Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenIk denk inderdaad ook dat het geen originele zijn.
Inderdaad, zeker op een zilvere zijn die oranje pinkers het mooist.
Dus je kon vooraan kiezen tussen oranje of witte pinkers denk je?
Zowel pre-facelift als facelift hadden altijd standaard oranje pinkers voor- en achteraan. Op de prefacelift zijn witte pinkers (als ik 't me goed herinner) niet in optie verkrijgbaar geweest maar wel als accessoire. Bij de facelift kon je ze wel in optie krijgen, en dan rondom (allemaal samen, dus: vooraan, achteraan en zijdelings). Op bepaalde 'speciale reeksen' zaten ze standaard. Op de E38 kon je ook een "M Sport Pack" krijgen (18" gesmede velgen, volledig gespoten bumpers, sport- of optioneel contourzetels, zwarte interieurhemel, standaard stof/leder als 'k me niet vergis, standaard ook antraciet hout dan), en ik dacht dat ze daarop ook standaard waren. Je vindt ook wel modellen met volledig gespoten bumpers en de 18" gesmede velgen met oranje pinkers, maar da's perfect mogelijk want al die opties (muv de sportzetels) waren ook apart verkrijgbaar.
Zo was 't ongeveer. ('k som het van buiten op, dus 'k kan me wel ergens vergissen)
Comment
-
Ok, bedankt voor de uitleg!
Deze week de pinkers er eens uitgenomen en volgens mij zijn deze inderdaad vervangen geweest, gelukkig hebben de grijze die er inzitten ook een BMW kenteken en de eigenaar heeft liever grijze dus laten we het zo.
Alhoewel die ketel wel rondom grijze pinkers heeft, het kan dus ook direct nageplaatst geweest zijn door de dealer? Als accessoire dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenBuiten de streep....
Boh,vind ik eigenlijk niet mis,maar da's ieders smaak natuurlijk..,eerlijk mocht ik een LM blauwe of een rode hebben,zou ik het ook overwegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOp de E38 kon je ook een "M Sport Pack" krijgen (18" gesmede velgen, volledig gespoten bumpers, sport- of optioneel contourzetels, zwarte interieurhemel, standaard stof/leder als 'k me niet vergis, standaard ook antraciet hout dan)
Last edited by BMWMB; 12/01/2013, 14:19.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
-
Stond daarjuist bij de dealer (bmw) en er waren 3 mensen voor mij met 1 zelfde probleem, ze kregen hun ramen niet meer omhoog Komt dit euvel zoveel voor? Of is t toeval? Was wel lachen alle 3 een zuur bakkes en grote teut tegen de receptieToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
-
morgen voor de eerste keer eens een/men BMW sdrive ontdekken in de sneeuw en dit met zomerbanden uiteraardKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenStond daarjuist bij de dealer (bmw) en er waren 3 mensen voor mij met 1 zelfde probleem, ze kregen hun ramen niet meer omhoog Komt dit euvel zoveel voor? Of is t toeval? Was wel lachen alle 3 een zuur bakkes en grote teut tegen de receptie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenVraag nummer 1: waarom zou je met dit weer je ramen naar beneden doen? Ik zie maar een reden en dat is voor een ticketje te nemen aan een slagboom op de parking. Maar zij deden waarschijnlijk hun ramen naar beneden om ze ijsvrij te maken? Tja...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenVraag nummer 1: waarom zou je met dit weer je ramen naar beneden doen? Ik zie maar een reden en dat is voor een ticketje te nemen aan een slagboom op de parking. Maar zij deden waarschijnlijk hun ramen naar beneden om ze ijsvrij te maken? Tja...Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenWeet t ook niet, maar 1 ervan zei dat de ruit vanzelf (eigen wil) naar beneden was gegaan
Wat een grapjas .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk BerichtenWat een grapjas .Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Comment
Comment