Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk denk dat ik de mijnen RS in deze config zou nemen. Héérlijk1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenVoor mij mag 'ie met zwarte (mk1) striping, zwarte velgen en als het even kan nog een setje carbon mk1 spiegels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenFf aangepast.1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDat is Speedy_Me hier op 't forum zeker?
Deze is verkocht en hij heeft een opvolger, iemand een idee welke? Want hij is niet meer actief op 't forum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMij zou 't gaan om (1) een lelijke kleur (naar mijn smaak) weg en (2) wat extra bescherming tegen track-vuil en -beschadiging. Onderhoud kan me worst wezen, ik rijd meestal toch in de wasbox of -straat met m'n vehikels.
Gaat ge dan ook plastiek over uw zetels trekken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenUw punt 2 snap ik ni.
Gaat ge dan ook plastiek over uw zetels trekken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenDeze is gespot voor zijn bedrijf... http://www.autogespot.com/nl/viewima...051120102000141991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn een schapevelleke over 't alcantara van 't stuur!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenda is VET!
VET, dat zijn twee plushen beerkes aan de binnenspiegel -> nauwkeurige meting van G-krachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
VET, dat zijn twee plushen beerkes aan de binnenspiegel -> nauwkeurige meting van G-krachten
(ervaringsdeskundige )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDit zou mijn keuze zijn bij de MKII:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenVind ik ook zeer geslaagd:
Eigenlijk is hij in eender welke kleur enorm vet, zolang er maar zwarte velgen en decals op staan.
Comment
Comment