Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zou ook geen nee zeggen.

Imago kan je zelf ook helpen creëren.
    Nog eventjes en het slaat om.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
      Ik zou ook geen nee zeggen.

Imago kan je zelf ook helpen creëren.
      Nog eventjes en het slaat om.
      zo is dat

Comment

• van imago toch vooral nieuwe belgen en architecten kar nee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
          van imago toch vooral nieuwe belgen en architecten kar nee?
          Is al aan het minderen, de nieuwe belgen kopen niet zo oud meer.

Comment

Is al aan het minderen, de nieuwe belgen kopen niet zo oud meer.
            Ik heb keer eentje gezien in een c124 (serie III), alle ruitjes naar beneden.

Zag er proper uit, alleen mottige velgen dat hij eronder had geduwd (iets met veel te veel spaken), maar wel nog op goede hoogte.

Kleur was iets donkers, maar geen zwart.

Comment

Ik heb keer eentje gezien in een c124 (serie III), alle ruitjes naar beneden.

Zag er proper uit, alleen mottige velgen dat hij eronder had geduwd (iets met veel te veel spaken), maar wel nog op goede hoogte.

Kleur was iets donkers, maar geen zwart.
              Heb je het over de auto?

De C124 van C_X komt van een Rus uit Brussel

Comment

van imago toch vooral nieuwe belgen en architecten kar nee?
                helemaal niet als architectenkar.
                Blijkbaar zijn dat audi's volgens mensen uit de bankwereld (autoleningen) yuk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                  helemaal niet als architectenkar.
                  Blijkbaar zijn dat audi's volgens mensen uit de bankwereld (autoleningen) yuk
                  Damn, deze zomer nog vroeg er nog iemand waarom ik geen nieuwe Audi had, als ik dan toch een liefhebber was.

Comment

Damn, deze zomer nog vroeg er nog iemand waarom ik geen nieuwe Audi had, als ik dan toch een liefhebber was.
                    ah
                    jan modaal

Comment

• ik vind dat dus eigenlijk echt mooi brute elegantie, zoals het hoort
                      sacco coupes

Comment

• Ik heb een boot, een hele grote boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                          Ik heb een boot, een hele grote boot.
                          jajaja maar dan op de weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                            Precies een grap dat ding, alsof ze iets vergeten maken/ontwerpen zijn

Nu niet voor het een of het ander maar wat een knap ding is dit zeg.

Comment

ik vind dat dus eigenlijk echt mooi brute elegantie, zoals het hoort
                              sacco coupes
                              Zalig model geweest!! Mijn vader had in de tijd een W140 S320 en onze buur een CL 500 van 96 => altijd verliefd op geweest! Betaalbaar nu, maar qua gebruikskosten nog steeds niet om mee te lachen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk Berichten
                                Zalig model geweest!! Mijn vader had in de tijd een W140 S320 en onze buur een CL 500 van 96 => altijd verliefd op geweest! Betaalbaar nu, maar qua gebruikskosten nog steeds niet om mee te lachen!
                                bompa stijl valt verbruik nog mee maar is ook geen fun dan
                                maar die rijtaks evenveel als volledig jaarverbruik

zo een kar is geen daily ook he

daarvoor heb je zo een mooie E break nodig

Comment

ik vind dat dus eigenlijk echt mooi brute elegantie, zoals het hoort
                                  sacco coupes
                                  Vandaag zo'n C140 CL500 gezien, wat een machine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                                    Vandaag zo'n C140 CL500 gezien, wat een machine
                                    zwaarder dan de sedan!

Comment

Heb je het over de auto?
                                      jaja over de autokleur, nog niet verder gedacht eigenlijk.

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                      ah
                                      jan modaal
                                      jup : gisteren op de terugweg een stuk of 7 grijze A4 stations gezien. Zelfde velgen, kleur van interieur, zelfde uitzicht, ... Moet toch leuk zijn rondrijden met een premiummerk en hem niet meer terugvinden op de eerste beste parking.

Comment

• Voor een wagen met een lengte van +4,7m vind ik het trouwens een schande dat er zo weinig plaats is.

Comment

Voor een wagen met een lengte van +4,7m vind ik het trouwens een schande dat er zo weinig plaats is.
                                          ?????

Comment

Working...
                                          X