Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk BerichtenWaar kom ik ergens te weten welke optie's etc mijn oude G-klasse heeft/had?
Ik heb het al een paar keer zien staan in enkele openingsposten.
Comment
-
deze, maar voor een w460 ging het toch al niet meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk BerichtenWaar kom ik ergens te weten welke optie's etc mijn oude G-klasse heeft/had?
Ik heb het al een paar keer zien staan in enkele openingsposten.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk BerichtenOk thanks
Edit: Miljaar, lukt niet op Windows 7, dus zal je tot morgen moeten wachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenStuur mij een PM met je chassisnummer en je hebt het over 10 min
Edit: Miljaar, lukt niet op Windows 7, dus zal je tot morgen moeten wachten
Kzal je sebiet even PM'en
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichtenhttp://www.2dehands.be/autos/autos/m...-benz&start=21
Scheelt niks aan
Nee, maar de luchtvering is wel rapen-gaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenis een ML280 of 320 CDI een goede koop 2de hands ?
wreet blijkbaar minder banden en remmen als de 1 gen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenis een ML280 of 320 CDI een goede koop 2de hands ?'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
-
Vandaag mee geweest met mijn maat zijn W203 C200 CDI naar Apec voor een chiptuning.
Zijn vriendin haar stiefvader was er ook bij met een 535d. De Benz haalde maar 107pk standaard op de bank, terwijl dit 115pk zou moeten zijn.
De 535d haalde 280, wat al een stuk beter is als hij standaard 286 heeft...
Er scheelt dus iets met de Benz, curve zag er ook niet mooi vloeiend uit, er zaten wat dipjes in. Gechipt haalde hij ook maar 117pk, wat maar 11pk meer is. De 535d haalde daarentegen 337pk
De gasten daar zeiden dat het de luchtmassameter zou kunnen zijn, dat dat meer gebeurt dat die vermogen wegnemen indien versleten.
Daarstraks dus nog die LMM kunnen laten vervangen bij Mercedes. Maar geeft geen enkel verschil, het moet dus iets anders zijn.
Met de auto is altijd heeeeel rustig gereden geweest. Is altijd van zijn vader geweest, en hij rijdt er nu zelf ook veel te rustig mee. Zou het kunnen dat de katalysator verstopt zit? Ik heb al zo'n voorval gelezen op internet bij die CDI's... Op de bank, wanneer hij eens op zijn doos kreeg, kwamen er in ieder geval mooie rookpluimen uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenVandaag mee geweest met mijn maat zijn W203 C200 CDI naar Apec voor een chiptuning.
Zijn vriendin haar stiefvader was er ook bij met een 535d. De Benz haalde maar 107pk standaard op de bank, terwijl dit 115pk zou moeten zijn.
De 535d haalde 280, wat al een stuk beter is als hij standaard 286 heeft...
Er scheelt dus iets met de Benz, curve zag er ook niet mooi vloeiend uit, er zaten wat dipjes in. Gechipt haalde hij ook maar 117pk, wat maar 11pk meer is. De 535d haalde daarentegen 337pk
De gasten daar zeiden dat het de luchtmassameter zou kunnen zijn, dat dat meer gebeurt dat die vermogen wegnemen indien versleten.
Daarstraks dus nog die LMM kunnen laten vervangen bij Mercedes. Maar geeft geen enkel verschil, het moet dus iets anders zijn.
Met de auto is altijd heeeeel rustig gereden geweest. Is altijd van zijn vader geweest, en hij rijdt er nu zelf ook veel te rustig mee. Zou het kunnen dat de katalysator verstopt zit? Ik heb al zo'n voorval gelezen op internet bij die CDI's... Op de bank, wanneer hij eens op zijn doos kreeg, kwamen er in ieder geval mooie rookpluimen uit
Comment
Comment