Oorspronkelijk geplaatst door RX-8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TESLA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhttps://arstechnica.com/space/2024/0...n-crew-dragon/
2 biljoen musk dragon raket zal de 4 biljoen, het aan dei ten prooi gevallen boeing starliner depaneren? om de crew terug te krijgen
Is dat met een Tesla dat ze die gaan halen? Het staat onder Tesla lovers... zou eigenlijk onder Musklovers moeten.Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 02/08/2024, 13:23.
- Likes 1
Comment
-
Denk dat tesla-lovers ook wel interesse in space-x kunnen hebben
Moest het trouwens space-x en niet boeing zijn geweest die faalde….stond de linkse gesponsorde propagandapers dagelijks vol met deze mislukking….onder het motto, een dag zonder musk-bashing is een verloren dag
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenDenk dat tesla-lovers ook wel interesse in space-x kunnen hebben
Moest het trouwens space-x en niet boeing zijn geweest die faalde….stond de linkse gesponsorde propagandapers dagelijks vol met deze mislukking….onder het motto, een dag zonder musk-bashing is een verloren dag
bewijs nu eens dat die pers links geld krijgt….
Links heeft toch geen geld… dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenDenk dat tesla-lovers ook wel interesse in space-x kunnen hebben
Dus kun je daar ook al je prentjes van Mercedessen gaan posten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
Ik - een onderwerp in je zin gebruiken is nog steeds niet verboden - denk dat Volkswagen-lovers of Toyota-lovers ook wel interesse in Mercedes kunnen hebben.
Dus kun je daar ook al je prentjes van Mercedessen gaan posten
Het onderwerp is wat anders
Comment
-
Bij denk, wat de persoonsvorm is, kan ik mij het onderwerp indenken. Of het daarom nodig is dat onderwerp weg te laten is iets anders.
Maar dat hoefde niet de aandacht weg te trekken van de rest van mijn post, daarom dat het ook tussen gedachtestreepjes stond.
Comment
-
Wat wil je daar nu mee zeggen, +3% op 5 dagen ? Zo goed als alle aandelen hebben +3 de laatste 5 dagen, ze hadden dan ook -3 de dagen ervoor.
Maar dit is ook typisch Tesla. Het is ook -3% vandaag, -20% de laatste maand, +19% op 3 maand, -10% op 1 jaar enzovoort.
Ik heb al meerdere keren Tesla gekocht op de downs en verkocht op de ups, maar voor 't moment ga ik het toch even bekijken.
Tesla is momenteel geen aandeel dat ik iemand zou aanraden.Last edited by RX-8; 15/08/2024, 01:52.
Comment
-
de beurs is niet in optima forma en das nog een eufemisme
maar dat de koers opwaarts ging, terwijl de leugenpers vollen bak berichtte, en hoopt uiteraard dat de bromance een negatief effect zou kunnen hebben op de verkoop...was toch een contradictie
Comment
-
Wel ironisch dat je fan van Trump bent, en dan al de rest als leugenpers beschouwt.
Als er nu één man is die in elke zin 3 leugens kan steken…..
Wat blijf je hier toch onzin uit kramen man.
Er zijn inderdaad meer en meer mensen die onwille van Musk zijn politieke fratsen geen zin meer hebben in Tesla auto’s.
De stijging van de verkoop is in Europa en de VS aan het vertragen.
Comment
Comment