Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BOOOOOORINGGGGGG!!!

Gewoon een elferke met wat meer sper ende koppelinferentieel. Gelukkig dat ze hem links hebben gezet anders had hij gewoon niet genoeg opgevallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

*smelt*

black on black
      geen pccb
      monegaskische plaat

aargh
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Je vergeet het oog in de bumper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
          BOOOOOORINGGGGGG!!!

Gewoon een elferke met wat meer sper ende koppelinferentieel. Gelukkig dat ze hem links hebben gezet anders had hij gewoon niet genoeg opgevallen.
          "Gewoon een elferke" die uwe jap er op menig circuit wel uitrijdt Maar toch is uw kar nice ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
            "Gewoon een elferke" die uwe jap er op menig circuit wel uitrijdt
            Beloven.

Comment

Beloven.
              Haha Ale, ik denk toch dat de GT3 meer circuit potentieel heeft dan de GT-R, of misschien stel ik mij wat te sceptisch op .. Bestaat er geen filmpje van een GT-R en GT3 in duel?

Comment

Haha Ale, ik denk toch dat de GT3 meer circuit potentieel heeft dan de GT-R, of misschien stel ik mij wat te sceptisch op .. Bestaat er geen filmpje van een GT-R en GT3 in duel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

What's up?

Ik bedoel het nu in het algemeen hé, circuit beleving en alles inbegrepen

Comment

Zoek ... om maar een voorbeeld te geven ... eens de officiële tijden op van de GT3RS MKII en de GT-R op de Nurburgring

Comment

• Een GT-R zal ongetwijfeld sneller zijn. Maar het ding breekt je nek, vraag maar aan J. Clarkson.

Dus wat heb je eraan als je sneller bent, maar ze je nadien moeten afvoeren in een ambulance

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                        Een GT-R zal ongetwijfeld sneller zijn. Maar het ding breekt je nek, vraag maar aan J. Clarkson.

Dus wat heb je eraan als je sneller bent, maar ze je nadien moeten afvoeren in een ambulance
                        Want Top Gear is een serieus programma.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Der komt genen auto af

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                          Tijdje terug tijdens de RMA-trackdays

Comment

BOOOOOORINGGGGGG!!!

Tja, opvallen is wat telt voor jou hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                              Tja, opvallen is wat telt voor jou hé.
                              Neenee Tuur. Elferkes vernederen is wat voor mij telt

Comment

't Is een even cliché argument als diegene die jij bovenhaalt, maar ik zou graag 'ns zien welke de snelste is als je 't over 10 ronden Spa of 3 ronden Nordschleife hebt, ipv. eentje aan 100%

Comment

Afspraak op circuit in 2010 ! Ik zal met een standaard (= no tuning) Porsche komen, en jij ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    't Is een even cliché argument als diegene die jij bovenhaalt, maar ik zou graag 'ns zien welke de snelste is als je 't over 10 ronden Spa of 3 ronden Nordschleife hebt, ipv. eentje aan 100%
                                    Dat is dus ook wat ik bedoel

Stock GT3 tegen stock GT-R zonder akrapovic en launch control etc .. Ik denk toch wel een serieus duel
                                    Last edited by ; 15/12/2009, 09:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                      Afspraak op circuit in 2010 ! Ik zal met een standaard (= no tuning) Porsche komen, en jij ?
                                      Ik kan er ook niet aan doen dat jij alleen maar een no tuning standaard Porsche hebt he?

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      Ik denk dat er al genoeg bewijzen zijn dat de GT-R sneller is. Ik weet dat dit pijn doet.
                                      Get over it.

Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
                                      Dat is dus ook wat ik bedoel

Stock GT3 tegen stock GT-R zonder akrapovic en launch control etc .. Ik denk toch wel een serieus duel
                                      Tuurlijk, alles stock. Zoals ik reeds zei:
                                      Zoek ... om maar een voorbeeld te geven ... eens de officiële tijden op van de GT3RS MKII en de GT-R op de Nurburgring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                        klinkt verschrikkelijk sterk als een prof, ge zijt toch een prof he?
                                        Ja, inclusief staaldraadbrilletje, dwars over m'n kletskop gekamd haar, en een houten regel om op je vingers te kloppen.

Comment

• Als je tijden vergelijkt zouden we moeten gaan kijken naar verschillende tracks, bij voorkeur door dezelfde rijder(s) en niet de tijden op de Nordschleife. Hier zijn de bedrijven zelf mee gemoeid en het is al genoeg discussie over hoe de wagens (en met wie) ze aan de start komen.

Zal eens wat rondneuzen, hier alvast een voorbeeld. Met als winnaar een Lambo

Autozeitung test track, Germany

Add laptime for Autozeitung test trackLap Times (485)

Quick Filters: RWD cars FWD cars AWD cars Exclude "wet laps" PosMake / ModelTimeYearPower (hp) / Weight (kg)Driven by1.Lamborghini Gallardo Superleggera1:33.6´07530 / 1520Autozeitung2.Porsche 997 GT3 RS1:35.0´06415 / 1375Autozeitung3.Lamborghini Gallardo1:35.6´03500 / 1613Autozeitung4.Nissan GT-R1:36.5´08479 / 1740Autozeitung5.Porsche 997 GT3 (facelift)1:36.84´09435 / 1376Autozeitung6.Porsche 997 Turbo facelift1:36.9´09500 / 1570Autozeitung7.Porsche 997 GT21:37.0´07530 / 1440Autozeitung8.Lamborghini Murcielago LP6401:37.1´06640 / 1805Autozeitung9.Audi R8 V10 5.2 FSI1:37.5´09525 / 1620Autozeitung10.Porsche 997 Turbo Cabriolet1:38.0´07480 / 1655Autozeitung11.Porsche 997 Turbo1:38.1´06480 / 1585Autozeitung12.Ferrari F4301:38.1´05489 / 1450Autozeitung13.Porsche 996 Turbo S1:38.5´04450 / 1540Autozeitung14.BMW M3 Sedan (E90)1:38.7´07420 / 1646Autozeitung15.Porsche Panamera Turbo1:38.7´09500 / 1870Autozeitung16.Ferrari 575 Maranello1:38.8´02515 / 1760Autozeitung17.Lamborghini Gallardo Spyder1:39.0´06520 / 1748Autozeitung18.Porsche 997 Carrera S (2008 facelift)1:39.1´08385 / 1425Autozeitung19.Chevrolet Corvette Z061:39.4´05513 / 1437.3Autozeitung20.Mercedes SL 55 AMG1:39.6´06517 / 1960autozeitung21.Porsche 997 Carrera S1:39.8´04355 / 1420Autozeitung22.Audi R81:39.8´06420 / 1560Autozeitung23.Porsche 997 Targa 4S (facelift)1:39.8´08385 / 1570Autozeitung24.Dodge Viper SRT-101:39.9´05506 / 1600Autozeitung25.BMW M61:40.0´05507 / 1710Autozeitung26.Mercedes C 63 AMG1:40.0´07457 / 1772Autozeitung27.BMW M3 (E92)1:40.1´07420 / 1619Autozeitung28.Aston Martin V12 Vantage1:40.2´09517 / 1680Autozeitung29.Mercedes SLK 55 AMG Black Series
                                          Last edited by Jokke_vlo; 15/12/2009, 11:29.

Comment

Working...
                                          X