Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Waar kom ik ergens te weten welke optie's etc mijn oude G-klasse heeft/had?

Ik heb het al een paar keer zien staan in enkele openingsposten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk Berichten
        Waar kom ik ergens te weten welke optie's etc mijn oude G-klasse heeft/had?

Vroeger was er een Russische site waar je je chassis-nummer kon ingeven maar ik denk dat die niet meer bestaat?

Comment

• deze, maar voor een w460 ging het toch al niet meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            http://www.mbclub.ru/no_vin.html?alias=vin

deze, maar voor een w460 ging het toch al niet meer
            Dus ik kan het nergens meer te weten komen?

Comment

Waar kom ik ergens te weten welke optie's etc mijn oude G-klasse heeft/had?

Bij de dealer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Bij de dealer.
                Ok thanks

Comment

Ok thanks
                  Stuur mij een PM met je chassisnummer en je hebt het over 10 min

Edit: Miljaar, lukt niet op Windows 7, dus zal je tot morgen moeten wachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Stuur mij een PM met je chassisnummer en je hebt het over 10 min

Edit: Miljaar, lukt niet op Windows 7, dus zal je tot morgen moeten wachten
                    Morgen is meer dan snel genoeg

Kzal je sebiet even PM'en

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Scheelt niks aan

Nee, maar de luchtvering is wel rapen-gaar.

Comment

• is een ML280 of 320 CDI een goede koop 2de hands ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                          http://www.2dehands.be/autos/autos/m...-benz&start=21

Scheelt niks aan

Nee, maar de luchtvering is wel rapen-gaar.
                          Euhm, zou jij die niet sowieso op die hoogte leggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                            is een ML280 of 320 CDI een goede koop 2de hands ?
                            zus heeft na een zeldzaam goeie 1 gen 270 nu een 320 en is perfect tevreden, ze doet ongeveer een 65 k per jaar en auto is nu 3 - geloof ik - oud

wreet blijkbaar minder banden en remmen als de 1 gen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                              is een ML280 of 320 CDI een goede koop 2de hands ?
                              Mijn vader heeft nu al meer dan een jaar een ML 280 van bij NNC en dat is tot nu toe probleemloos.
                              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• wel niet de mooiste benz

taste...

Comment

• Dik

Comment

• Vandaag mee geweest met mijn maat zijn W203 C200 CDI naar Apec voor een chiptuning.
                                    Zijn vriendin haar stiefvader was er ook bij met een 535d. De Benz haalde maar 107pk standaard op de bank, terwijl dit 115pk zou moeten zijn.

De 535d haalde 280, wat al een stuk beter is als hij standaard 286 heeft...

Er scheelt dus iets met de Benz, curve zag er ook niet mooi vloeiend uit, er zaten wat dipjes in. Gechipt haalde hij ook maar 117pk, wat maar 11pk meer is. De 535d haalde daarentegen 337pk

De gasten daar zeiden dat het de luchtmassameter zou kunnen zijn, dat dat meer gebeurt dat die vermogen wegnemen indien versleten.

Daarstraks dus nog die LMM kunnen laten vervangen bij Mercedes. Maar geeft geen enkel verschil, het moet dus iets anders zijn.

Met de auto is altijd heeeeel rustig gereden geweest. Is altijd van zijn vader geweest, en hij rijdt er nu zelf ook veel te rustig mee. Zou het kunnen dat de katalysator verstopt zit? Ik heb al zo'n voorval gelezen op internet bij die CDI's... Op de bank, wanneer hij eens op zijn doos kreeg, kwamen er in ieder geval mooie rookpluimen uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                                      Vandaag mee geweest met mijn maat zijn W203 C200 CDI naar Apec voor een chiptuning.
                                      Zijn vriendin haar stiefvader was er ook bij met een 535d. De Benz haalde maar 107pk standaard op de bank, terwijl dit 115pk zou moeten zijn.

De 535d haalde 280, wat al een stuk beter is als hij standaard 286 heeft...

Er scheelt dus iets met de Benz, curve zag er ook niet mooi vloeiend uit, er zaten wat dipjes in. Gechipt haalde hij ook maar 117pk, wat maar 11pk meer is. De 535d haalde daarentegen 337pk

De gasten daar zeiden dat het de luchtmassameter zou kunnen zijn, dat dat meer gebeurt dat die vermogen wegnemen indien versleten.

Daarstraks dus nog die LMM kunnen laten vervangen bij Mercedes. Maar geeft geen enkel verschil, het moet dus iets anders zijn.

Met de auto is altijd heeeeel rustig gereden geweest. Is altijd van zijn vader geweest, en hij rijdt er nu zelf ook veel te rustig mee. Zou het kunnen dat de katalysator verstopt zit? Ik heb al zo'n voorval gelezen op internet bij die CDI's... Op de bank, wanneer hij eens op zijn doos kreeg, kwamen er in ieder geval mooie rookpluimen uit
                                      Merkt hij eigenlijk iets van het mindere vermogen tijdens het rijden?

Comment

• Rag die kist eens goed af.

Comment

Working...
                                        X