Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De meerderheid van de lezer van dit topic hebben nooit een Porsche gehad, de meeste niet mee gereden en een groot aantal zelf niet in gezeten
En toch spreken ze ervan zoals ze alles van weten
BTW:
Oorspronkelijk geplaatst door infected by porscheBekijk Berichten
dat gele "ding" is mooi dit niet
Dat gele ding is efficient en snel ... maar mooi zeker niet, meer een gedrog vol met spoilers en vleugeltjes, die nodig zijn voor de efficientie maar overbodig voor de design
De meerderheid van de lezer van dit topic hebben nooit een Porsche gehad, de meeste niet mee gereden en een groot aantal zelf niet in gezeten
BTW:
Dat gele ding is efficient en snel ... maar mooi zeker niet, meer een gedrog vol met spoilers en vleugeltjes, die nodig zijn voor de efficientie maar overbodig voor de design
Voila! Je kunt immers maar een Porsche mooi vinden als je er ene gehad hebt, mee gereden hebt of eens in ene gezeten hebt.
Een Alfa 8C vind ik dan ook een gedrocht! Ik zal nooit ene kunnen hebben.
Zelf heb ik nog nooit een Porsche gahad , wel het geluk om nu en dan met 1 te rijden ( dus ook al in gezeten ) toch ben ik zeker dat er hier op het forum veel zitten zoals in uw voorbeeld maar waarvan ik wel zeker ben dat ze er 1000keer meer van kennen dan ik
BTW:
Uw opmerking kan je gerust doortrekken over gelijk welk onderwerp...er zullen altijd mensen zijn die het beter weten ook al hebben ze geen of minder kennis van het onderwerp. Hoe luidt het spreekwoord weer: de beste stuurlui staan aan wal
Comment