Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOpletten: Roest
Motorisch maakt het niet zoveel uit zolang je CDI neemt, en geen turbodiesel ofzo.Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk BerichtenZou geen 220 diesel nemen in ieder geval. Wij hadden er een uit '95 en veel miserie gehad met onze brandstofpomp. Bovendien gaat ie ook niet echt snel, maar dat wist je waarschijnlijk al.
En roest, daar opletten. Ook aan de assen bijvoorbeeld, niet enkel wat je ziet onderaan aan de zijkanten.
Heb er vandaag enkele bekeken. Eentje met redelijk wat kilometers die ook al wat roest vertoonde aan de wielkassen, ging wel voor weinig geld. Ook nog een zeer propere gezien met slechts 170 000km. Werd wel 5500 voor gevraagd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOpletten: Roest
Motorisch maakt het niet zoveel uit zolang je CDI neemt, en geen turbodiesel ofzo.
290 is toch ook een goeie motor of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenIk vind dat meevallen. Klein onderhoud was iets van een 220 euro dacht ik. Wel onderhoud om de 15k km.
Ik heb er ondertussen een dikke 50k km mee gereden (ondertussen 142k km op de teller) en buiten de EGR-klep en een sensortje aan het pedaal nog geen problemen mee gehad. Vorige week nog blanco gekeurd.
toen ik 23 was leek het erop, ik kan het niet meer bevesitigen dat het uurloon voor een s zelfs hoger lag dan dat van een 190
beetje wat nou in vw skoda audi garages wordt gedaan, maar dan in hetzlfde merk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenAltijd dealeronderhouden is al moeilijker, maar die eisen zijn minder erg dan ik dachtNet zoals de mijne, de bestuurdersdeur was al eens herspoten bij Mercedes, daar maakte ze geen probleem van, waren zelfs een beetje gegeneerd.. Ja mercedes, super service e
En je ik steek u aan voor ne 202Is het ook volledig waard, heb nu nog niet met een 201 gereden of weet er ook niet veel van, maar van wegligging, comfort, moderne snufjes, ... TOP!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendus toch probs alleszins
toen ik 23 was leek het erop, ik kan het niet meer bevesitigen dat het uurloon voor een s zelfs hoger lag dan dat van een 190
beetje wat nou in vw skoda audi garages wordt gedaan, maar dan in hetzlfde merk. Die auto zit bomvol electronica dus dat er eens een sensortje stuk gaat is te verwachten (koste iets van een 30 euro als ik mij goed herinner). Wat de EGR-klep betreft is dat ook ergens te verwachten aangezien de vorige eigenaar zeer weinig km maakte de laatste jaren (+/- 10.000) wat de levensduur van de klep niet bevordert.
Ik ben alleszins zeer tevreden van de wagen.
Uurloon is geen verschil tss de S en de ML.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen 201 heeft minderwaardige voorzetels
Geen interesse in een 202?
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten290TD is lawaaiierig en zuipt erop los
dus ja, 290TD is in mijn ogen zeker geen slechte diesel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengeen kracht, bergen koppel
geen vermogen, bergen koppel?
koppel is weldegelijk 1000% hetzelfde als kracht!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenOk bedankt, sowieso CDI nemen dus.
Heb er vandaag enkele bekeken. Eentje met redelijk wat kilometers die ook al wat roest vertoonde aan de wielkassen, ging wel voor weinig geld. Ook nog een zeer propere gezien met slechts 170 000km. Werd wel 5500 voor gevraagd.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtendat zuipen is zoals alle ouwe diesels. dat lawaai is zoals elke diesel tout court.
dus ja, 290TD is in mijn ogen zeker geen slechte diesel.
Laat staan gereden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenCDI is sowieso '99 en later. Misschien dat de eerste al eind 98 gekentekend zijn.
En het dus de moeite is om iets meer te betalen voor een kar die altijd dealeronderhouden is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenHoe is een W/S202 220 CDI of 250 TD? Niet te vertrouwen zeker?
Ik zou dan toch echt voor een 203 200/220cdi gaan anders doe je een grote stap terug.
Comment
Comment