.000 euro per jaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk heb men wagen hier op 1 jaar afgeschreven, maar met een veyron gaat dat toch niet pakken vrees ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenAls tweedehands dan? Of moet je professioneel 100.000km doen op een jaar?
Maar hier steekt het allemaal nog niet zo nauw, bv. boetes enzo brengen we gewoon in als kost. Geen haan die daar naar kraait.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk koop enkel tweedehands indd.
Maar hier steekt het allemaal nog niet zo nauw, bv. boetes enzo brengen we gewoon in als kost. Geen haan die daar naar kraait.
Deze week trouwens in het nieuws dat mensen met een Luxemburgse nummerplaat ongestraft wegkomen met snelheidsovertredingen. Luxemburg geeft de namen niet meer door of volgt niet meer op welke naam gekoppeld is aan welke nummerplaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenMe like!
Deze week trouwens in het nieuws dat mensen met een Luxemburgse nummerplaat ongestraft wegkomen met snelheidsovertredingen. Luxemburg geeft de namen niet meer door of volgt niet meer op welke naam gekoppeld is aan welke nummerplaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenDat zou me verbazen. Mensen zouden dan gewoon at random Luxemburgse nummerplaten kunnen maken.
En papieren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEn papieren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenDat zou me verbazen. Mensen zouden dan gewoon at random Luxemburgse nummerplaten kunnen maken.
Comment
Comment