Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
    Fuck das lelijk. Mooie exterieurkleur nochtans voor zo'n (996 Turbo?) cabrio, meer pics?
    Het kan nog erger!

Comment

• WTF

Comment

• Knappe kleuren combinatie!

Comment

• Is dat oranje? of rood door de bewerking ?
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
            Is dat oranje? of rood door de bewerking ?
            Rood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
              Sorry lag in mijn bed en had via iphone een poging tot antwoord geformuleerd
              Tweedehands is het no go voor velen ! Je denkt ook na over de "rijkosten" hé. De meesten die daar geen probleem mee hebben, kopen een nieuwe, geloof me.

Dus daar sta je dan met je keramische remmen..... je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen, die met het geld kunnen gooien. Maar die kopen wel niet tweedehands......
              Persoonlijk: ik zou het nemen als ze er 4000 euro "vanaf" doen tov de gewone remmen.
              Dat hoeft toch geen dealbreker te zijn? Je rijdt gewoon met die PCCB's tot ze versleten zijn, en je vervangt de schijf door stalen schijven.

Comment

• Dit is vet, mits zwarte velgen! 'k vind gekleurde velgen echt niet mooi..

of uiteraard oranje:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                  Pccb is voor mij een waardedaler , ik moet het niet hebben. Dan koop je dat nieuw voor veel geld en in de doorverkoop is het een echte struikelblok. Ik ondervind dat nu.

Als tracker denk je 2x na met zoiets. Vooreerst kosten de remblokken waanzinnig veel geld ! en ALS je eens wat voor hebt?

Een tweedehandskoper, gaat meestal toch, altijd wat kijken naar wat hij krijgt voor zijn geld en als je dan keramische remmen tegenkomt is dat een no go !

Vraag maar na bij de verkopers...
                  Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  een wat?

Koop het dan 2de hands hé. Op een 2nd hand GT3, dan betaal je er (volgens jouw redenering) niks voor maar heb je 't wel.
                  Hier net dezelfde bemerking gemaakt, PCCB komt er niet in, de schijven kosten 3k 't stuk, ga maar eens voor 4 nieuwe + blokken
                  My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                    Dat hoeft toch geen dealbreker te zijn? Je rijdt gewoon met die PCCB's tot ze versleten zijn, en je vervangt de schijf door stalen schijven.
                    Kan dit wel?
                    My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                      Vertel ons iets wat we nog niet wisten Loe!
                      Geef toe dat ge stiekem toch blij zijt dat hij naar't buitenland is gegaan. Anders had ge wel is de kans die ooit tegen te komen aan de lichten en vierkant afgedroogd te worden door uw eigen ex-creatie

(Ben nu wel is benieuwd wat het resultaat zou zijn van een sprintje tot 300km/h tussen Godzilla en ex-RUF )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten
                        Geef toe dat ge stiekem toch blij zijt dat hij naar't buitenland is gegaan. Anders had ge wel is de kans die ooit tegen te komen aan de lichten en vierkant afgedroogd te worden door uw eigen ex-creatie

(Ben nu wel is benieuwd wat het resultaat zou zijn van een sprintje tot 300km/h tussen Godzilla en ex-RUF )
                        Neen, ik had eigenlijk liever gehad dat ie in het binnenland was gebleven. Ik vind het altijd leuk een ex-auto te zien rijden. Met uitzondering van de LP640 Roadster ... die hoop ik nooit meer tegen te komen ... ocharme het dutske

Mbt dat sprintje, die Performance test zal er nog wel komen
                        Van 0-200 was Modzilla al sneller dan de RUF. Maar van 200-300 had de RUF hem zwaar de vernieling ingereden. De acceleratie boven de 200 was gewoon belachelijk. En weten dat ie boven de 300 gewoon op hetzelfde tempo bleef doorsleuren (tot 351km/u chrono).

Comment

Dit is vet, mits zwarte velgen! 'k vind gekleurde velgen echt niet mooi..

of uiteraard oranje:
                          Wel Alexx ik deel je mening voor de volle 100%. Een "standaard" oranje is perfect. De zwarte met de oranje decals en velgen daar moeten idd zwarte velgen op, dan is hij 'af' !

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                              Wel een belangrijke opmerking : allemaal bij droge omstandigheden, bij nat weer tracken doet de slijtage van de blokken met factor 10 stijgen denk ik.
                              Waarom is dit?
                              Ik zou denken dat je bij nat weer minder slijtage hebt omdat het tempo iets lager ligt maar heeft water dan nog een extra invloed op de remmen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                De perfecte 997.1 GT3 RS voor mij ziet er trouwens zo uit:

Ik ben met dom.

Comment

• Fack ja! Kwam deze net tegen:

x10

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                                    Kan dit wel?
                                    Perfect mogelijk, als ik me niet vergis heeft Alcon schijven in de correcte diameter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                      Neen, ik had eigenlijk liever gehad dat ie in het binnenland was gebleven. Ik vind het altijd leuk een ex-auto te zien rijden. Met uitzondering van de LP640 Roadster ... die hoop ik nooit meer tegen te komen ... ocharme het dutske

Mbt dat sprintje, die Performance test zal er nog wel komen
                                      Van 0-200 was Modzilla al sneller dan de RUF. Maar van 200-300 had de RUF hem zwaar de vernieling ingereden. De acceleratie boven de 200 was gewoon belachelijk. En weten dat ie boven de 300 gewoon op hetzelfde tempo bleef doorsleuren (tot 351km/u chrono).
                                      That's the power of POWER! Hebt ge daar toevallig geen filmke van ofzo?

(Ik hoop dat ik LP640 Roadster thans toch nog is tegenkom ooit...)

Comment

Fack ja! Kwam deze net tegen:

x10
                                        Mjam!!!!! Prachtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                          Perfect mogelijk, als ik me niet vergis heeft Alcon schijven in de correcte diameter.
                                          Ik (en gij) ken iemand die die conversie gedaan heeft en ik geloof dat het idd Alcon schijven zijn die erop steken. Voordeel is dat je dan net als op de mk2 met 380mm schijven zit. De standaard stalen op de mk1 zijn 350mm. Nuja, ik denk niet dat die 350mm stalen ontoereikend zijn. Oja, en een schijfje van Alcon kost wel een pak meer dan een Cup schijf (die goedkoper is dan OEM). En dan spreken we niet over 20euro meerprijs.

Comment

Working...
                                          X